سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازیکنان ماتوانایی حذف اف‌سی سئول را دارند


مدیرفنی استقلال ضمن قابل حذف دانستن تیم اف‌سی سئول می‌گوید بازیکنان استقلال از شکست برابر این تیم بسیار ناراحتند.


 

منصور پورحیدری درباره‌ی دیدار استقلال برابر اف‌سی سئول که با شکست دو بر صفر این تیم همراه شد، گفت: فکر می‌کنم چیزی که شاهد بودیم، یک روی اشتباهاتی بود که از تیمی مثل استقلال بعید است. البته این مسئله، دلایل مختلفی داشت، مثل اردوی دراز مدت استقلال که البته اجباری هم بود. به هرحال مسائل عاطفی و دوری از خانواده همچنان بر روی بازیکنان ایرانی موثر است. فکر می‌کنم اف‌سی سئول تیمی نیست که ما نتوانیم در تهران شکستش دهیم. آنها در دفاع مشکلاتی دارند و توانشان در حمله اصلا قابل مقایسه با دفاعشان نیست.

به گزارش ایسنا،او در ادامه افزود: در بحث روانی، آرامش در بازی روز چهارشنبه بسیار مهم است. افراطی بازی کردن به هیچ وجه درست نیست و بازیکنان استقلال هم به دلیل تجربه بالایشان می‌توانند با صبر و حوصله به گل برسند. امیدوارم کادر فنی استقلال هم بتواند در تزریق این آرامش موفق باشد تا گام دیگری برای فینال برداریم. مسئله بعدی در این دیدار هواداران هستند که اگر با حوصله و با آرامش کار را دنبال کنند، می‌توانند به تیم کمک زیادی کنند. مطمئنا فشار آوردن به بازیکنان می‌تواند مشکل ساز شود.

مدیرفنی استقلال ادامه داد: قلعه‌نویی خودش اصرار دارد که در 90 دقیقه می‌توان اف‌سی سئول را شکست داد و مسلما بر اساس توانایی‌های تیم و قابلیت‌های حریف این صحبت را می‌کند. من در تمرین هم دیدم که بازیکنان استقلال از شکست برابر اف‌سی سئول ناراحتند و انگیزه زیادی برای جبران این بازی در آزادی دارند. اعتقاد دارم برای ایجاد آرامش حتی رسانه‌ها هم می‌توانند کمک کنند. مسائل فنی بعد از ایجاد آرامش برای تیم اتفاق می‌افتد و در حال حاضر بازیکنان ما، شناخت خوبی به لحاظ فنی از حریف پیدا کرده‌اند و مسئله اصلی همان آرامش است. بازیکنان ما به خودباوری رسیده‌اند و توانایی حذف اف‌سی سئول را دارند.

او در پاسخ به این سوال که هواداران استقلال از نبود تیموریان و نکونام نگران هستند، بیان کرد: این نگرانی آنها طبیعی است. البته کادر پزشکی ما تلاش دارد تا همه بازیکنان را به این دیدار برساند. احتمال خیلی بالا هم سیاوش اکبرپور برای این دیدار آماده می‌شود و می‌توان جایگزین های خوبی برای این دو بازیکن با تجربه و بزرگ استقلال پیدا کرد. استقلال بازیکنان بزرگی دارد که می‌توانند به این تیم کمک زیادی کنند. من با بازیکنان صحبت داشتم و دیدم همه آنها از شکست ناراحتند. انصافا هم تا دقیقه 30، بازی دست ما بود اما به یکبار گل خوردیم و اف سی سئول اصلا تیمی نبود که ما را بتواند اینگونه ببرد. با این حال فکر می‌کنم این مسئله به ما کمک می‌کند تا با همتی بیشتر برابر آنها ظاهر شویم.

پورحیدری در پایان و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عده‌ای معتقدند که یک معجزه استقلال را به مرحله بعدی می‌رساند، گفت: اصلا نام صعود استقلال را نمی‌توان معجزه گذاشت. گل اول را که بزنیم خیلی به ما کمک می‌شود. در فوتبال همه چیز ممکن است و می‌توان در تهران همه چیز را جبران کرد. توانایی بازیکنان ما بالاست و آنها قادر به حذف اف‌سی سئول هستند.

 

تورینو 0-1 یوونتوس

هفته ششم سری آ.2014-2013

اینتر فرصت صعود به رده دوم را از دست داد


نراتزوری با توقف در خانه کالیاری فرصت هم امتیاز شدن با یوونتوس و صعود به رده دوم جدول سری A را از دست داد.


 

هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا عصر امروز با 5 دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین آنها اینتر میهمان کالیاری بود و در پایان به تساوی یک – یک رضایت داد. در این بازی مائورو ایکاردی در دقیقه 75 نراتزوری را پیش انداخت اما راجا نایگولان در دقیقه 83 کار را برای میزبان به تساوی کشاند. اینتر با یک امتیاز این بازی 14 امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی سری A باقی ماند.

به گزارش تسنیم،در دیگر بازی مهم لاتزیو در خانه تیم تازه صعود کرده ساسولو به تساوی 2-2 رضایت داد. آندره دیاس (50) و کاندروا (54) برای آبی‌پوشان شهر رم گلزنی کردند و گل‌های ساسولو را نیز اسکیل اسکلوتو در دقیقه 56 و فلورو فلروس در دقیقه 77 به ثمر رساندند.

در 3 دیدار دیگر امروز این نتایج رقم خورد:

آتالانتا 2- اودینزه صفر

کاتانیا 2 – کیه وو صفر

هلاس ورونا 2 – لیورنو یک

در آخرین بازی امروز تیم رم که هر 5 بازی خود در این فصل از رقابت‌های سری A‌ را برده از ساعت 22:15 به وقت تهران در ورزشگاه المپیکو میزبان بولونیا خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری A، تیم‌های ناپولی و یوونتوس هر دو با 16 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند و رم با 15 امتیاز روی پله سوم ایستاده است.

 

رحمتی: اتفاق غیرممکن وجود ندارد


دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: در فوتبال غیرممکن وجود ندارد و ما هم برای بازی روز چهارشنبه همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.


 

سید مهدی رحمتی بعد از پایان تمرین امروز تیم استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: با توجه به سفر طولانی‌ مدتی که داشتیم و پس از آن بازی که در کره از دست دادیم همدل و هم‌قسم شدیم که بازی روز چهارشنبه را ببریم. فکر می‌کنم اتفاق غیرممکن وجود ندارد و همه چیز شدنی است.

به گزارش فارس،وی افزود: امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و ما هم قول می‌دهیم هرچه در توان داریم خرج کنیم و نتیجه هم دست خداست.

وی در خصوص عملکرد استقلال در بازی گذشته گفت: تا قبل از خوردن گل اول حریف موقعیتی نداشت و با توجه به آنکه ما هم استقلال هستیم و نمی‌خواهیم مقابل تیمی دست و پا بسته بازی کنیم حمله کردیم و موقعیت‌هایی هم نصیب حریف شد. نتیجه می‌توانست 2 بر یک شود و یا اینکه حتی 3 بر یک شود چون دو تیم در فکر حمله بودند ولی امیدوارم چهارشنبه نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه صحبتی با مردم دارید، گفت: امیدوارم آنها از ما حمایت کنند همانطور که امسال سال سختی را داشتیم و سال گذشته هم شرایط خیلی سختی را گذراندیم باز هم تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که به نتیجه برسیم.

رحمتی در پاسخ به این سؤال که قلعه‌نویی روز گذشته در خصوص استفاده بازیکنان از فیسبوک تذکر داده بود و نظر او در این مورد چیست، گفت: دروغ نمی‌توانم بگویم ولی من صفحه شخصی ندارم و تنها یک (فن‌پیج) دارم که آن را هم یکی از دوستانم اداره می‌کند. اگر هم این کار را انجام می‌دهم فقط به این خاطر است که از اسم مهدی رحمتی سوءاستفاده نشود. اگر شما جست‌وجو کنید بیش از 50 صفحه به نام رحمتی بالا می‌آید ولی همانطور که گفتم از صفحه شخصی استفاده نمی‌کنم که خدایی ناکرده این مباحث مطرح نشود.

 




تاریخ : یکشنبه 92/7/7 | 8:33 عصر | نویسنده : محمد امین فروتن | نظر

 

داخلی  فرهنگی  خبر
کد مطلب: 13853
یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 16:45

تکذیب خبر بستری شدن بازیگر پیشکسوت
پسرپورعرب با اشاره به سلامتی و بهبود وضعیت جسمانی ابوالفضل پورعرب گفت: وضعیت جسمانی پدرم روز به روز بهتر می شود و خوشبختانه بیمارستان هم نبوده و در منزل از ایشان مراقبت می کنیم .
به گزارش پیشرفت پرس، روز گذشته در خبرها آمده بود که ابوالفضل پورعرب سوپراستار سینمای ایران در دهه 70 راهی بیمارستان شد و به لحاظ جسمی توانایی حضور در فیلم سینمایی «کلاشینکف» را ندارد که پوریا پورعرب پسر ایشان در گفت و گویی حضور ایشان در بیمارستان را رد کرد.

 
پسر پورعرب در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس درباره وضعیت جسمانی پدرش گفت: پدرم مشکلی ندارد و خوشبختانه بیمارستان هم نبوده  و در منزل از ایشان مراقبت می کنیم .

 
وی درادامه گفت: ایشان به تازگی سفری به مشهد داشتند که در حال حاضر بازگشتند و در تهران به سرمی برند .

 
پوریا پورعرب با تاکید بر بهبود وضعیت جسمانی پدرش گفت: وضعیت جسمانی ایشان روز به روز بهتر می شود و مشکل خاصی ندارند در منزل از ایشان مراقبت می کنیم، ایشان ورزش می کنند و از عکس هایی که از پدرم منتشر شده است وضعیت جسمانی شان بسیار مساعد شده و سلامتی را می توان در چهره ایشان هم شاهد بود.

 
وی درباره آمادگی جسمی پورعرب برای حضور در فیلم «کلاشینکف» گفت: وضعیت ایشان مناسب است و مشکلی برای بازی در فیلم های سینمایی و تلویزیونی ندارند و به لحاظ جسمی از عهده نقش ها برمی آیند.

 
وی در خاتمه تاکید کرد: باید مراقب هنرمندان باشیم و تنها پس از بیماری یا کهولت سن از آن ها یاد نکنیم . همیشه و در هر لحظه باید به فکر سرمایه های ملی کشور در رشته های مختلف باشیم .
ضرورت واقعی شدن قیمت بنزین و راهکار اجرای آن(بخش اول)
 
سید حسین میرافضلی - به این ترتیب واقعی شدن قیمت بنزین منجر به افزایش در آمد دولت از 15 هزار میلیارد تومان به 78 هزار میلیارد تومان خواهد شد. یعنی 63 هزار میلیارد تومان درآمد جدید برای دولت ایجاد می شود.ترافیک و آلودگی شدید هوا و آلودگی های صوتی، کشته و مجروح شدن صد ها هزار نفر در تصادفات جاده ای، انواع بیماری های روحی و جسمی ناشی از ترافیک و تصادف، جلوگیری از ایجاد بستر مناسب برای توسعه حمل و نقل ریلی از جمله امتیاز های واقعی شدن قیمت بنزین است.
  

قیمت واقعی  بنزین به ازای هر لیتر 3000 تومان است میانگین قیمت فروش بنزین در حال حاضر حدود 550 تومان در لیتر است. میزان مصرف بنزین در روز 72 میلیون لیتر است که معادل 26 میلیارد لیتر در سال می باشد. درآمد حاصل از فروش این میزان بنزین در سال 14 الی 15 هزار میلیارد تومان است. چنانچه قیمت بنزین واقعی(3000تومان) در لیتر شود درآمد حاصل در سال معادل 78 هزار میلیارد تومان خواهد شد. به این ترتیب واقعی شدن قیمت بنزین منجر به افزایش در آمد دولت از 15 هزار میلیارد تومان به 78 هزار میلیارد تومان خواهد شد. یعنی 63 هزار میلیارد تومان درآمد جدید برای دولت ایجاد می شود.
ترافیک و آلودگی شدید هوا و آلودگی های صوتی، کشته و مجروح شدن صد ها هزار نفر در تصادفات جاده ای، انواع بیماری های روحی و جسمی ناشی از ترافیک و تصادف، جلوگیری از ایجاد بستر مناسب برای توسعه حمل و نقل ریلی و ده ها خسارت سنگین و جبران ناپذیر نتیجه ارزان بودن بنزین و عدم توسعه خطوط  آهن مدرن و پر سرعت بوده است.

راهیابی لیزینک اقتصاد نوین به جایزه جهانی بهینه کاوی
 
اکو ویژن - شرکت لیزینگ اقتصادنوین به مسابقات تجربیات برتر و جایزه بهینه ‌کاوی در سنگاپور راه یافت.
  

به گزارش اکو ویژن،‌ پس از برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری و انتخاب شرکت لیزینگ اقتصادنوین به عنوان شرکت برتر و دریافت تندیس زرین این جشنواره و به‌ دنبال دعوت جایزه جهانی بهینه ‌کاوی از کشور ایران به ‌منظور حضور در مسابقات سالانه بین‌المللی، دبیرخانه جشنواره ملی بهره‌وری، شرکت لیزینگ اقتصادنوین را جهت حضور در مسابقات بین‌المللی تجربیات برتر و بهینه‌ کاوی معرفی کرد.


مسابقات بین‌المللی تجربیات برتر و جایزه جهانی بهینه کاوی از سوی شبکه جهانی بهینه کاوی به صورت سالانه برگزار می‌شود و در سال جاری دومین دوره این جایزه در کشور سنگاپور برگزار خواهد شد و از آنجایی که کشور ایران نیز عضو این شبکه جهانی است؛ بنابراین از طریق سازمان ملی بهره‌وری، شرکت‌های برتر برای حضور در مسابقات بین‌المللی پس از ارزیابی‌های لازم، انتخاب و از آنان دعوت شده تا تجربیات خود را در در هشتمین کنفرانس بین‌المللی بهینه کاوی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی سرآمدی کسب‌وکار ارائه کنند .


در نهایت از بین شرکت‌های راه یافته به دور پایانی مسابقات تجارب برتر و جایزه جهانی بهینه کاوی، شرکت‌های برتر در این مسابقات نیز معرفی خواهند شد.


گفتنی است در حال حاضر بیش از 30 کشور در شبکه جهانی بهینه کاوی عضویت دارند و هدف از برگزاری این مسابقات، انتقال تجربیات موفق و برتر در بین اعضای این شبکه است که به صورت سالانه برگزار می‌شود.


مسابقات انتقال تجربه‌های برتر و جایزه جهانی بهینه کاوی با حضور شرکت‌های برتر معرفی شده از سوی 30 کشور در یک دوره دو روزه در هشتم و نهم آبان ماه سال جاری در کشور سنگاپور برگزار می‌شود و شرکت لیزینگ اقتصادنوین نیز به منظور معرفی پروژه‌های ارتقای بهره‌وری خود، در این دوره از مسابقات حضور و به رقابت خواهد پرداخت.

غرق‌شدن 12نفر در مازندران طی یک‌روز
 
  
اندیشه ها:
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث مازندران از وقوع حادثه غرق شدگی 12نفر در دریای مازندران در روز جمعه خبر داد.
آفتاب: مهین تفضلی اظهار کرد: این حوادث در شهرهای نوشهر، ساری، ‌ نور، محمودآباد و فریدونکنار رخ داد. وی اضافه کرد: بیشترین حادثه در دریای نوشهر با 5 غرقی و ساری با 4 غرقی رخ داد و 3 شهر دیگر یعنی محمودآباد، نور و فریدونکنار هر کدام یک غرقی داشتند.او با اشاره به اینکه از تعداد 12نفر غرقی، یک‌نفر به‌صورت سرپایی در محل حادثه درمان شد، بیان داشت: 7نفر نیز پس از درمان اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس 115به بیمارستان‌های امام خمینی ساری و شهید بهشتی نوشهر منتقل شدند.

تفضلی با ابراز تأسف از فوت 4نفر از حادثه‌دیدگان روز جمعه در دریای مازندران اظهار داشت: این 4 نفر در دریای محمودآباد، فریدونکنار و نور و همچنین یک نفر در حادثه دریای ساری جان خود را از دست دادند. وی با بیان اینکه همه‌ساله در ایام فصل تابستان و حضور انبوه مسافران و گردشگران در استان‌های شمالی شاهد حوادث تلخ و ناگوار در دریا هستیم، یادآور شد: شنا در دریای مواج و خارج فصل شنا و در ‌ماه پاییز منجر به بروز حادثه‌های تلخ و ناگوار شد.



تاریخ : یکشنبه 92/7/7 | 8:31 عصر | نویسنده : محمد امین فروتن | نظر

 

نوازی: صعود استقلال به فینال آسیا بسیار سخت است / حتما به استادیوم آزادی می‌روم

1295 کلیک توسط shadan در Sep 29 2013, 6:28 pm 
www.ilna.ir
ارسال به دیگر شبکه ها:

اگر استقلال بتواند هجومی کار کند، می تواند این تیم کره ای را ببرد. سعی می کنم برای تشویق استقلال به استادیوم بروم تا با حمایت مردم، تیم به فینال آسیا برسد. 


مدافع سابق تیم فوتبال استقلال صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا را بسیار دشوار دانست. 

محمدنوازی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: فکر می کنم با نتیجه ای که استقلال در سئول گرفت، کارش برای صعود به فینال آسیا خیلی سخت شد. جواد نکونام و آندوتیموریان هم نیستند و جایگزین پیدا کردن برای آنها خیلی دشوار است چون نیمکت نشینان استقلال زیاد بازی نکرده اند. 

این بازی هم شرایط خاصی دارد. به نظرم هواداران در این بازی باید حمایت کاملی از استقلال داشته باشند تا تیم ببرد و به فینال آسیا برسد اما از ضد حملات حریف کره ای نباید غافل شوند. آنها در تهران دفاعی کار خواهند کرد و بازیکنان استقلال باید با هوش عمل کنند تا نتیجه لازم را بگیرند. 

وی افزود: صعود استقلال به فینال سخت شده اما شرایط 50-50 است. البته اف سی سئول با خیال آسوده تری به تهران می آید هرچند استقلال در تهران تماشاگر دارد اما آنها حرفه ای هستند و در استادیوم آزادی دست و پا بسته نخواهند بود. اگر استقلال بتواند هجومی کار کند، می تواند این تیم کره ای را ببرد. سعی می کنم برای تشویق استقلال به استادیوم بروم تا با حمایت مردم، تیم به فینال آسیا برسد. البته غافل نشویم که تصمیم مربی برای ترکیب و تعویض ها هم خیلی مهم است. قلعه نویی روی نیمکت 10 تا کمک مربی دارد و باید همکاری کنند تا با یک ترکیب خوب و تاکتیک مناسب نتیجه لازم را بگیرند. 

نوازی در پایان گفت: دوست دارم استقلال ستاره سوم را بگیرد و به هرحال من یک استقلالی هستم و از ته دل این تیم را دوست دارم و هرجا می رویم مردم به عنوان یک استقلالی به ما احترام می گذارند. دوست دارم استقلال ستاره سوم را بگیرد چون این مسئله باعث افتخار ما است.

پرسپولیسی شدن مسی ایران دروغ است/تکذیب سریالی خبرسازی های یک باشگاه

1612 کلیک توسط mahdiss در Sep 29 2013, 6:26 pm 
www.qudsonline.ir
ارسال به دیگر شبکه ها:

باشگاه پرسپولیس از زمان ورود محمد رویانیان خبرسازی هایی با مضمون های گوناگون را منتشر کرده که اغلب آن ها غلط از آب در آمده است. آخرین خبری که این باشگاه منتشر کرد و 2 روز بعد تکذیب شد ماجرای پرسپولیسی شدن مسی ایران بود... 

به گزارش قدس آنلاین، درحالی که سایت باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود امیر حسین حاجی زاده با عقد قراردادی 10 ساله به پرسپولیس پیوسته است اما خانواده و مربی اختصاصی این کودک فوتبالیست خبر پرسپولیسی شدن مشارالیه را تکذیب کردند. این خبر راباشگاه پرسپولیس از طریق سایت خود و عواملش در دیگر رسانه ها بسط و گشترش داده بود اما تنها48ساعت پس از اینکه چنین خبری منتشر شد خانواده و مربی این کودک نابغه فوتبالیست اعلام کردند تا کنون امیرحسین حاجی زاده با هیچ باشگاهی قرارداد نبسته است. حال دلیل اینکه سایت باشگاه پرسپولیس این خبر را روی خروجی خود قرارداد و حسین قدوسی با تماس های مکرر با خبرنگاران دیگر روزنامه ها و سایت ها از آن ها خواست خبر را منتشر کنند مشخص نیست. احتمالا این فریبکاری هم در راستای دیگر خبرهای دروغی بود که دل باشگاه پرسپولیس بیرون آمد و مدتی هواداران این تیم را سرکار گذاشت. برای مثال ایجاد دانشگاه باشگاه پرسپولیس که نه مجوزی برای این کار داشت و نه عملی شد! نکته تامل برانگیز در ماجرای پرسپولیسی شدن مسی ایران وجود دارد مصاحبه های تندی بود که رویانیان پس از اعلام اینکه مسی ایران پرسپولیسی شده انجام داد. او حتی دلال ها را تهدید کرده بود چنانچه در ماجرای جذب این بازیکن دخالت کنند نام شان را رسانه های خواهد کرد درحالی که اساسا هیچ قراردادی با این بازیکن منعقد نشده است.
 

قلعه‌نویی: حسن‌زاده در حدی نیست که من را ببخشد/ برای کفاشیان متأسفم

2669 کلیک توسط mahdiss در Sep 29 2013, 6:21 pm 
www.farsnews.com
ارسال به دیگر شبکه ها:

به گزارش خبرگزاری فارس،‌امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین استقلال در مورد اینکه وضعیت نماینده ایران چگونه است، گفت: اینکه می‌گویید استقلال ایران خیلی از دوستان چنین اعتقادی ندارند زیرا ما از دوستان خواهش کردیم بازی با ذوب‌آهن را قبل از سفر ما به کره لغو کنند که این کار را نکردند. نگاه باید ملی باشد. خیلی‌ها از اینکه ما به جمع چهار تیم آمده‌ایم ناراحتند. در کره هنوز در اتوبوس تیم ننشسته بودیم که کمیته انضباطی رای بر محرومیت من داد. 

وی ادامه داد: در کمیته انضباطی عدالت نیست، حکم‌هایی که در مورد من داده‌اند را نگاه کنید، خدا کند دشمن آدم دانا نباشد. من برای کاری که نکردم محروم و جریمه شدم. حسن‌زاده گفته من را می‌بخشد شما کسی نیستید که من را ببخشید. من هر چه بخواهم از خدا و اهل بیت می‌خواهم. اگر لازم باشد 10 جلسه بیرون می‌نشینم اما شما در حدی نیستید که من را ببخشید، برای کفاشیان هم متاسفم که چرا به این مسائل رسیدگی نمی‌کند پس دیگر نگویید ما استقلال ایران هستیم. 

سرمربی استقلال با اشاره به سفر تیم به تایلند گفت: تیم ما خسته بود و چون پول هم نداشتیم سفرمان به تایلند 24 ساعت طول کشید زیرا اگر می‌خواستیم از دبی برویم 200 میلیون بیشتر باید هزینه می‌کردیم. تیم‌های دیگر وقتی به این مرحله می‌رسند بازیکن 3-4 میلیون دلاری می‌گیرند برای اینکه خودشان را تقویت کنند اما در ایران خوشحال نیستند، اما به لطف خدا و اهل بیت ما فینالیست می‌شویم. 

قلعه‌نویی در مورد شرایط استقلال گفت: ما مقابل اف‌سی‌سئول خوب بازی کردیم، به صالح گفتم از آن بازی‌هاست که راحت هستیم و همه چیز را در اختیار داشتیم اما روی اشتباه بچه‌گانه خط دفاع نه ساختار دفاعی‌مان؛ دو گل خوردیم. 

وی در مورد وضعیت مصدومان استقلال گفت: محمد قاضی مصدوم است و امروز هم به کلینیک استقلال رفت و اکنون در بیمارستان است تا وضعیتش مشخص شود اما وضعیت سیاوش اکبرپور و خسرو حیدری خوب است و به توصیه کادر پزشکی ما به خسرو حیدری فشار کمتری وارد آوردیم. 

سرمربی استقلال در مورد غیبت نکونام و تیموریان گفت: این دو بازیکنان وزنه و فنی ما هستند و نبود آنها تاثیرگذار است. اما مطمئنم بازیکنان جایگزین سرعت بیشتری دارند و این مسئله را جبران می‌کنند. 

قلعه‌نویی در مورد تذکر به بازیکنان استقلال برای اینکه به فیس‌بوک نروند، گفت:‌ من حرف‌هایم را کلی زدم، باید در زندگی اعتدال داشت. فیس‌بوک هم جنبه مثبت دارد هم جنبه منفی. اگر جنبه مثبت آن باشد خوب است پس باید اعتدال باشد شما اگر گرسنه باشید و پنج پرس جوجه کباب بخورید دل‌درد می‌گیرید بازیکن هم در شب بازی باید به بازی فکر کند. پس باید از همه چیز درست استفاده کرد. البته هر چیز جدیدی که می‌آید متاسفانه ابتدا به جنبه منفی آن بیشتر از جنبه مثبت آن توجه می‌شود. 

سرمربی استقلال در مورد مسائلی که در مورد داوری در هفته‌های گذشته گفته شد، گفت: سه شکست استقلال در لیگ بر اثر اشتباهات داوری بود فقط در بازی با داماش بود که یکی دو پنالتی به نفع داماش گرفته نشد البته در بازی‌های دیگر پنالتی علیه ما گرفته شد که رحمتی آن را مهار کرد. ولی در بازی با سپاهان و استقلال خوزستان از اشتباه داوری ضربه خوردیم. برنامه 90 هم از هر 10 تا یکی از آنها را نشان می‌دهد. در بازی با ذوب‌آهن با تمام احترامی که برای مسعود مرادی قائل هستم اما دو پنالتی ما را داور نگرفت. در دیدار استقلال و الریان مشابه صحنه بازی با ذوب‌آهن پیش آمد که همین داور استرالیایی به ضرر ما پنالتی گرفت اما در اصفهان پنالتی ذوب‌آهن گرفته نشد با این حال ما شلوغ‌کاری نمی‌کنیم و جار و جنجال راه نمی‌اندازیم. باید خودمان را جای مربی بگذاریم. دایی یک هفته تیم را چیدمان کرده و در دقیقه چند بازی آن صحنه اتفاق افتاد. 

وی افزود: خدا وکیلی در حق داوران هم اجحاف شده است. ببینید مربی و بازیکن فلان قدر پول می‌گیرند و داور چقدر دریافتی دارد. زمانی که من در لورکوزن بودم داور بابت هر مسابقه 5 هزار مارک دستمزد می‌گرفت که وقتی علت این دستمزد را می‌پرسیدم گفتند ممکن است با یک سوت اشتباه 100 میلیون مارک جابجا شود. نباید جامعه داوری را زیر سؤال ببریم البته مدیرعامل و مربی هم تحت فشار هستند اما نباید همه چیز را به هم بریزیم.
 




تاریخ : یکشنبه 92/7/7 | 8:28 عصر | نویسنده : محمد امین فروتن | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.