سفارش تبلیغ
صبا ویژن

ر

اولین تصاویر از «گلکسی اس 5 » لو رفت+تصاویر

 

ویژگیهای جدیدترین تلفن هوشمند سامسونگ که با نام گلکسی اس 5 وارد بازار می شود فاش شد، این تلفن ضد آب و ضد گردخاک است.

 

ویژگیهای جدیدترین تلفن هوشمند سامسونگ که با نام گلکسی اس 5 وارد بازار می شود فاش شد، این تلفن ضد آب و ضد گردخاک است.

 

مهر/ گلکسی اس 5 سامسونگ دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی است که گرفتن تصاویر در نور کم را بهبود بخشیده است. براساس گزارشهای غیر رسمی که درباره این تلفن هوشمند منتشر شده به نظر می رسد که این دستگاه نیز درمیان تلفنهای هوشمندی قرار می گیرد که تمرکز شدیدی روی دوربین آن شده است.

 


گزارشها حاکی از این است که این شرکت فناوری کره جنوبی قصد دارد تولید لنزهای 13 مگاپیکسلی را برای این دستگاه جدید از اوایل سال 2014 آغاز کند. گفته می شود که این شرکت به سختی تلاش کرده که به نقصهای دوربینهای 13 مگاپیکسلی گلکسی اس 4 اشاره کرده و آنها را در نسخه جدید برطرف سازد.

نسل آینده گلکسی اس های سامسونگ همچنین به صورت مقاوم به آب و گرد و خاک ساخته می شود.

از سوی دیگر گفته می شود که سامسونگ نسخه گلکسی نت 3 را به عنوان نسخه ضد آب با عنوان گلکسی نت 3 اکتیو عرضه می کند.

با عرضه این دستگاه ها سامسونگ به نوعی دنباله رو سونی شده است و چون شرکت ژاپنی سونی چندین دستگاه ضد آب وارد بازار خواهد کرد.

 


اوایل سال جاری سامسونگ چندین مدل از گلکسی اس 4 را چون گلکسی اس 4 اکتیو رونمایی کرد، این نسخه به آب و گرد و خاک مقاوم است از سوی دیگر گلکسی اس 4 زوم نیز با یک دوربین به روز شده و گلکسی اس 4 مینی نسخه کوچکتر گلکسی اس 4 به شمار


داخلی  سیاسی  خبر
کد مطلب: 14492
چهارشنبه 17 مهر 1392 ساعت 14:51

موج جدید انتصاب ها در میراث ‌فرهنگی
مدیر روابط عمومی سازمان میراث‌ فرهنگی و گردشگری از انتصابات جدید در این سازمان خبر داد.
به گزارش پیشرفت پرس، امین عارف‌نیا در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری امروز در احکام جداگانه‌ای معاون جدید صنایع دستی، معاون امور مجلس، حقوقی و استانها و معاون سرمایه‌گذاری این سازمان را منصوب کرد.

 
وی افزود: «بهمن نامور مطلق» به عنوان معاون صنایع دستی کشور جایگزین یحیی رحمتی شده است، وی پیش از این معاون فرهنگستان هنر بوده است.

 
مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی و گردشگری ادامه داد: «سعید شیرکوند» نیز به عنوان معاون سرمایه‌گذاری منصوب شده است که وی پیش از این معاون اقتصادی وزیر اقتصاد و استادیار دانشگاه تهران بوده است.

 
به گفته عارف نیا، رئیس سازمان میراث فرهنگی «اسدالله درویش امیری» را نیز به عنوان معاون امور مجلس، حقوقی و امور استانها منصوب کرده است، او نیز در سوابق خود معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش و سوابق مدیریتی در وزارت کشور را دارد.

 
وی افزود: مراسم تودیع و معارفه این معاونان به همراه معارفه مشاور امور زنان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری عصر امروز برگزار می‌شود.



تاریخ : چهارشنبه 92/7/17 | 3:10 عصر | نویسنده : محمد امین فروتن | نظر
درگیری نرگس محمدی با گشت ارشاد و نامه ای به وزیر کشور

 

به گزارش ملیت به نقل از جام، شاید همان زمان که بحث برخورد با بد پوششی آغاز شد حاشیه هایش اگر از متن آن بیشتر نبود لا اقل داغ تر بود. طرح فرهنگی مبارزه با بدحجابی که از نبود یک برنامه جامع، منسجم و دقیق فرهنگی در این زمینه حکایت می‌کند، نه تنها مورد اقبال و پذیرش مردم قرار نگرفته که امکان سوءاستفاده های سیاسی هم از آن بالا رفته است. 
  
 
 
طرحی که همه مسولان در آن خود را صاحب فکر و راهکار کامل و مشکل گشا می‌دانند اما در عمل تنها نیروی انتظامی می‌ماند و مامورانش و نتیجه می‌شود همین که پس از مدتی پیگیری نیروهای پلیس و جنجال و هیاهو، برای مدتی طولانی تر طرح رها شود و این بار محجبه ها و آمرین به معروف بشوند محلی بر عقده گشایی اراذل!! 
 
 
اما بهانه ای که باعث نگارش این مطلب است انتشار یک گزارش تصویری در رسانه هاست. در توضیح این مطلب آمده بود: عصر شنبه ماموران پلیس با حضور در برج میلاد که محل برگزاری یکی از کنسرت‌ها بود، ضمن جلوگیری از ورود افراد بدپوشش به کنسرت، با افراد متخلف برخورد کرده و تعدادی از افراد بدحجاب را نیز دستگیر کردند. همچنین پلیس ضمن برخورد با آقایانی که با پوشش نامناسب به محل کنسرت آمده بودند از ورود آنها جلوگیری کرده و تعدادی را دستگیر و برای سیر مراحل مربوطه به پلیس امنیت اخلاقی منتقل کردند.+عکس 
 
 
این خبر را بیشتر سایت ها منتشر نمودند و در این اوضاع منفعلانه در ادای فریضه نهی از منکر ، افتخاری شد برای عده‌ای! اما دست بر قضا یک نفر از افرادی که مورد اعتراض پلیس قرار گرفته بود و تصویرش در بین دیگر عکس های موجود در این مطلب پخش شد، با اقماض ضوابط اولیه حجاب را تا حدودی رعایت کرده بود.  
 
 
نرگس محمدی که نامه‌ای به وزیر کشور نوشت و با اعتراض سوالاتی از وزیر پرسید که نشان از یک خلا جدی برنامه ریزی قبل از اقدام، در این موضوع دارد. وی اگرچه در ظاهر خوراکی چرب و نرم برای معاندان نظام دست و پا کرده است، اما درد دل و مطالبه و سوالش به جا و منطقی است. وی حادثه را این گونه تعریف می‌کند: 
 
 
«نگاهی به سراپای خودم انداختم. روسری سبز بزرگی که نه تنها موهای سرم بلکه شانه هایم را پوشانده و مانتوی بلند و نسبتا گشادی که روی دامن مشکی ام افتاده و حداقل یک وجب تا زیر زانوهایم را گرفته و جوراب شلواری ضخیم و سیاهی که تمام پاهایم را پوشانده است. شاید اگرکسی از پایین و با دقت نگاه می کرد مثلا یک وجب و نصفی از پاهایم که داخل کفش و جوراب ضخیم سیاه رنگ بود، دیده می شد .... راتو بکش برو و گرنه بازداشتت می کنیم .” از یکی از مردان انتظامی پرسیدم : اقا آیا قسمتی از بدنم پیداست یا لباسم تنگ است یا مانتوام کوتاه است یا روسری ام کوتاه است و موهایم را نپوشانده .گفت نه اما ما نمی گذاریم وارد سالن شوی و من که از این رفتارشان مبهوت بودم بحث را ادامه دادم تا بالاخره متوجه شوند که این برخورد زورگویی است و دلیل منطقی ندارد...جوراب ساپورت غیر قانونی است. از شنیدن کلمه قانون هم خنده ام گرفت و هم گریه ام. گفتم برادر من این جورابی که من پوشیدم و نمی دانم اسمش چیست و ماشاالله شما واردتری، ضخیم ترین جوراب موجود در جهان و بازار ایران است. خوب مشکل چیست؟ گفت من نم یدانم غیر قانونی است. گفتم ببخشید این قانون کجا وضع شد و چگونه به مردم اطلاع دادید... یکی از آنها جورابش خیلی نازک بود و وقتی خانم محتشمی پور سوال کردند که جوراب نازک ماموران اشکالی ندارد، صداها بلند شد... بارها اعتراض کردم که عکس نگیرید کارتان درست نیست من با شما گفت و گو می کنم و گفتم آقای مامور این آقایان چه کسانی هستند که پشت شما می ایستند و آن قدر عکس می گیرند و هر بار جواب می دادند ماموران خودمان هستند...جالب اینجاست که در ایام انتخابات و راهپیمایی ها شاهدیم که خبرنگاران با همان زنان با همان پوشش ها مصاحبه می کنند و حتی مصاحبه هایشان در اخبار سراسری تلویزیون جمهوری اسلامی پخش می شود.» 
 
 
و اما از پوشش خانم محمدی و صحیح یا ناپسند بودن حجاب ایشان بگذریم ( که البته قید شد با اغماض ضوابط اولیه حجاب را تا حدودی رعایت کرده) و باز هم از قضاوت در مورد سخنان ایشان در رابطه با برخورد نیروی انتظامی با وی میگذریم چون ما شاهد ماجرا نبوده ایم و شاید موضوع طور دیگری جلوه داده شده باشد. لیکن چند سوال را مطرح کنیم که پاسخ به آنها اولین گام اصلاح طرح برخورد با بدپوششی است: 
 
 
1- معیار پوشش قانونی چیست؟ و مردم از کجا باید بدانند ماموران در مورد معیار پوشش چگونه می اندیشند؟ چرا که ماموران نواحی مختلف در مورد حجاب متفاوت می اندیشند و عمل می کنند و این معیارها امری سلیقه ای است. قانونی بودن لباس را چه مرجعی تعیین می کند و چگونه به مردم اعلام می‌گردد ؟ 
 
 
2-  ماموران تا چه حد می توانند با مردم برخورد کنند؟ آیا قانون اجازه می دهد تا تعرض کلامی یا رفتاری یا برخورد خشن با زنان محترم جامعه داشته باشند؟ 
 
 
3- آیا چاپ و انتشار تصویر زنان ایرانی در سایت ها و رسانه های عمومی به لحاظ قانونی وشرعی بلا اشکال است؟ هرچند دیده شده که صورت های افرادی که حجاب آنها مورد اعتراض گشت ارشاد قرار گرفته، تا حدودی نامفهوم است ولی اگر کسی برخی از این تصاویر را مشاهد کند و فرد مورد نظر را از قبل بشناسد به راحتی توانایی تطبیق بین تصاویر و فرد را دارا خواهد بود. فلذا بایستی در شیوه اطلاع رسانی اینگونه اقدامات تجدید نظر نمود و گاهی کاتولیک تر از پاپ می شویم و گاهی مسامحه گر. چرا جاذبه و دافعه مان همچون مولایمان، تعریف شده و درست و درمان نیست. چرا هیچ وقت  حدود یک سری احکام کاربردی دین را  برای عموم شفاف عنوان نمی کنیم تا جلوی برخوردهای سلیقه ای به اسم دین گرفته شود. 
 
 
در لزوم اجرای دقیق و گسترده طرح مبارزه با بد حجابی که مطلوب همه مردم و خواسته ملت شریف ایران است تردیدی نیست لیکن خوب می دانیم که برای تحقق این هدف مقدس نباید هر وسیله ای را توجیه کنیم و اگر با برنامه ریزی مدون تر و محتوای کامل تر دست به این اقدام بزنیم نتیجه منفی این چنینی هم در بر نخواهد داشت.



تاریخ : چهارشنبه 92/7/17 | 3:1 عصر | نویسنده : محمد امین فروتن | نظر

همه محروم شدند جز علی دایی!

1980 کلیک توسط mahdiss در Oct 07 2013, 7:22 pm 
www.qudsonline.ir
ستاد مبارزه با تخلفات حرفه ای فوتبال همه افراددرگیر با پرونده اخیر را محروم کرد جز کسی که مدعی شده بود قهرمانی رشوه گرفته اما طبق آنچه خود علیپور گفته دایی هیچ سند ومدرکی دال بر تایید این تخلف به مراجع ارجاع نداده است و تمام ادعاهایش براساس شنیده ها بوده است... 

به گزارش قدس آنلاین، به دنبال اعلام محرومیت محسن قهرمانی، کمک داورش و همچنین محمد رضا مولایی بدنساز باشگاه پرسپولیس از فعالیت های فوتبالی این پرسش به وجود می آید که چرا ستاده مبارزه با تخلفات حرفه ای فوتبال عامل اصلی به راه افتادن این جریان را محروم نکرد؟! همه می دانند که علی دایی مسبب انتشار بحث تبانی و رشوه گرفتن داوران در رسانه ها بود و با اظهارات خود پس از بازی با سپاهان محسن قهرمانی را متهم کرد. بعد از صحبت های علی دایی همه انتظار داشتند وی اسنادی را که در باره تخلف محسن قهرمانی دارد را رو کند اما دایی هرگز نتوانست سندی دال بر رشوه گرفتن قهرمانی و دیگر داوران بیاورد. به این ترتیب مشخص شد تمام ادعاهایی که دایی علیه قهرمانی مطرح کرده بر اساس هیچ سند مدرکی نبوده است. پس از اعلام حکم محرومیت قهرمانی و کمک داور آن بازی و حتی محمد رضا مولایی علیپور بی پایه و اساس بودن ادعای های علی دایی را مطرح کرد. وی در این باره گفته است:«اظهارات دایی هم مبتنی بر حرف‌های مولایی بوده است. ما از سرمربیان و مدیران تیم‌ها درخواست می‌کنیم که در فدراسیون به روی آنها باز است و هر صحبتی که داشته باشند ما وظیفه داریم که رسیدگی کنیم.» با توجه به صحبت های علیپور مشخص می شود که دایی هیچ سند و مدرکی علیه قهرمانی نداشته، حال این سوال به وجود می آید که چرا عامل اصلی برپا شدن این دعوا درحالی که نتوانسته هیچ سندی را دال بر تخلفات قهرمانی رو کند مانند دیگران محروم نشده است. حتی محمد رضا مولایی نیز محروم شده اما دایی نه! آیا از این پس در جامعه فوتبال هرکسی می تواند دیگری را متهم به رشوه گرفتن و تخلفاتی از این دست کند و آخر هم با هیچ محرومیتی مواجه نشود؟ پس آبروی افراد چه می شود؟




تاریخ : دوشنبه 92/7/15 | 8:28 عصر | نویسنده : محمد امین فروتن | نظر

همه محروم شدند جز علی دایی!

1980 کلیک توسط mahdiss در Oct 07 2013, 7:22 pm 
www.qudsonline.ir
ستاد مبارزه با تخلفات حرفه ای فوتبال همه افراددرگیر با پرونده اخیر را محروم کرد جز کسی که مدعی شده بود قهرمانی رشوه گرفته اما طبق آنچه خود علیپور گفته دایی هیچ سند ومدرکی دال بر تایید این تخلف به مراجع ارجاع نداده است و تمام ادعاهایش براساس شنیده ها بوده است... 

به گزارش قدس آنلاین، به دنبال اعلام محرومیت محسن قهرمانی، کمک داورش و همچنین محمد رضا مولایی بدنساز باشگاه پرسپولیس از فعالیت های فوتبالی این پرسش به وجود می آید که چرا ستاده مبارزه با تخلفات حرفه ای فوتبال عامل اصلی به راه افتادن این جریان را محروم نکرد؟! همه می دانند که علی دایی مسبب انتشار بحث تبانی و رشوه گرفتن داوران در رسانه ها بود و با اظهارات خود پس از بازی با سپاهان محسن قهرمانی را متهم کرد. بعد از صحبت های علی دایی همه انتظار داشتند وی اسنادی را که در باره تخلف محسن قهرمانی دارد را رو کند اما دایی هرگز نتوانست سندی دال بر رشوه گرفتن قهرمانی و دیگر داوران بیاورد. به این ترتیب مشخص شد تمام ادعاهایی که دایی علیه قهرمانی مطرح کرده بر اساس هیچ سند مدرکی نبوده است. پس از اعلام حکم محرومیت قهرمانی و کمک داور آن بازی و حتی محمد رضا مولایی علیپور بی پایه و اساس بودن ادعای های علی دایی را مطرح کرد. وی در این باره گفته است:«اظهارات دایی هم مبتنی بر حرف‌های مولایی بوده است. ما از سرمربیان و مدیران تیم‌ها درخواست می‌کنیم که در فدراسیون به روی آنها باز است و هر صحبتی که داشته باشند ما وظیفه داریم که رسیدگی کنیم.» با توجه به صحبت های علیپور مشخص می شود که دایی هیچ سند و مدرکی علیه قهرمانی نداشته، حال این سوال به وجود می آید که چرا عامل اصلی برپا شدن این دعوا درحالی که نتوانسته هیچ سندی را دال بر تخلفات قهرمانی رو کند مانند دیگران محروم نشده است. حتی محمد رضا مولایی نیز محروم شده اما دایی نه! آیا از این پس در جامعه فوتبال هرکسی می تواند دیگری را متهم به رشوه گرفتن و تخلفاتی از این دست کند و آخر هم با هیچ محرومیتی مواجه نشود؟ پس آبروی افراد چه می شود؟




تاریخ : دوشنبه 92/7/15 | 8:25 عصر | نویسنده : محمد امین فروتن | نظر
2013/9/29 20:20:00

مهاجم اروگوئه ای با دو گلی که به ثمر رساند، نقش پررنگی در پیروزی قرمزها در خانه ساندرلند داشت

سایت گل-

گزارش کامل تا لحظاتی دیگر
2013/9/29 19:59:00

ماکس آلگری در بخشی از صحبت های خود تایید کرد که این دو ستاره با پشت سر گذاشتن مصدومیت شان در بازی برابر آژآکس از هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان به میادین بازمی گردند.

سایت گل و به نقل از ac-milan.ir-میلان در ورزشگاه آژاکس برابر این تیم قرار خواهد گرفت تا دومین مسابقه ی خود در لیگ قهرمانان را سه شنبه به پایان برساند و این در حالی است که میلان هنوز تمام بازیکنانش را به صورت کامل به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.ماتیا دی شیلیو،کاکا،پاتزینی،بونرا از جمله بازیکنان مصدوم دیگر میلان هستند با این حساب ریکاردو مونتولیوو و استفان الشعراوی می توانند برابر آژاکس بازی کنند.

آلگری گفت:" ما مونتولیوو و الشعراوی را در بازی برابر آژاکس در اختیار داریم."

" آن ها مدتی است که به میدان نرفته اند و باید شرایط را بررسی کنیم که چه مدت می توانند در زمین مسابقه حاضر شوند."

ماریو بالوتلی نیز که به دلیل درگیری با داور در سری آ محروم است می تواند میلان را همراهی کند.

با این حال آژاکس از حضور بویان محروم بوده چرا که او از ناحیه ی همسترینگ با آسیب دیدگی روبرو شده .

میلانی ها در دور نخست این رقابت ها با دو گل از سد سلتیک گذشتند و آژاکس با 4 گل در برابر بارسلونا تن به شکست داد.

پسران آلگری همچنان نمی توانند از کاکا ، بونرا ، سیلوستره ، دی شیلیو ، پاتزینی و ساپونارا استفاده کند.
2013/9/29 12:08:00

نکته جالب اینجاست که به غیر از یدالله اکبری ،پنج استقلالی دیگر هم در تهران سابقه گلزنی مقابل تیم های کره ای را دارند

سایت گل -  تیم های کره ای تا کنون 6 بار در تهران و ورزشگاه آزادی حاضر شده اند که به غیر از یک مورد سایر دیدارها در رده ملی و بازی های فوق العاده مهم و رسمی برگزار شده است.

بدون شک قبل از مصاف برگشت استقلال مقابل اف سی سئول همه نگاه ها به بازی  تیم آبی پوش تهران  مقابل آنیانگ سئول در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های آسیاست که دقیقا تنها رویاورویی تیم های باشگاهی ایران و کره در تهران بوده است.

این مسابقه البته جدا از نتیجه تلخی که برای آبی ها داشت به خاطر شرایط جوی و زمین مسابقه  در خاطر هواداران فوتبال مانده است.

مسابقه فوق  در فروردین ماه سال 1381 برگزار شد و استقلال 2 بر یک باخت.در آن مسابقه یدالله اکبری  تنها گلزن آبی ها بود ضمن اینکه محمد نوازی هم یک ضربه پنالتی از دست داد تا تیمش به فینال نرسد.

اما نکته جالب اینجاست که به غیر از یدالله اکبری  ،پنج استقلالی دیگر  هم در تهران سابقه گلزنی مقابل تیم های کره ای را دارند که در نوع خود رکورد بی سابقه ای به نظر می رسد و استقلالی ها را به فتح دروازه حریف در بازی برگشت مقابل اف سی سئول امیدوار می کند .

هر کدام از این بازیکنان در بازی های ملی مقابل کره جنوبی در تهران دروازه حریف قدر  فوتبال ایران در تمام این سال ها را باز کرده اند  و این نشان می دهد استقلالی ها  راه باز کردن دروازه کره ای ها را خوب می شناسند.

این اتفاق در بازی های زیر رقم خورده است و نفراتی مثل  غلامحسین مظلومی(2 بار) ،حسن روشن(2 بار)،غلامرضا عنایتی و جواد نکونام (2 بار) موفق به باز کردن دروازه تیم ملی کره شده اند که شاید اگر نکونام محروم نبود می توانست در بازی های باشگاهی مقابل تیم های کره ای هم نام خود را به عنوان گلزن ثبت کند.

اما آمار گلزنی استقلالی ها در بازی های ملی مقابل کره در تهران به شرح زیر است:

 

 ایران 2 - کره‌جنوبی صفر (بازی‌های آسیایی 1974)

گل‌ها: غلامحسین مظلومی (74 و 90) برای ایران

 

ایران 2 - کره‌جنوبی 2، ورزشگاه آزادی تهران (مقدماتی جام جهانی 1978)

گل‌ها: حسن روشن (89 و 90) برای ایران

 

ایران 2 - کره‌جنوبی صفر، ورزشگاه آزادی تهران (مقدماتی جام ملت‌های 2007 آسیا)

گل‌ها: غلامرضا عنایتی (48) و حسین بادامکی (90) برای ایران

 

 ایران یک - کره‌جنوبی یک، ورزشگاه آزادی تهران (مقدماتی جام جهانی 2010)

گل‌ها: جواد نکونام (58)

 

 ایران یک - کره‌جنوبی صفر، ورزشگاه آزادی تهران (مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2014)

گل: جواد نکونام (75) برای ایران

امید رحیمی





تاریخ : یکشنبه 92/7/7 | 8:38 عصر | نویسنده : محمد امین فروتن | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.