سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

داخلی  فرهنگی  خبر
کد مطلب: 13853
یکشنبه 7 مهر 1392 ساعت 16:45

تکذیب خبر بستری شدن بازیگر پیشکسوت
پسرپورعرب با اشاره به سلامتی و بهبود وضعیت جسمانی ابوالفضل پورعرب گفت: وضعیت جسمانی پدرم روز به روز بهتر می شود و خوشبختانه بیمارستان هم نبوده و در منزل از ایشان مراقبت می کنیم .
به گزارش پیشرفت پرس، روز گذشته در خبرها آمده بود که ابوالفضل پورعرب سوپراستار سینمای ایران در دهه 70 راهی بیمارستان شد و به لحاظ جسمی توانایی حضور در فیلم سینمایی «کلاشینکف» را ندارد که پوریا پورعرب پسر ایشان در گفت و گویی حضور ایشان در بیمارستان را رد کرد.

 
پسر پورعرب در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس درباره وضعیت جسمانی پدرش گفت: پدرم مشکلی ندارد و خوشبختانه بیمارستان هم نبوده  و در منزل از ایشان مراقبت می کنیم .

 
وی درادامه گفت: ایشان به تازگی سفری به مشهد داشتند که در حال حاضر بازگشتند و در تهران به سرمی برند .

 
پوریا پورعرب با تاکید بر بهبود وضعیت جسمانی پدرش گفت: وضعیت جسمانی ایشان روز به روز بهتر می شود و مشکل خاصی ندارند در منزل از ایشان مراقبت می کنیم، ایشان ورزش می کنند و از عکس هایی که از پدرم منتشر شده است وضعیت جسمانی شان بسیار مساعد شده و سلامتی را می توان در چهره ایشان هم شاهد بود.

 
وی درباره آمادگی جسمی پورعرب برای حضور در فیلم «کلاشینکف» گفت: وضعیت ایشان مناسب است و مشکلی برای بازی در فیلم های سینمایی و تلویزیونی ندارند و به لحاظ جسمی از عهده نقش ها برمی آیند.

 
وی در خاتمه تاکید کرد: باید مراقب هنرمندان باشیم و تنها پس از بیماری یا کهولت سن از آن ها یاد نکنیم . همیشه و در هر لحظه باید به فکر سرمایه های ملی کشور در رشته های مختلف باشیم .
ضرورت واقعی شدن قیمت بنزین و راهکار اجرای آن(بخش اول)
 
سید حسین میرافضلی - به این ترتیب واقعی شدن قیمت بنزین منجر به افزایش در آمد دولت از 15 هزار میلیارد تومان به 78 هزار میلیارد تومان خواهد شد. یعنی 63 هزار میلیارد تومان درآمد جدید برای دولت ایجاد می شود.ترافیک و آلودگی شدید هوا و آلودگی های صوتی، کشته و مجروح شدن صد ها هزار نفر در تصادفات جاده ای، انواع بیماری های روحی و جسمی ناشی از ترافیک و تصادف، جلوگیری از ایجاد بستر مناسب برای توسعه حمل و نقل ریلی از جمله امتیاز های واقعی شدن قیمت بنزین است.
  

قیمت واقعی  بنزین به ازای هر لیتر 3000 تومان است میانگین قیمت فروش بنزین در حال حاضر حدود 550 تومان در لیتر است. میزان مصرف بنزین در روز 72 میلیون لیتر است که معادل 26 میلیارد لیتر در سال می باشد. درآمد حاصل از فروش این میزان بنزین در سال 14 الی 15 هزار میلیارد تومان است. چنانچه قیمت بنزین واقعی(3000تومان) در لیتر شود درآمد حاصل در سال معادل 78 هزار میلیارد تومان خواهد شد. به این ترتیب واقعی شدن قیمت بنزین منجر به افزایش در آمد دولت از 15 هزار میلیارد تومان به 78 هزار میلیارد تومان خواهد شد. یعنی 63 هزار میلیارد تومان درآمد جدید برای دولت ایجاد می شود.
ترافیک و آلودگی شدید هوا و آلودگی های صوتی، کشته و مجروح شدن صد ها هزار نفر در تصادفات جاده ای، انواع بیماری های روحی و جسمی ناشی از ترافیک و تصادف، جلوگیری از ایجاد بستر مناسب برای توسعه حمل و نقل ریلی و ده ها خسارت سنگین و جبران ناپذیر نتیجه ارزان بودن بنزین و عدم توسعه خطوط  آهن مدرن و پر سرعت بوده است.

راهیابی لیزینک اقتصاد نوین به جایزه جهانی بهینه کاوی
 
اکو ویژن - شرکت لیزینگ اقتصادنوین به مسابقات تجربیات برتر و جایزه بهینه ‌کاوی در سنگاپور راه یافت.
  

به گزارش اکو ویژن،‌ پس از برگزاری چهارمین دوره جشنواره ملی بهره‌وری و انتخاب شرکت لیزینگ اقتصادنوین به عنوان شرکت برتر و دریافت تندیس زرین این جشنواره و به‌ دنبال دعوت جایزه جهانی بهینه ‌کاوی از کشور ایران به ‌منظور حضور در مسابقات سالانه بین‌المللی، دبیرخانه جشنواره ملی بهره‌وری، شرکت لیزینگ اقتصادنوین را جهت حضور در مسابقات بین‌المللی تجربیات برتر و بهینه‌ کاوی معرفی کرد.


مسابقات بین‌المللی تجربیات برتر و جایزه جهانی بهینه کاوی از سوی شبکه جهانی بهینه کاوی به صورت سالانه برگزار می‌شود و در سال جاری دومین دوره این جایزه در کشور سنگاپور برگزار خواهد شد و از آنجایی که کشور ایران نیز عضو این شبکه جهانی است؛ بنابراین از طریق سازمان ملی بهره‌وری، شرکت‌های برتر برای حضور در مسابقات بین‌المللی پس از ارزیابی‌های لازم، انتخاب و از آنان دعوت شده تا تجربیات خود را در در هشتمین کنفرانس بین‌المللی بهینه کاوی و پنجمین کنفرانس بین‌المللی سرآمدی کسب‌وکار ارائه کنند .


در نهایت از بین شرکت‌های راه یافته به دور پایانی مسابقات تجارب برتر و جایزه جهانی بهینه کاوی، شرکت‌های برتر در این مسابقات نیز معرفی خواهند شد.


گفتنی است در حال حاضر بیش از 30 کشور در شبکه جهانی بهینه کاوی عضویت دارند و هدف از برگزاری این مسابقات، انتقال تجربیات موفق و برتر در بین اعضای این شبکه است که به صورت سالانه برگزار می‌شود.


مسابقات انتقال تجربه‌های برتر و جایزه جهانی بهینه کاوی با حضور شرکت‌های برتر معرفی شده از سوی 30 کشور در یک دوره دو روزه در هشتم و نهم آبان ماه سال جاری در کشور سنگاپور برگزار می‌شود و شرکت لیزینگ اقتصادنوین نیز به منظور معرفی پروژه‌های ارتقای بهره‌وری خود، در این دوره از مسابقات حضور و به رقابت خواهد پرداخت.

غرق‌شدن 12نفر در مازندران طی یک‌روز
 
  
اندیشه ها:
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث مازندران از وقوع حادثه غرق شدگی 12نفر در دریای مازندران در روز جمعه خبر داد.
آفتاب: مهین تفضلی اظهار کرد: این حوادث در شهرهای نوشهر، ساری، ‌ نور، محمودآباد و فریدونکنار رخ داد. وی اضافه کرد: بیشترین حادثه در دریای نوشهر با 5 غرقی و ساری با 4 غرقی رخ داد و 3 شهر دیگر یعنی محمودآباد، نور و فریدونکنار هر کدام یک غرقی داشتند.او با اشاره به اینکه از تعداد 12نفر غرقی، یک‌نفر به‌صورت سرپایی در محل حادثه درمان شد، بیان داشت: 7نفر نیز پس از درمان اولیه توسط تکنسین‌های اورژانس 115به بیمارستان‌های امام خمینی ساری و شهید بهشتی نوشهر منتقل شدند.

تفضلی با ابراز تأسف از فوت 4نفر از حادثه‌دیدگان روز جمعه در دریای مازندران اظهار داشت: این 4 نفر در دریای محمودآباد، فریدونکنار و نور و همچنین یک نفر در حادثه دریای ساری جان خود را از دست دادند. وی با بیان اینکه همه‌ساله در ایام فصل تابستان و حضور انبوه مسافران و گردشگران در استان‌های شمالی شاهد حوادث تلخ و ناگوار در دریا هستیم، یادآور شد: شنا در دریای مواج و خارج فصل شنا و در ‌ماه پاییز منجر به بروز حادثه‌های تلخ و ناگوار شد.



تاریخ : یکشنبه 92/7/7 | 8:31 عصر | نویسنده : محمد امین فروتن | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.