سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بازیکنان ماتوانایی حذف اف‌سی سئول را دارند


مدیرفنی استقلال ضمن قابل حذف دانستن تیم اف‌سی سئول می‌گوید بازیکنان استقلال از شکست برابر این تیم بسیار ناراحتند.


 

منصور پورحیدری درباره‌ی دیدار استقلال برابر اف‌سی سئول که با شکست دو بر صفر این تیم همراه شد، گفت: فکر می‌کنم چیزی که شاهد بودیم، یک روی اشتباهاتی بود که از تیمی مثل استقلال بعید است. البته این مسئله، دلایل مختلفی داشت، مثل اردوی دراز مدت استقلال که البته اجباری هم بود. به هرحال مسائل عاطفی و دوری از خانواده همچنان بر روی بازیکنان ایرانی موثر است. فکر می‌کنم اف‌سی سئول تیمی نیست که ما نتوانیم در تهران شکستش دهیم. آنها در دفاع مشکلاتی دارند و توانشان در حمله اصلا قابل مقایسه با دفاعشان نیست.

به گزارش ایسنا،او در ادامه افزود: در بحث روانی، آرامش در بازی روز چهارشنبه بسیار مهم است. افراطی بازی کردن به هیچ وجه درست نیست و بازیکنان استقلال هم به دلیل تجربه بالایشان می‌توانند با صبر و حوصله به گل برسند. امیدوارم کادر فنی استقلال هم بتواند در تزریق این آرامش موفق باشد تا گام دیگری برای فینال برداریم. مسئله بعدی در این دیدار هواداران هستند که اگر با حوصله و با آرامش کار را دنبال کنند، می‌توانند به تیم کمک زیادی کنند. مطمئنا فشار آوردن به بازیکنان می‌تواند مشکل ساز شود.

مدیرفنی استقلال ادامه داد: قلعه‌نویی خودش اصرار دارد که در 90 دقیقه می‌توان اف‌سی سئول را شکست داد و مسلما بر اساس توانایی‌های تیم و قابلیت‌های حریف این صحبت را می‌کند. من در تمرین هم دیدم که بازیکنان استقلال از شکست برابر اف‌سی سئول ناراحتند و انگیزه زیادی برای جبران این بازی در آزادی دارند. اعتقاد دارم برای ایجاد آرامش حتی رسانه‌ها هم می‌توانند کمک کنند. مسائل فنی بعد از ایجاد آرامش برای تیم اتفاق می‌افتد و در حال حاضر بازیکنان ما، شناخت خوبی به لحاظ فنی از حریف پیدا کرده‌اند و مسئله اصلی همان آرامش است. بازیکنان ما به خودباوری رسیده‌اند و توانایی حذف اف‌سی سئول را دارند.

او در پاسخ به این سوال که هواداران استقلال از نبود تیموریان و نکونام نگران هستند، بیان کرد: این نگرانی آنها طبیعی است. البته کادر پزشکی ما تلاش دارد تا همه بازیکنان را به این دیدار برساند. احتمال خیلی بالا هم سیاوش اکبرپور برای این دیدار آماده می‌شود و می‌توان جایگزین های خوبی برای این دو بازیکن با تجربه و بزرگ استقلال پیدا کرد. استقلال بازیکنان بزرگی دارد که می‌توانند به این تیم کمک زیادی کنند. من با بازیکنان صحبت داشتم و دیدم همه آنها از شکست ناراحتند. انصافا هم تا دقیقه 30، بازی دست ما بود اما به یکبار گل خوردیم و اف سی سئول اصلا تیمی نبود که ما را بتواند اینگونه ببرد. با این حال فکر می‌کنم این مسئله به ما کمک می‌کند تا با همتی بیشتر برابر آنها ظاهر شویم.

پورحیدری در پایان و در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عده‌ای معتقدند که یک معجزه استقلال را به مرحله بعدی می‌رساند، گفت: اصلا نام صعود استقلال را نمی‌توان معجزه گذاشت. گل اول را که بزنیم خیلی به ما کمک می‌شود. در فوتبال همه چیز ممکن است و می‌توان در تهران همه چیز را جبران کرد. توانایی بازیکنان ما بالاست و آنها قادر به حذف اف‌سی سئول هستند.

 

تورینو 0-1 یوونتوس

هفته ششم سری آ.2014-2013

اینتر فرصت صعود به رده دوم را از دست داد


نراتزوری با توقف در خانه کالیاری فرصت هم امتیاز شدن با یوونتوس و صعود به رده دوم جدول سری A را از دست داد.


 

هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا عصر امروز با 5 دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین آنها اینتر میهمان کالیاری بود و در پایان به تساوی یک – یک رضایت داد. در این بازی مائورو ایکاردی در دقیقه 75 نراتزوری را پیش انداخت اما راجا نایگولان در دقیقه 83 کار را برای میزبان به تساوی کشاند. اینتر با یک امتیاز این بازی 14 امتیازی شد و در رده چهارم جدول رده بندی سری A باقی ماند.

به گزارش تسنیم،در دیگر بازی مهم لاتزیو در خانه تیم تازه صعود کرده ساسولو به تساوی 2-2 رضایت داد. آندره دیاس (50) و کاندروا (54) برای آبی‌پوشان شهر رم گلزنی کردند و گل‌های ساسولو را نیز اسکیل اسکلوتو در دقیقه 56 و فلورو فلروس در دقیقه 77 به ثمر رساندند.

در 3 دیدار دیگر امروز این نتایج رقم خورد:

آتالانتا 2- اودینزه صفر

کاتانیا 2 – کیه وو صفر

هلاس ورونا 2 – لیورنو یک

در آخرین بازی امروز تیم رم که هر 5 بازی خود در این فصل از رقابت‌های سری A‌ را برده از ساعت 22:15 به وقت تهران در ورزشگاه المپیکو میزبان بولونیا خواهد بود. در جدول رده‌بندی سری A، تیم‌های ناپولی و یوونتوس هر دو با 16 امتیاز و برحسب تفاضل گل به ترتیب در رده‌های اول و دوم قرار دارند و رم با 15 امتیاز روی پله سوم ایستاده است.

 

رحمتی: اتفاق غیرممکن وجود ندارد


دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: در فوتبال غیرممکن وجود ندارد و ما هم برای بازی روز چهارشنبه همه تلاش‌مان را انجام می‌دهیم.


 

سید مهدی رحمتی بعد از پایان تمرین امروز تیم استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین شرایط تیمش اظهار داشت: با توجه به سفر طولانی‌ مدتی که داشتیم و پس از آن بازی که در کره از دست دادیم همدل و هم‌قسم شدیم که بازی روز چهارشنبه را ببریم. فکر می‌کنم اتفاق غیرممکن وجود ندارد و همه چیز شدنی است.

به گزارش فارس،وی افزود: امیدوارم هواداران به ورزشگاه بیایند و ما هم قول می‌دهیم هرچه در توان داریم خرج کنیم و نتیجه هم دست خداست.

وی در خصوص عملکرد استقلال در بازی گذشته گفت: تا قبل از خوردن گل اول حریف موقعیتی نداشت و با توجه به آنکه ما هم استقلال هستیم و نمی‌خواهیم مقابل تیمی دست و پا بسته بازی کنیم حمله کردیم و موقعیت‌هایی هم نصیب حریف شد. نتیجه می‌توانست 2 بر یک شود و یا اینکه حتی 3 بر یک شود چون دو تیم در فکر حمله بودند ولی امیدوارم چهارشنبه نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چه صحبتی با مردم دارید، گفت: امیدوارم آنها از ما حمایت کنند همانطور که امسال سال سختی را داشتیم و سال گذشته هم شرایط خیلی سختی را گذراندیم باز هم تلاش‌مان را انجام می‌دهیم که به نتیجه برسیم.

رحمتی در پاسخ به این سؤال که قلعه‌نویی روز گذشته در خصوص استفاده بازیکنان از فیسبوک تذکر داده بود و نظر او در این مورد چیست، گفت: دروغ نمی‌توانم بگویم ولی من صفحه شخصی ندارم و تنها یک (فن‌پیج) دارم که آن را هم یکی از دوستانم اداره می‌کند. اگر هم این کار را انجام می‌دهم فقط به این خاطر است که از اسم مهدی رحمتی سوءاستفاده نشود. اگر شما جست‌وجو کنید بیش از 50 صفحه به نام رحمتی بالا می‌آید ولی همانطور که گفتم از صفحه شخصی استفاده نمی‌کنم که خدایی ناکرده این مباحث مطرح نشود.

 




تاریخ : یکشنبه 92/7/7 | 8:33 عصر | نویسنده : محمد امین فروتن | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.