سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوشنبه, 18 شهریور 1392 ساعت 13:28

پرسپولیسیها : دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال شب گذشته مهمان شبکه تلویزیونی ورزش بودند.

امیرحسین صادقی و پیام صادقیان دو بازیکن استقلال و پرسپولیس شب گذشته میهمان برنامه چهل‌تیکه از شبکه ورزش بودند.

 

در این برنامه امیرحسین صادقی و پیام صادقیان هر دو به خانواده مرحوم مهدی محمدی مربی کهنه‌کار مس کرمان تسلیت گفتند.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی‌های دربی خود هواداران هم دوست ندارند ببازند اما در بازی روز جمعه هواداران دو تیم خستگی به تن‌شان ماند.

 

صادقی مدافع استقلال در این برنامه در پاسخ به این سؤال که نظرش در مورد جمله «دربی میلیاردرها برنده نداشت»، چیست، گفت: میلیاردرها شاید انگشت‌شمار باشند اما این یک حقیقت است که فوتبال صنعت شده است و خیلی کشورهای حتی صنعتی هم فوتبال را دوست دارند، به خصوص دربی که شرایط خاص خودش را دارد. در دربی روز جمعه نیز حساسیت بسیار بالا بود چرا که دو تیم در بالای جدول بودند و قسمت سخت امر نیز هواداران میلیونی این دو تیم بود. خود هواداران هم دوست ندارند ببازند، حال اینکه در استادیوم آزادی و در چمن ورزشگاه بازی کنید و بحث‌هایی که از هفته‌ها قبل در خصوص دربی می‌شود را نیز به آن اضافه کنید. همه این شرایط باعث می‌شود که بازیکنان استرس زیادی داشته باشند.

 

صادقی ادامه داد: البته ترس از شکست این نیست که فقط بازی مساوی شود، بعد از برد خیلی از خانواده‌های طرفداران تا یک هفته خوشحال هستند و شکست آن روی سکه است و موجب می‌شود که حتی شش ماه و یا تا دربی بعدی هواداران و خانواده‌ها ناراحت باشند و هواداران تا مدت‌ها در محل خودشان نمی‌توانند رفت و آمد کنند. اما در دربی گل زدن و گرفتن سه امتیاز نیز افتخار بزرگی است که در تاریخ ثبت و ماندگار می‌شود.

 

وی در خصوص اینکه برخی معتقدند رسانه‌ها موجب حساسیت بالای این بازی شده‌اند، گفت: این حرف را قبول ندارم چرا که اگر رسانه نباشد، فوتبال ایران هم معنا ندارد. همانطور که رسانه‌ها کمک به تیم ملی کردند تا راهی جام جهانی شود، برای ما که در اردوی تیم ملی بودیم، رسانه‌ها روحیه خوبی به ما می‌دادند و سنگ تمام گذاشتند.

 

بازیکن استقلال در ادامه گفت: اما پس از دربی روز جمعه هواداران خستگی به تن‌شان ماند و از محدود دربی‌هایی بود که تماشاگران به تیم حریف و داوری بی‌احترامی نکردند. امتیازی که از استقلال کم شد یک باب شد که هواداران تیم‌های دیگر این کار را نکنند.

 

صادقی در خصوص بحث‌های روزهای اخیر پیرامون تیم ملی و رفتن کی‌روش، گفت: رفتن کی‌روش قطعا تأثیر منفی روی روحیه بازیکنان خواهد داشت، اگر چنین اتفاقی بیافتد در آینده ضرر خواهیم کرد چرا که با کی‌روش در مسیر پیشرفت خوبی بودیم و این را فقط در بازی با تیم ملی نمی‌گویم. من امیدوارم تیم ملی در جام جهانی با تیم‌های خوب هم‌گروه شود. همیشه به جواد نکونام گفته‌ام دوست دارم ایران در گروه آرژانتین باشد. جواد بارسایی است و من رئالی هستم.

 

بازیکن استقلال در پایان در خصوص خطایی که روی صادقیان داشت، گفت: آن تکلی که من روی پای پیام صادقیان رفتم را اصلا ندیدم، اما تکل بدی بود و همین‌جا از ایشان عذرخواهی می‌کنم.

 

 

 

نظرسنجی پیامکی در خصوص دلیل کیفیت پایین دربی بود که به ترتیب شامل گزینه های 1- حسیاسیت بالا 2- ترس کادرفنی 3- ضعف بازیکنان و 4 - توصیه مسئولان بود. صادقی در خصوص انتخابش از بین گزینه ها گفت: گزینه دوم را که جرات نمی کنم انتخاب کنم. گزینه سوم هم که علیه خودمان است و گزینه چهارم هم که اصلا صحت ندارد پس گزینه اول را انتخاب می کنم. پیام صادقیان هم گزینه یک را انتخاب کرد.

 

همچنین پیام صادقیان بازیکن جوان تیم پرسپولیس نیز در این برنامه در خصوص دربی روز جمعه گفت:‌ این بازی اولین تجربه دربی من بود و شرایط و جوّ آن را نمی‌دانستم قبل از دربی خیلی راحت و ریلکس بودم اما وقتی به استادیوم آزادی و زمین چمن رفتم تازه فهمیدم که دلیل این همه تساوی در دربی‌ها چیست، اما حقیقت این است که هر دو تیم برای برد به زمین می‌آیند و همه بازیکنان دو تیم تلاش کردند که بازی گل داشته باشد.

 

صادقیان در ادامه گفت: فکر کنید پرسپولیس در دربی می‌باخت، آنگاه تا یک مدت نمی‌توانستیم از خانه‌هایمان بیرون بیاییم. در محل ما همه دوستان من و همسایه‌ها همیشه می‌گفتند که ما از شما قهرمانی نمی‌خواهیم اما بازی دربی را نبازید.

 

وی در خصوص بحث‌های داوری و خطاهای زیاد دو تیم در این بازی گفت: این بازی برخوردهای خیلی شدیدی داشت و آن تکلی که من روی پای جواد نکونام رفتم باید بگویم آن موقع عصبی بودم.

 

صادقیان در پایان در خصوص اینکه بهترین بازیکن دربی لقب گرفته است، گفت: خوشبختانه اینگونه شد و من هم برای بازی در روز جمعه انگیزه‌های زیادی داشتم، جایزه‌ای هم که به من دادند یک سکه بود.

 

 

 

امیرحسین صادقی به عنوان حرف پایانی گفت ولادت حضرت معصومه (س) و روز خواهر(!) را خدمت بینندگان عزیز تبریک عرض می کنم.

 

 

 

پیام صادقیان که پس از انتخاب به عنوان مرد برتر دربی بیشتر مورد توجه ها قرار گرفته علاوه بر حضور در شبکه ورزش یک گفتگوی دیگر نیز انجام داده که متن آن را در ادامه مرور می کنید:

 

 

 

مهاجم جوان پرسپولیس می‌گوید اعتماد به نفس بالایی دارد و دلیل آن حمایت مادرش است.

 

 

* داربی باز هم مساوی شد و انتقادها همچنان از کیفیت این بازی ادامه دارد.

 

به هر حال بازی بسیار سخت است. شرایطش با سایر بازی‌های لیگ تفاوت دارد و تماشاگران دو تیم هم راضی به باخت تیمشان در این دیدار نیستند. شما خودتان می دیدید که حساسیت زیاد، روی کیفیت فنی بازی تاثیر گذاشته بود. فکر می‌کنم دو تیم به یک اندازه شانس گلزنی داشتند و تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

 

* خودتان برای نباختن آمده بودید؟

 

نه باور کنید که هدف ما برد بود. حتی در بین دو نیمه دایی به ما گفت حتما باید بازی را ببریم. ما هم با همین ذهنیت وارد زمین شدیم اما شرایط بازی طوری ایجاب می‌کرد که تقریبا همه بازیکنان نمی‌توانستند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند. اگر تیمی می‌باخت تا چند هفته مربی و بازیکنانش تحت فشار بودند.

 

* بعد از بازی بهترین بازیکن زمین شدی.

 

همانطور که قبل از داربی گفتم برای این بازی استرس نداشتم و خیلی راحت بازی کردم. خدا را شکر می‌کنم که در اولین حضورم در داربی بهترین بازیکن زمین شدم اما همه هم‌تیمی‌هایم از نیلسون گرفته تا سیدصالحی زحمت کشیدند. فکر می‌کنم واقعا خوب بودم و به نظر خودم یکی از بهترین بازی‌هایم را انجام دادم.

 

* اعتماد به نفس بالایی هم داری!

 

ببینید من 20 سال بیشتر ندارم اما باید از فوتبال لذت ببریم. به خاطر همین دیدگاهی که دارم هیچوقت در بازی استرس ندارم و ذهن خودم را آزاد کرده‌ام. شکرخدا اعتماد به نفسم هم خوب است اما باید به یک نکته حتما اشاره کنم که دلیل آن دعای مادرم است. پدرم فوت کرده اما مادرم از همان آغاز فوتبالم مثل کوه پشتم بوده است. من یک چیز می‌گویم و شما یک چیز می‌شنوید. خیلی هوای من را دارد و به این خاطر واقعا خوشحالم.

 

* بازی با گسترش فولاد را چطور می‌بینی؟

 

روند خوبی را شروع کرده‌ایم و امیدوارم که در هفته‌های آینده تداوم داشته باشد. خلعتبری هم به ما اضافه شده و مطمئن باشید که پرسپولیس روز به روز بهتر خواهد شد. مقابل گسترش بدون شک کار سختی داریم. آنها یک تیم جوان و دونده دارند و باید هرطور شده سه امتیاز را به دست بیاوریم. حمایت هواداران در این بازی مثل همیشه عصای دست ما خواهد بود و به آنها قول می‌دهم که پرسپولیس مورد نظرشان را در این هفته‌ها می‌بینند.

افزودن نظربرتش سرخ دات کام :

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اخطاری برای اصلاح موهایم به دستم نرسیده است.

میثم حسینی در گفت و گویی درخصوص اینکه علیپور گفته به وی و پیام صادقیان بابت آرایش موهایشان اخطار داده، اظهارداشت: چنین چیزی نیست. باشگاه که به من حرفی نزده و اخطاری برای اصلاح موهایم به دستم نرسیده است اما اگر بگویند و اخطار بدهند حتما موهایم را اصلاح می کنم.

وی درباره کیفیت پایین دربی 77 گفت: حساسیت بازی زیاد بود و همین موضوع روی عملکرد دو تیم تاثیر گذاشت. اینطور نیست که دو تیم بخواهند بازی مساوی شود اما آنقدر حساس است و هواداران دوست ندارند تیمشان بازنده شود ناخودآگاه روی کیفیت بازیکنان هم تاثیر گذاشته می شود.

حسینی درباره نارضایتی هواداران پرسپولیس از بازی این تیم در دربی افزود: هواداران حق دارند. امیدواریم در بازی برگشت جبران کنیم. دایی به ما گفته بود باید تهاجمی بازی کنیم و در این مسابقه پیروز شویم اما نشد. فکر می کنم باید از این هجومی تر باشیم.
 ارتش سرخ دات کام :
معاون فرهنگی باشگاه پرسپولیس گفت: مدل موی بازیکنان ما به مراتب بهتر از افرادی است که در خیابان، آنها را می بینیم.

علیرضا اسماعیلی در  گفتگویی درباره اظهارات دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال درباره مدل موی دو بازیکن پرسپولیس گفت: بهتر است این بحث به رسانه ها کشیده نشود چون ممکن است تاثیر منفی بگذارد

اسماعیلی ادامه داد: فقط می توانم همین را بگویم که مدل موی بازیکنان بهتر ازمدل موی افرادی است که هر روز آنها را در خیابان می بینیم.ارتش سرخ دات کام :
خبرنگار تلویزیون  SRS سوئیس گفت: بازیکنان در دربی بیش از حد انگیزه داشتند.

ماتیاس ارن که چند روزی است در ایران به سر می برد در گفتگو با اوج درباره دربی گفت: این بازی را از نزدیک دیدم. با اینکه تماشاچی زیادی به استادیوم آمده بود اما بازی کیفیت چندان زیادی نداشت که به نظرم طبیعی بود.

او ادامه داد: گوبا بازیکنان بیش از حد برای این بازی انگیزه داشتند چون مدام روی یکدیگر خطا می کردند. به نظر من بازیکنان دو تیم به خاطر فشار زیادی که تحمل می کردند نتوانستند بازی همیشگی شان را ارائه دهند. البته این طبیعت دربی است هر چند اگر یکی از دو تیم می توانستند در دقایق اول بازی گل بزنند، می توانستیم شاهد بازی زیبایی باشیم.

ارن درباره حضورش در تمرین پرسپولیس گفت: می خواستم با علی دایی مصاحبه کنم. سالها قبل و بعد از جام جهانی فرانسه، با او در امریکا صحبت کرده بودم. دایی آدم بسیار خوبی است که در دنیای فوتبال شهرت زیادی دارد. وقتی در اروپا درباره فوتبال ایران صحبت می کنی همه به اسم علی دایی اشاره می کنند.

ارن درباره اینکه آیا به تمرین استقلال هم می رود، گفت: قبلا یکبار به تمرین این تیم رفتم تا با نکونام صحبت کنم. امروز هم دوباره به آنجا می روم تا با تیموریان مصاحبه بگیرم.

خبرنگار سوئیسی درباره تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی روش مربی بزرگی است و توانست ایران را به جام جهانی برساند. کارنامه او مشخص است و فکر می کنم که کی روش در تیم ملی هم موفق بوده است.

او درباره موفقیت تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: هر وقت قرعه کشی رقابتهای جام جهانی را دیدم، پاسخ سئوالتان را خواهم داد. سید جلال در هنگام انجام تست‌ها هیچ گونه ابراز ناراحتی ندارد اما گاهی در حال نشسته ابراز درد می‌کند

سایت گل -  سید جلال حسینی که روز شنبه در تمرینات ریکاوری حاضر بود، امروز هم تمرین در سالن بدنسازی را بدون مشکل انجام داد اما برای بررسی دقیق‌تر ظهر امروز در بیمارستان حضرت رسول (ص) تحت سونوگرافی قرار می‌گیرد.

دکتر حقیقت  پزشک تیم پرسپولیس در این باره گفت: «سید جلال در هنگام انجام تست‌ها هیچ گونه ابراز ناراحتی ندارد اما گاهی در حال نشسته ابراز درد می‌کند. به همین دلیل برای بررسی دقیق‌تر و اطمینان بیشتر، انجام سونوگرافی را برنامه‌ریزی کردیم. البته ما این اقدام را برای دیروز هماهنگ کرده بودیم که به امروز موکول شد.»

وی  درباره آخرین وضعیت حمیدرضا علی‌عسگری هم اعلام کرد: «عارضه پیش آمده برای کتف او بر اساس همان عکس رادیولوژی قابل تشخیص بود که آقای دکتر کیهانی هم آن را تائید کردند. از این رو نیازی به MRIنبود. در حال حاضر بهترین اقدام برای او استراحت دادن به مفصل است که انجام شده است. انتظار داریم درد او تا پایان هفته برطرف شود تا پس از آن با باز کردن کتف بتواند ضمن انجام فیزیوتراپی، تمرینات را هم شروع کند

دکتر حقیقت درباره آخرین وضعیت پولادی و کمندانی هم گفت:« پولادی با کار روی دوچرخه در عمل تمرین هوازی را هم شروع کرده است اما برای دویدن و سایر تمرینات تا شنبه آینده صبر می‌کنیم که پزشک جراح وی با توجه به شرایط محل پیوند، نظر خود را اعلام کند. در مورد او خوشبختانه همه چیز خوب پیش می‌رود. کمندانی هم به تمرینات برگشته و مشکلی ندارد.»ارتش سرخ دات کام :

غلامرضا رضایی در گفت وگویی، در مورد شرایط دربی و زیبا نبودن بازی ها اظهار داشت: باید این را اعلام کنم با توجه به تجربه ای که از قبل دارم، دو تیم و در کل دو باشگاه قبل از دربی و در آستانه این بازی حساس همیشه تحت فشارهای عجیبی هستند و به همین دلیل اتفاقاتی پیش می آید که هیچ کس و حتی خود ما هم آنها را دوست نداریم.

وی افزود: استرس بالا برخی اوقات حتی به تاکتیک های تیمی هم ضربه می زند و یک تیم نمی تواند خواسته های خودش را درست و حسابی در زمین پیاده کند اما برخی ها می گویند که همه دوست دارند این بازی مساوی شود که من خلاف این موضوع را می گویم. چون نه بازیکنان ما و نه حتی استقلال دوست ندارد این بازی مساوی شود و همه می خواهیم یک برنده داشته باشد.

رضایی ادامه داد: ما دوست داریم مردم از دربی لذت ببرند. شما اگر در لیگ هم دقت کنید برخی از تیم ها بازی های بسیار زیبایی را انجام می دهند اما با یک گل می بازند . این موضوعات در دربی هم اثرگذار است و به همین دلیل تا دقیقه 90 استرس و حساسیت عجیبی در دو تیم است که یکی می تواند ترس از باخت باشد.

مهاجم قرمزپوشان یادآور شد: دربی 77 در کل چنگی به دل نزد، از نظر فوتبالی هم در برخی از تایم ها ما از استقلال بهتر بودیم و در برخی اوقات نیز استقلال از ما بهتر بود در کل به نظرم چون بازی بیش از حد از جریان افتاد دربی 77 خوب از آب درنیامد ولی ما باید خیلی زود این بازی را فراموش کنیم تا خدایی ناکرده آینده را از دست ندهیم.

رضایی تاکید کرد: ما فاصله چندانی با بالای جدول نداریم اما چه بسا فولادگستر هم با انگیزه ای که دارد مقابل ما بخواهد خود را نشان دهد و این کار ما را سخت می کند اما شرایط ما بسیار خوب است و ما صددرصد به دنبال این هستیم که پس از مدتها به صدر جدول برسیم. اگر بخواهیم در باد دربی بخوابیم امتیازها را از دست می دهیم و این اصلا برای ما خوب نیست.

وی در پایان درباره کری های پیش آمده نیز گفت: من در این باره حرفی نمی زنم اما بالاخره هر بازیکنی دوست دارد که در دربی موفق باشد و به همین دلیل با تمرکزی که دارد صحبت هایش را انجام می دهد ولی برخی اوقات شرایط بازی اجازه نمی دهد تا بازیکن به هدفش برسد و این هم امری طبیعی است. من امیدوارم که با یک برنامه ریزی خوب و با توجه به تیم خوبی که داریم به جای فکر کردن به دربی آماده کسب یک موفقیت در انتهای فصل باشیم که انشاالله این اتفاق می افتد.ارتش سرخ دات کام :
بنابر اعلام کادر پزشکی سرخپوشان، سید جلال حسینی که روز شنبه در تمرینات ریکاوری حاضر بود، امروز هم تمرین در سالن بدنسازی را بدون مشکل انجام داد اما برای بررسی دقیق تر ظهر امروز در بیمارستان حضرت رسول (ص) تحت سونوگرافی قرار می گیرد.

دکتر حقیقت در اینباره گفت: سید جلال در هنگام انجام تست ها هیچگونه ابراز ناراحتی ندارد اما گاهی در حال نشسته ابراز درد می کند. به همین دلیل برای بررسی دقیق تر و اطمینان بیشتر، انجام سونوگرافی را برنامه ریزی کردیم. البته ما این اقدام را برای دیروز هماهنگ کرده بودیم که به امروز موکول شد.

کادر پزشکی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت حمیدرضا علی عسگری هم اعلام کرد: عارضه پیش آمده برای کتف او بر اساس همان عکس رادیولوژی قابل تشخیص بود که آقای دکتر کیهانی هم آن را تائید کردند. از اینرو نیازی به MRIنبود. در حال حاضر بهترین اقدام برای او استراحت دادن به مفصل است که انجام شده است. انتظار داریم درد او تا پایان هفته برطرف شود تا پس از آن با باز کردن کتف بتواند ضمن انجام فیزیوتراپی، تمرینات را هم شروع کند.

دکتر حقیقت درباره آخرین وضعیت پولادی و کمندانی هم تصریح کرد: پولادی با کار روی دوچرخه در عمل تمرین هوازی را هم شروع کرده است اما برای دویدن و سایر تمرینات تا شنبه آینده صبر می کنیم که پزشک جراح وی با توجه به شرایط محل پیوند، نظر خود را اعلام کند. در مورد او خوشبختانه همه چیز خوب پیش می رود. کمندانی هم به تمرینات برگشته و مشکلی ندارد.

رضایی: با صدر جدول فاصله چندانی نداریم


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید دربی 77 را فراموش کنیم و به بازی‌های آینده فکر کنیم.


 

غلامرضا رضایی در مورد شرایط دربی و زیبا نبودن بازی‌ها اظهار داشت: باید این را اعلام کنم با توجه به تجربه‌ای که از قبل دارم، دو تیم و در کل دو باشگاه قبل از دربی و در آستانه این بازی حساس همیشه تحت فشارهای عجیبی هستند و به همین دلیل اتفاقاتی پیش می‌آید که هیچ کس و حتی خود ما هم آنها را دوست نداریم.

به گزارش فارس ، وی افزود: استرس بالا برخی اوقات حتی به تاکتیک‌های تیمی هم ضربه می‌زند و یک تیم نمی‌تواند خواسته‌های خودش را درست و حسابی در زمین پیاده کند اما برخی‌ها می‌گویند که همه دوست دارند این بازی مساوی شود که من خلاف این موضوع را می‌گویم. چون نه بازیکنان ما و نه حتی استقلال دوست ندارد این بازی مساوی شود و همه می‌خواهیم یک برنده داشته باشد.

رضایی ادامه داد: ما دوست داریم مردم از دربی لذت ببرند. شما اگر در لیگ هم دقت کنید برخی از تیم‌ها بازی‌های بسیار زیبایی را انجام می‌دهند اما با یک گل می‌بازند‌. این موضوعات در دربی هم اثرگذار است و به همین دلیل تا دقیقه 90 استرس و حساسیت عجیبی در دو تیم است که یکی می‌تواند ترس از باخت باشد.

مهاجم قرمزپوشان یادآور شد: دربی 77 در کل چنگی به دل نزد، از نظر فوتبالی هم در برخی از تایم‌ها ما از استقلال بهتر بودیم و در برخی اوقات نیز استقلال از ما بهتر بود در کل به نظرم چون بازی بیش از حد از جریان افتاد دربی 77 خوب از آب درنیامد ولی ما باید خیلی زود این بازی را فراموش کنیم تا خدایی ناکرده آینده را از دست ندهیم.

رضایی تاکید کرد: ما فاصله چندانی با بالای جدول نداریم اما چه بسا فولادگستر هم با انگیزه‌ای که دارد مقابل ما بخواهد خود را نشان دهد و این کار ما را سخت می‌کند اما شرایط ما بسیار خوب است و ما صددرصد به دنبال این هستیم که پس از مدتها به صدر جدول برسیم. اگر بخواهیم در باد دربی بخوابیم امتیازها را از دست می‌دهیم و این اصلا برای ما خوب نیست.

وی در پایان درباره کری‌های پیش آمده نیز گفت: من در این باره حرفی نمی‌زنم اما بالاخره هر بازیکنی دوست دارد که در دربی موفق باشد و به همین دلیل با تمرکزی که دارد صحبت‌هایش را انجام ‌می‌دهد ولی برخی اوقات شرایط بازی اجازه نمی‌دهد تا بازیکن به هدفش برسد و این هم امری طبیعی است. من امیدوارم که با یک برنامه ریزی خوب و با توجه به تیم خوبی که داریم به جای فکر کردن به دربی آماده کسب یک موفقیت در انتهای فصل باشیم که انشاالله این اتفاق می‌افتد.

 

خسوس: هنوز هیچ بازیکنی را دعوت نکرده‌ام


سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید: درباره‌ی فهرست ایران برای جام جهانی کوچک به جمع‌بندی نرسیده و هیچ بازیکنی را هم دعوت نکرده است.


 

خسوس کاندلاس درباره‌ی خبرهایی که مبنی بر دعوت از مصطفی نظری به تیم ملی منتشر شده، توضیح داد: هنوز به‌طور رسمی لیستی را اعلام نکرده‌ام. ما یک سری مدارک از بازیکنان خواسته‌ایم ولی لیست نهایی را هفته بعد اعلام خواهیم کرد. باید بازی‌های هفته بعد لیگ را هم ببینیم. درباره‌ی نظری هم باید بگیریم، دو بازی اول او در تیم را نوریل نیکل را دیدم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشت.

به گزارش ایسنا ، وی هم‌چنین درباره‌ی احتمال لغو اعزام ایران به جام جهانی کوچک برزیل عنوان کرد: این موضوع را الان می‌شنوم. چیزی به من اعلام نشده است، اما طبق برنامه‌ای که در اختیارم قرار داده شده، باید اواخر مهر‌ماه به برزیل برویم. برای بازی‌های دوستانه‌ای هم که قرار است قبل از گرندپری برگزار کنیم، در حال مذاکره‌ایم.

سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این‌که اردوهای تیمش از چه تاریخی شروع می‌شود، افزود: اگر برنامه‌ها خوب پیش برود، سعی می‌کنیم هفته دیگر استارت بزنیم اما اگر نشد، از 31 شهریور قطعا وارد اردو می‌شویم.

خسوس در پاسخ به سوال دیگری درباره‌ی تمدید قرار‌دادش گفت: فکر نمی‌کنم در این رابطه نیازی به جواب دادن باشد!

 

غلامپور: دربی فقط بزن، بزن بود


مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس معتقد است دربی 77 بار فنی خاصی نداشته و بازیکنان بیشتر همدیگر را می‌زدند.


 

بهزاد غلامپور در مورد عملکرد نیلسون و خط دفاعی پرسپولیس تا به اینجای فصل اظهار داشت: اگر پرسپولیس در 8 هفته فقط 3 گل دریافت کرده، حاصل زحمت تمام بازیکنان است. البته فوتبال بالا و پایین دارد اما تلاش و زحمت بچه‌ها در ثبت این رکورد تاثیرگذار بوده است.

به گزارش تسنیم ، وی در خصوص اینکه چرا تقابل پرسپولیس و استقلال کیفیت فنی لازم را نداشت، عنوان کرد: اگر تیمی در دربی شکست بخورد هوادارانش تا چند ماه ضربه شدیدی می‌خورند. به عقیده من حساسیت بیش از حد باعث شد تا دربی کیفیت لازم را نداشته باشد.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس ادامه داد: هواداران پرسپولیس و استقلال باید بعد از دربی صبور باشند و بدانند هر نتیجه‌ای که در این مسابقه رقم بخورد قابل جبران است. مسابقه جمعه که فقط بزن، بزن شده بود و کیفیت لازم را نداشت اما امیدوارم در دربی‌های آینده این اتفاق رخ ندهد.

غلامپور در پاسخ به این سوال که «چه دلیلی باعث تا دربی به خشونت کشیده شود؟»، تاکید کرد: این سوال را باید از خود بازیکنان بپرسید اما فکر می‌کنم بازی بار فنی خاصی نداشت و بیشتر درگیری‌ها به خاطر تنش‌های زیاد مسابقه بود، هر 2 تیم می‌خواستند که تحت هر شرایطی بازنده دربی نباشند.

وی در واکنش به تشویق شدنش از سوی هواداران پرسپولیس گفت: من آمده‌ام تا تجربیاتم را به بازیکنان انتقال بدهم و به علی دایی و تیمش کمک کنم، امیدوارم بتوانم به نحوی شایسته کارم را انجام دهم و سربلند باشم.

 

رابطه مخفیانه فوتبالیست معروف با یک ملکه زیبایی+تصاویر
دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 12:20
کد مطلب: 198399
 
رابطه مخفیانه فوتبالیست معروف با یک ملکه زیبای عایده یزبک اصلیتی ایتالیایی دارد اما خودش در ونزوئلا به دنیا آمده است
رابطه مخفیانه فوتبالیست معروف با یک ملکه زیبایی+تصاویر
 
مسعود اوزیل، بازیکن آلمانی رئال مادرید اسپانیا که اصلیتی ترک تبار دارد بعد از اینکه معشوقه اولش یعنی سارا کونر مسلمان شد، از او جدا شد و به تنهایی زندگی خود در مادرید را آغاز کرد. 

اما به تازگی تصاویری منتشر شد که از ارتباط مخفیانه او با عایده یزبک خبر می دهد. 



در تصاویری که توسط خبرنگاران به طور مخفیانه گرفته شده، آنها در یک رستوران در کنار یکدیگر دیده می شوند اما هنگام خروج از رستوران جداگانه خارج می شوند! 



عایده یزبک اصلیتی ایتالیایی دارد اما خودش در ونزوئلا به دنیا آمده است و در تلاش است که بتواند به عنوان ملکه زیبایی انتخاب شود. 



باید منتظر ماند و دید که سرانجام چه می‌شود.
یمن انتقال نفت را از خط لوله اصلی خود از سر گرفت
 
  

 

 

تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی
وزارت کشور یمن روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد خط لوله اصلی صادرات نفت این کشور پس از تعمیر در پی حمله هفته گذشته، انتقال نفت خام را از سر گرفته است.
مقامات وزارت کشور یمن اعلام کردند افراد قبایلی در استان مارب در شمال شرقی یمن روز پنجشنبه این خط لوله را منفجر کرده بودند. 
این خط لوله روزانه حدود 110 هزار بشکه نفت خام را از استان مارب به پایانه صادراتی در دریای سرخ منتقل می کند.
به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از صنعا، خط لوله های نفت و گاز و همچنین شبکه برق یمن از آغاز اعتراض ها علیه علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق این کشور در سال 2011 میلادی، بارها مورد حمله قرار گرفته است.
درامدهای نفتی بیش از 70 درصد بودجه دولتی یمن را تشکیل می دهد، این در حالی است که فراورده های نفت و گاز بیش از 90 درصد صادرات یمن را در بر می گیرد.



تاریخ : دوشنبه 92/6/18 | 2:21 عصر | نویسنده : محمد امین فروتن | نظر
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 2 اردیبهشت 88 توسط روح الله فروتن | نظر بدهید
قطبی: آفریقای جنوبی آماده میزبانی از فوتبال ایران باشد

: سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران گفت: کشور آفریقای جنوبی آماده میزبانی از ما باشد.

افشین قطبی پس از انتخاب شدن به عنوان سرمربی تیم ملی ایران در گفت ‌و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری فارس عنوان کرد: تمام موارد در خصوص قراردادم و دستیارانم از سوی نایب رئیس فدراسیون فوتبال به اطلاع مردم ایران خواهد رسید. من فقط امیدوارم بتوانم یک سرباز برای جمهوری اسلامی ایران باشم. 
وی افزود: با تلاش و کمک تمام فوتبالدوستان؛ آفریقای جنوبی آماده میزبانی از فوتبال ایران باشد. این آرزویی است که من دارم و برای رسیدن به این هدف تمام تلاشم را انجام خواهم داد. 
قطبی تاکید کرد که به دلیل مفاد قراردادش نمی تواند بیش از این صحبت کند. 




 
طبقه بندی: فروتن،  افشین قطبی،  جام جهانی،  ایران
نوشته شده در تاریخ چهارشنبه 2 اردیبهشت 88 توسط روح الله فروتن | نظر بدهید
افشین قطبی سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد

خبرگزاری فارس: افشین قطبی امروز به صورت رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین قطبی که توانست با تیم فوتبال پرسپولیس به قهرمانی هفتمین دوره لیگ برتر دست یابد، امروز به طور رسمی به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد. 
وی که در اوایل فصل جاری لیگ برتر نتوانست با این تیم تهرانی ادامه فعالیت دهد، از سمت خود استعفا و ایران را ترک کرد. 
ناکامی تیم ملی در مراحل مقدماتی جام جهانی 2010 افریقای جنوبی باعث شد علی دایی برکنار شود. محمد مایلی کهن که سابقه حضور در این تیم را هم در کارنامه داشت، جایگزین آقای گل فوتبال جهان شد؛ اما فقط 15 روز در این تیم ماندگار شد. مسائل جانبی در این مدت باعث شد وی استعفا کند. 
پس از بررسی‌های روزهای اخیر، از بین نامزدهای هدایت تیم ملی، افشین قطبی با فدراسیون فوتبال به توافق رسید تا این سمت را از آن خود کند. محمود یاوری (سرمربی سابق تیم راه آهن تهران) و منصور ابراهیم زاده (سرمربی فعلی تیم ذوب آهن اصفهان)، دیگر گزینه های سرمربیگری این تیم بودند. 

* سوابق افشین قطبی، سرمربی جدید تیم ملی 
افشین قطبی متولد 19 بهمن 1343 شمسی مطابق با 8 فوریه 1964 میلادی در شیراز است. 
او از سال 1360 تا سال 1370 در باشگاه های آلیتالیا، آتوباهن، ولی ایگلز و فلایرز امریکا بازی کرده و بعد از آن سال تا سال 1376 در دانشگاه لس آنجلس بازیکن بوده و در همین زمان، صاحب مدرک مربیگری حرفه ای A شده است. او از دانشگاه لس آنجلس مدرک مهندسی الکترونیک را نیز دریافت کرده است. 
افشین قطبی در تیم ملی زنان ایالات متحده امریکا، تیم ملی فوتبال کره جنوبی (دسامبر 2000- جولای 2002 به عنوان مربی)، سوون سامسونگ بلووینگز (2002 - 2004 به عنوان مربی)، لس‌آنجلس گالکسی (2004 به عنوان مربی)، تیم ملی فوتبال کره جنوبی (2004 - 2007 به عنوان مربی) و پرسپولیس (2007 - 2008 به عنوان سرمربی) فعالیت کرده است. وی در دوران سرمربیگری گاس هیدینک، دیک ادووکات و پیم وربیک، در تیم کره جنوبی کمک مربی بوده است. 
قطبی در سال 2007 برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس بازگشت. وی توانست در اولین سال حضورش در فوتبال ایران، این تیم را به مقام قهرمانی لیگ برتر برساند. در 30 می 2008 میلادی اعلام کرد که برای فصل دیگر در ایران نخواهد ماند و از عقد قرارداد تازه برای هدایت تیم فوتبال پرسپولیس سرباز زد. وی در این زمینه گفته بود: "پرسپولیس باشگاه من است و در قلبم جا دارد. اگر با این تیم به توافق نرسم، با هیچ تیم ایرانی دیگری مذاکره نخواهم نکرد. " اما قطبی در روز 13 تیر 1387 اعلام کرد که به مدت دو فصل سرمربی پرسپولیس خواهد بود. او در نوامبر 2008 میلادی، از سرمربیگری در این تیم استعفا و ایران را ترک کرد. 
قطبی قرار است هدایت تیم ملی فوتبال ایران را در 3 دیدار با کره شمالی، امارات و کره جنوبی برعهده داشته باشد. تیم ملی 16 خرداد با کره شمالی دیدار می کند، سپس 20 و 27 خرداد به ترتیب به مصاف امارات و کره جنوبی می رود. 




 
طبقه بندی: فروتن،  افشین قطبی،  مربی تیم ملییک مراسم افطاری با شکوه + تصاویر
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 28 مرداد 89 توسط روح الله فروتن | نظر بدهید
یک مراسم افطاری با شکوه + تصاویر

تصاویر زیر مربوط به مراسم افطاری در 
حرم رضوی است





















































 


 
طبقه بندی: تصاویر،  مراسم افطاری،  با شکوه
نوشته شده در تاریخ جمعه 6 آذر 88 توسط روح الله فروتن | نظر بدهید
ویلاگ شخصی دکتر احمدی نژاد، از دسترس کاربران خارج شده است. 

به گزاش خبرنگار تابناک، این وبلاگ شخصی که با آدرس (http://www.ahmadinejad.ir/) قابل دسترسی بوده و اظهارات و یادداشت های محمود احمدی نژاد را منتشر می کرده است، از مدتی پیش از دسترس خارج و کاربران هنگام مراجعه به این وبلاگ با یک صفحه سفید بدون هیچ پیغامی مواجه می شوند، اما در ادامه آدرس اینترنتی وبلاگ وی، آدرسی مبنی بر خطا در دسترسی به این وبلاگ نمایان می شود.
گفتنی است، این وبلاگ هنگام آغاز کار خود بسیار مورد توجه کاربران اینترنتی قرار گرفته و بارها یادداشت های احمدی نژاد در این وبلاگ به عنوان رسانه شخصی دکتر احمدی نژاد، در رسانه های خارجی و داخلی بازتاب فروانی داشته است.

شایان ذکر است، هنگام پینگ کردن آدرس این وبلاگ با پیغام عدم دسترسی صد در صد مواجه می شویم.
حال با این با توجه به چنین اهمیتی که این وبلاگ دارد، زیبنده نیست که وبلاگ شخصی رئیس جمهور کشورمان با نقص فنی و ایراد همراه باشد و با توجه به جایگاه ایشان می بایست به این نکات مهم توجه بیشتری شود. 


 
طبقه بندی: وبلاگ احمدی‏ نژاد بالا نمی‏ آید،  تصاویر



تاریخ : دوشنبه 92/6/18 | 1:51 عصر | نویسنده : محمد امین فروتن | نظر
قالب وبلاگ
 
 
ابزار وبلاگ
درد دل با کربلا
 
دانشنامه مهدویت
 
دانشنامه عاشورا
 
دانشنامه امام صادق(ع)
پاسخ به شبهات عاشورا
 
پخش زنده حرم ها
 
صوت و مداحی
 
کارت پستال اسلامی
گالری تصاویر
 
مقالات عاشورایی
 
سفر مجازی اماکن متبرکه
بانک جامع تصاویر سه بعدی به اماکن متبرکه (مکه، مدینه، کربلاو...) و مناطق تاریخی اسلامی(منطقه جنگ بدر، احد و...) به همراه توضیحات مرتبط با هر منطقه جهت آشنایی بیشتر با آن مناطق
 
موبایل اسلامی
 
سفر مجازی راهیان نور
 
سفر مجازی راهیان نور



تاریخ : یکشنبه 92/6/17 | 10:48 عصر | نویسنده : محمد امین فروتن | نظر
نوشته شده در تاریخ یادداشت ثابت - شنبه 18 تیر 91 توسط روح الله فروتن | 4 نظر

وصیتنامه

وصیتنامه

بسمه تعالی

اگر کشته شدم فقط دعا کنید که خدا مرا در زمره شهیدان درگاهش قرار

دهد و مرا غسل ندهید و کفن نکنید چون رهبرم حسین نه کفنی داشت

نه غسلی.وبه مادرم بگویید که مادر آرزوی من برآورده شد وگریه نکن فقط

 دعا کن و به او بگویید اگر گناهی در حق تو کرده ام بخاطر خدا مرا ببخش

 چون اگر تو مرا نبخشی خدا مرا نمی بخشد.و به پدرم بگویید که من

خدمتی برای تو نکردم . ولی از تو درخواسـت میکنم بخـــاطر هرچه کـه

 میپرستی مرا ببخش و غیر از خون یک پیامی به ملت مسلمان مجاهد

دارم و آن اینـکه اگر همه کشته شوند بجــز یک نفر . من از آن یک نفــر

میخواهم که تسلیم دشمن نشود و فقط تسلیم در برابر خدا باشد.

وملت باید فقط متکی به خدا و قوانین خدا و اسلام باشد.

جواد فروتن

 




 
طبقه بندی: شهید جواد فروتن وصیتنامه شهدا
نوشته شده در تاریخ جمعه 16 فروردین 92 توسط روح الله فروتن | نظر بدهید

سلام.

این روزا ایام تعطیلات بود و فرصت بیشتری داشتم تلویزیون نگاه کنم.بعضی از برنامه هاشون خوب بود . بعضی ها هم زیاد به دل ننشست.اما......

بین پخش برنامه ها مثل همیشه تبلیغات بود.پیامهای  بازرگانی. همه مسائل اون به کنار.اما یه چیزی بدجور ذهن منو مشغول خودش کرده.

ادعایی توی مسائل اعتقادی ندارم ولی یکی از این پیامها حس بدی به من میده و یه جورایی منو به این مسئله میکشونه که این پیام با اصول اعتقادی ما 

مسلمونا منافات داره.طبق آیات قران خداوند بوجود آورنده شب و روز است.واین مسئله ای غیر قابل انکار است و اشتراک همه افکارو عقاید و مذاهب است.

اینکه انسان ها هیچ دخالتی در پیدایش متوالی این دو پدیده یعنی شب و روز ندارند..اما از ظاهر قضیه بر می اید که در کشور ما و به همت یک بانک تازه تاسیس

مردم ایران با استفاده از یک طناب بزرگ خورشید را از پشت دریاها بیرون میکشند و مهمان خیابان های شهرشان میکنند.مگر این پیامهای بازرگانی فیلترینگ ندارند.

مگر هیات نظارت ندارند. برای جذب مشتری بیشتر که نباید همه چیز را فدا کرد.......

نمیدانم .ممکن است است استدلال من غلط باشد ....شما چه نظری دارید.

به قول این بازیگر سریال پایتخت"من میخوام بدونم آیا این پیام را پخش میکنند چیز خوبی است."




 
طبقه بندی: پیام بازرگانی،  تلویزیون،  بانک شهر
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 23 بهمن 91 توسط روح الله فروتن | 3 نظر

 

جریان انحرافی در پاک ترین و مهم ترین و حساس ترین روز از تاریخ این کشور برگ دیگری از خباثت و سناریوی براندازی علیه نظام با هدف ضربه زدن به ولایت و رهبری را انجام داد.
 آنچه در قم و در جریان سخنرانی جناب دکتر لاریجانی توسط تعداد اندک اجیر شده جریان انحرافی رخ داد نشان داد که آنان نه تنها برای نزدیکترین و دلسوزترین یاران مقام معظم رهبری احترامی قائل نیستند بلکه برای مردم انقلابی و شریف قم و مراجع عظام که چند ماه قبل با بالاترین رأی آقای لاریجانی را به عنوان نماد و نماینده خود راهی بهارستان کردند هم هیچ ارزش و احترامی قائل نیستند ،آنان که هنوز از جریان انتخابات نهم مجلس مهر داغ بر پیشانی دارند و با عدم اقبال مردم و علما مواجه شده اند در فکر انتقام بودند و صد البته اینان بدون پشتوانه و چراغ سبز طراحان و عاملان اصلی آن در دولت کاری خود سر انجام نداده اند و آنگونه که در اخبار آمده است مستنداتی از این اقدام زشت طراحی شده وجود دارد .
روزی که آمریکا و صهیونیست از حضور مردم و ولایت پذیری آنان و حضور بی نظیرشان انگشت به دهان بودند و در یخ تعجب مانده بودند ، این شعبان بی مخ های منحرف خوراک خوب به دشمن دادند و باعث آبروریزی نظام آنهم در قم شدند هر چند اربابان امریکایی به آنان جایزه احسنت دادند امّا ملّت بزرگ ایران به آنان نمره صفر داده و آنان را خودی تلقی نکردند .
درست و همزمان شاهد سخنرانی رئیس دولت در میدان بزرگ آزادی بودیم ایشان هم که البته هیچ جای تعجب ندارد باز همان ادبیات همیشگی در نادیده گرفتن اصول انقلاب و تذکرات و فرمایشات مقام معظم رهبری و     حرف هایی زدند که نه شایسته این روز بزرگ بود و نه قابل هضم برای جان بر کفان نظام و ولایت و رهبری که به شوق و عشق فرمان رهبر آمده بودند ، آقای احمدی نژاد درست بر خلاف سخنان و هشدارهای اخیر مقام معظم رهبری حرف از مذاکره با لحنی متفاوت با آمریکا زد تا خودی نشان دهد ، حرف از آزادی  در انتخابات زد تا بر خلاف سخن آقا چیزی گفته باشد ، حرف از بگم بگم زد و اینکه چیزهائی دارم تا دوباره در کشور التهاب ایجاد کند . و همه اینها سهوی رخ نداده است بی حرمتی به دکتر لاریجانی در قم ، سخنرانی 22 بهمن  احمدی نژاد ، استقبال 100 نفری از احمدی نژاد پس از بازگشت از مصر در فرودگاه مهرآباد و سخنرانی مشایی برای آنان روشن است که اینان انتخابات ریاست جمهوری را هدف گرفته اند تا با جار و جنجال بتوانند گزینه انحرافی خود را وارد میدان کنند و برای این کار دست به هر حربه ای خواهند زد . لذا بایستی هوشیار بود که :
 -         موجی سهمگین تر و خطرناک تر از 88 در 92 خواهیم داشت یاران رهبر و انقلاب آمادگی کامل داشته باشند .
-     اینبار ایجاد کنندگان موج با لباس خدمتگذاری ، شعار عدالت ، مردم ، خدا و پیغمبر  می آیند و تاریخ قرآن سر نیزه کردن را تکرار خواهند کرد .
-     شاید بر ملا شود که علّت حوادث 88 از کجا آب خورده است که البته بصیرت می خواهد و تعجب نیست اگر به این نتیجه برسیم که بر هم زنندگان نظم و آرامش امروز همان طراحان پس پرده دیروز بوده اند .
-         یادمان باشد انتخابات ریاست جمهوری و شورا های اسلامی هدف بعدی جریان انحرافی است .
-      یادمان باشد خانواده ای که هنوز خانه نشین نشده اند و در مقابل انحراف ایستاده اند خانواده لاریجانی هستند و با قدرت از ولایت و رهبری دفاع و تبعیت می کنند و جریان انحرافی در دولت بدنبال تصرف این خاکریز می باشد تا دسترسی به فرمانده کل قوا و ضربه زدن به او را برای خود راحت کند .
       اینها از کنار گذاشتن قطعه قطعه پازل جریانات سالها ماهها و روزهای گذشته بدست می آید . و پیام ما به جناب دکتر لاریجانی این است ، همچون همیشه با صبر ، متانت ، ایمان ، ولایت پذیری و دلسوزی خود به اداره امور بپردازید و هیچ از اقدامات این شعبان های زمان نرنجید که تاریخ این کشور پُر است از این حوادث ، صبوری کنید که خیل عظیمی از دلسوزان و دلباختگان ولایت و نظام همانگونه که به عشق رهبر به میدان آمدند با همان توان همراه و پشتیبان یاران واقعی رهبر می باشند و این عوام فریبان تازه به دوران رسیده هم بدانند خورشید پشت ابر نمی ماند و بزودی مردم خواهند دید که در پس چهره آنانیکه به نام دین اسلام و عدالت و مردم بر رأس کار هستند و هیچ توجهی به دستورات دین در حفظ حرمت برادر مسلمان خود نمی کنند ، هیچ از رهبری و ولایت پیروی نمی کنند ، هیچ از تهمت و افترا و غیبت به برادر خود نمی هراسند و آنانکه با ایجاد بی نظمی در کشور و تهیه خوراک برای بیگانه با داغ کردن تنور اختلافات به هر نحو تلاش می کنند به زودی رسوای خلق خواهند شد که وعده خدا نزدیک است .
مصطفی رضا حسینی

 




 
نوشته شده در تاریخ پنج شنبه 5 بهمن 91 توسط روح الله فروتن | یک نظر

سعید مرتضوی، دیگر یک نام نیست، سعید مرتضوی یک اصطلاح است؛ اصطلاحی که در آینده دلالت برای بی ثمر بودن یک کار و درگیری سه قوه اجرایی، قضایی و قانونگذاری یک کشور در یک کار بی‌حاصل می‌کند! 

به گزارش «تابناک»، از هنگامی که سعید مرتضوی از قوه قضائیه منفصل شد و رئیس دولت به وی پست مبارزه با قاچاق کالا را پیشنهاد کرد تا به امروز، بخشی از کار قوه قضائیه و مجلس و دولت به «این یک نفر» اختصاص یافته است و گویی، این دل‌مشغولی نهادهای اصلی کشور در قضیه سعید مرتضوی پایانی ندارد! 

درست در روزی که هیأت دولت در حال تصویب مصوبه برای دور زدن قانون و ابقای «این یک نفر» در سمت سابقش بود، نزدیک دو هزار نفر از کارکنان شرکت کشت و صنعت خوزستان در مقابل نهاد ریاست جمهوری تجمع کرده بودند تا صدای خود را به گوش دولتیان برسانند. لازم به گفتن نیست که صدای آن دو هزار نفر شنیده نشد و اما اتفاقا برای «این یک نفر» مصوبه‌ای تصویب و بخشی از مسئولیت‌های یک وزیر به دیگری داده شد تا «این یک نفر» همچنان بماند. آن دو هزار نفر شاید نمی‌دانستند که یک نفر نمی‌خواهد صدای آنان شنیده شود. 

دولت اگر وقت هیأت دولت را می‌گیرد تا مصوبه برای ابقای «این یک نفر» بگذارد، اگر وظایف یک وزیر را دستکاری می‌کند تا کسی که او را دوباره منصوب می‌کند در مقابل مجلس پاسخگو نباشد و اگر حرف دو هزار نفر انسان محروم از حقوق را نمی‌شنود، تعارف ندارد و کارش را انجام می‌دهد. حال اگر منفعت ملت هم از میان رفت چه باک! سر ساقی سلامت! دولت پذیرفته که امورات «این یک نفر» بر بقیه ارجحیت دارد و اگر مملکت هم تعطیل شد، «این یک نفر» باشد! طبیعتا نمی‌توان دولت را از خواب بیدار کرد، چون خود را به خواب زده است! 

اما بحث اصلی به قوه قضائیه و مجلس است که تعارف دارند با خودشان و دیگران و وقت و انرژی خود را اتفاقا صرف «این یک نفر» کرده‌اند. مجلس بار‌ها درگیر مسأله «این یک نفر» شده است. گاهی چنان وقت مجلس و کارهای اساسی مملکت را به «این یک نفر» و استیضاح یک وزیر به خاطر وی اختصاص دادند که مردم باورشان شد، مجلس می‌خواهد برای رسیدن به کارهای اساسی مردم، موضوع «این یک نفر» را فیصله دهد، اما پس از روز‌ها و ماه‌ها بحث و جدل، سرانجام «این یک نفر» با قول شرف به چند تن از نمایندگان مجلس که خود را وکیل وکلا کرده بودند، بازی موش و گربه مجلس و «این یک نفر»ادامه یافت. 

اکنون بحث «این یک نفر» نیست. بحث درگیری چندین و چند باره مجلس در موضوع «این یک نفر»است. مجلس اگر تعارف دارد و به قول شرف اعتقاد دارد، این موضوع را‌‌ رها کند و به کارهای اساسی مردم بپردازد؛ چه اگر می‌خواست و اراده این را داشت‌‌، همان نوبت اول مسأله را حل می‌کرد! 

راستی می‌دانید هر جلسه مجلس و هر روزی که نمایندگان صرف «این یک نفر» می‌کنند، به چه میزان هزینه بر ملت و کشور تحمیل می‌کند؟ می‌دانید به چه میزان مسأله اساسی کشور معطل «این یک نفر» شده است؟ بحث این نیست که مجلس این مسأله را‌‌ رها کند. بحث این است که اگر تعارفی هست و کاری پیش نمی‌رود، چرا ملت باید هزینه آن را پرداخت کند؟ امروز هم مجلس به کار وزیر « تعاون و کار و رفاه» رفته و استیضاح وی را اعلام وصول کرده است که: «گنه کرد در بلخ آهنگری به شوش‌تر زدند گردن مسگری»! 

درباره قوه قضائیه هم همین نکته صادق است. اکنون ماه‌ها و بلکه سال‌هاست که قوه قضائیه و نهادهای آن درگیر در این مسأله هستند و هنوز که هنوز است، «این یک نفر» موضوع دیوان‌های گوناگون است و به تازگی هم تاریخ دادگاه وی در اسفند ماه اعلام شده است. 

آیا قوه قضائیه که ریاست محترم آن از کارهای بر زمین مانده بسیار آن سخن می‌گوید، نمی‌توانست یا نمی‌تواند مسأله «این یک نفر» را به سرانجام برساند؟ 

نگرانی از این است، آیا باید تا هنگامی که «این یک نفر» هست و قوه قضائیه هم هست، همواره این موضوع زنده و به روز باشد؟

به چه اندازه قوه قضائیه باید وقت و انرژی خود را صرف مسائل مرتبط با «این یک نفر» بکند؟ راهی برای پایان دادن به آن نیست؟ 

اکنون دیری است که سه نهاد اداره کننده کشور، درگیر مسأله این یک نفر هستند. «این یک نفر» هم محکم در جای خود ایستاده است. 

آیا مشغول شدن به «این یک نفر» و هزینه کردن برای این موضوع و همچنان بلاتکلیف بودن را واقعا چاره‌ای نیست؟ چه کسی لجاجت می‌کند؟ چه کسانی تعارف و مماشات می‌کنند؟

 

سایت تابناک




 
نوشته شده در تاریخ جمعه 15 دی 91 توسط روح الله فروتن | یک نظر

 

من امسال سی و چهار سالگی خودمو جشن میگیرم.

پس انقلابمون هم سی و چهار سالشه. آخه ما باهم تو یه روز دنیا اومدیم.گرچه تاریخ شکل گیری نطفه های ما با هم فرق میکنه وشکل گیری نطفه این انقلاب به 15 سال قبلش بر میگرده ولی خوب به هر حال ما با هم همسن و سالیم. تو این پونزده سال شکل گیری و خصوصا توی اون 2 سال آخرش ،یه حال و هوای دیگه بود.خروش بیشتر،تحرک بیشتر،شهدای بیشتر و بیداری و بصیرت و همدلی بیشتر مردم باعث شد تا این انقلاب متولد بشه وتحت لوای حضرت ولی عصر "عج"ارواحنا و ارواح العالمین لتراب مقدمها فداه.ورهبری پیامبر گونه امام خمینی "ره"قلب تاریکی ها را بشکافه و نور و روشنی رو به همه مسلمین دنیا هدیه و بشارت بده.

خیلی شهید دادیم تو این شکل گیری انقلاب . داشتیم سر و سامون میگرفتیم که مملکتی بسازیم که بتونیم پاسخگوی این همه شهید و جانباز و دیگر اقشار سهیم در این انقلاب باشیم که یهو سرو کله یه همسایه فضول و روانی پیدا شد و افسار خودشو داد دست آمریکا و چند تا از دیگر دوستانش و انگشتشو کرد تو لونه زنبور......

فکر میکرد چون تازه انقلاب شده ،هنوز سرو سامون نگرفتیم.زهی خیال باطل.....تقصیری هم نداشت ،غیرت ایرونی رو ندیده بود.فکر میکرد مثل همزبانان خودش یه روزه میدون خالی میکنن و مملکتشون میدن دست متجاوزگرها....

جنگ شروع شد .

یه طرف عراق و آمریکا و فرانسه و انگلیس و رو سیه و عربستان و کویت و .......یه طرف ایران و جووناش و امامش.ماههای اول جنگ بخاطر نداشتن تجربه و کمبود سلاح و خیانتهای رئیس جمهور وقت،خیلی به مشکل برخوردیم و دشمن تا شعاع 80کیلومتری ما پیشروی کرد . خرمشهر قهرمان نزدیک به چهل روز مقاومت کرد. در حالی که نه سازماندهی داشت نه سپاهی.

آنوقت کویت با اینهمه تجهیزات و امکانات در مقابل صدام 24 ساعت هم دوام نیاورد.بی خیال.....جنگ داشت به روزهای سخت میرسید .فرماندهی کل قوا از آن بی لیاقت گرفته شد و خود امام فرماندهی کل قوا را بر عهده گرفت و سپاه و بسیج در کنار نیروهای ارتش قرار گرفتند . باکری ها و باقری ها و رضایی ها و همت ها و شیرازی ها زمام امور جنگ را بدست گرفتند. وبرگهای زرینی در تقویم تاریخ این مرزو بوم رقم زدند.شهامت های وصف ناشدنی نوجوانان و جوانان و پیران این سرزمین از مرد و زن ،در ذهن همیشه بیدار این جغرافیای عظیم نقش بست و ذره ذره این خاک مقدس به آغوش پاک این دیار برگشت و وحسرت یک سانتیمتر از این خاک را بر دل استکبار و ایادی احمق او گذاشت.در اوج نداری و با کمترین امکانات جنگیدیم . تنها داشته های ما ،خدا و ایمان و رهبری بود.و غیرت و روحیه شهامت  این مردم همیشه پیروز بود. جنگ ،جنگ ایران و دشمن بود . ایرانی اعم از مسلمان شیعه و سنی و مسیحی و کلیمی و زرتشتی و.....همه و همه دست در دست هم نهادند و دشمن زبون را ارز خاک مقدسمان بیرون راندند.......اما........

اما جنگ تمام شد .......جنگ تمام شد و آنها که لایق دیدار دوست بودند ،رفتند و ما ماندیم و امانت این عزیزان ...ایرانی زخمی و خسته....خسته از هشت سال جنگ و بمباران و درگیری..

جنگ که تمام شد ماجرای احد پیش آمد و عده ای فکر کردند جنگ تمام شده است و باید انقلاب را به نام خود مصادره کنند و غنیمت جمع کنند.جنگهای سیاسی داخلی شروع شد . یکی راستی شد و یکی چپی.....یکی پیرو اصول بود یکی دنبال اصلاح.

هر کس روی کار میامد . گروه دیگر سعی در تخریب او داشتند.اولین دولت بعد از جنگ شروع کرد به بازسازی خرابه های جنگ و دولت سازندگی نام گرفت.و هزاران توهین و افترا ها را به جان خرید...8سال دولت که تمام شد.فضای سیاسی عجیبی حکمفرما شد و شعار های انتخاباتی طیفی به نام اصلاح طلب مردم را مجذوب ساخت. اصلاح طلبان روی کار آمدند و در آن دوره مردم شعور سیاسی بیشتری پیدا کردند . فضای انتقاد وآزادی بیشتری را احساس میکرد . حرف از آزادی های مدنی بود و تا حدودی مردم این شعار ها را لمس میکردند.روابط اقتصادی و سیاسی خوبی هم با دیگر کشورها داشتیم.گروه های مخالف که با شعار پایبندی به اصول در عرصه بودند.اعتراض های خود را بیشتر و بیشتر کردند و عرصه بر دولت تنگ شد.لغزشهای وزرا و معاونین و بعضا نمایندگان مجلس هم مزید بر علت شد تا حوادث تلخی در کارنامه این دولت رخ دهد که حادثه کوی دانشگاه 78 یکی از آن موارد بود که اگر نیروی محترم انتظامی و لباس شخصی ها درست و صحیح وظایف انسانی خود را انجام میدادند.کار به آنجاها نمیکشید . اصلاح طلبان رفتندو اصول گرایان بر مسند قدرت نشستند و حکومتداری به شیوه آنان شروع شد..حرف از حق مردم و زندگی خوب و پول نفت بر سفره های مردم آمد و اینکه خرابه های دوران اصلاحات را بسازند. و مفسدان اقتصادی رسوا شوند و ..و..و...

اما وضعیت زندگی مردم روز به روز بدترشد و روابط ما با دیگران رو به کاهش رفت . تحریمها هم مزید بر علت شد و برنامه های غلط اقتصادی بیشتر ما را با مشکلات در گیر کرد . اختلاسهای وحشتناک . نا امنی ها و درگیری های بین قوه . روز به روز بیشتر شد و هیچ کس نبود که جوابگوی خون اینهمه شهید باشد . عده ای بخاطر رای نیاوردن نظم مملکت را بهم ریختند و عده ای هم بخاطر با د غرور پیروزی جشن و پایکوبی راه انداختند و این وسط هیچ کس به فکر مردم نبود . به راستی اگر رهبری امام گونه مقام معظم رهبری نبود ،معلوم نبود الان ما چه وضعیتی داشتیم .کشور اکنون در آتش بازیهای جناحی میسوزد و توصیه های رهبری را مبنی بر حفظ آرامش را نادیده میگیرند و هر روز شعله های این حسد ها و کینه ها بالاتر میرود.چه کسی جوابگوی خونهای عزیزان سال 42 تا امروز است . بعد از این عزیزان و امامشان چه کردیم . فساد اقتصادی یک طرف . کینه های قدرت و انتقام یک طرف .فشارهای بیگانگان هم از یک سو.....

آیا چیزی غیر از اتحاد میتواند به ما کمک کند.؟ آیا وقت آن نرسیده تا دست در دست هم دهیم به مهر.....

خداوند همه ما را به راه راست هدایت کند.....

روح اله فروتن دیماه 91

 




 
نوشته شده در تاریخ شنبه 2 دی 91 توسط روح الله فروتن | نظر بدهید

 

چندی پیش بود که ماجرای لو رفتن رمز کارت های بانکی حدود 3میلیون ایرانی نقل محافل شد و خرابکاری های شرکت فن آوران انیاک؛سایه ای از بی اعتمادی بر پیکره شرکتهای ارائه دهنده خدمات کارت و کارتخوان ها.انداخت.

واگر در جریان باشید در همان روزها ماجرای تماسهای تلفنی مدیر عامل و یکی از کارکنان در اینترنت منتشر شد.در قسمتی از آن مکالمه عنوان شده بود که شرکت برای رفع مشکل مالی خود در یک روز کاری ،گردشهای دستگاههای کارتخوان مشتریان را در آن روز انجام نداده و اصطلاحا تسویه نکرده است. و با استفاده از آن مبلغ هنگفت مشکل آنروز خود را مرتفع نموده است.

حالا تا اینجای ماجرا را داشته باشید.......


از اول آذر ماه طرح شاپرک اجرایی شد.کما اینکه بعضی از شرکت ها و بانکها برای آشنایی بیشتر به پیشواز این طرح رفتند که از جمله این بانکها .بانک پارسیان و تجارت بودند .که هر دو از یک psp خدمات میگیرند که همان شرکت الکترونیک پارسیان است.و گردشهای مشتریان بر اساس برنامه زمان بندی شده در ساعتهای بخصوصی یعنی7:35 و 9:35و 11:35  و 13:35  و15:35  و 17:35 به حساب آنها واریز میشود و گردشهای  ساعت 18 به بعد در اولین ساعت کاری روز بعد اعمال میشود.

مجددا شرکت انیاک که در مطلب قبل به هنر آنان اشاره شده بود . دست به یک کار جالب دیگر زده است و گردشهای مشتریان را اگر تا ساعت 2 بعد از ظهر انجام گرفته باشد :ساعت 24 آنشب به حساب مشتریان واریز میکند و اگر این گردش بعد از این ساعت باشد.واریز آن مبلغ به ساعت 24 فرداشب موکول میشود . یعنی عملا پول مردم به حساب این شرکت واریز شده و حدود35 تا 40 ساعت بعد به حساب مشتری واریز میشود.

آیا این موضوع سوء استفاده از سامانه شاپرک نیست. بواقع این پولها کجا میرود. سود این مبالغ سرسام آور به جیب چه کسانی میرود.شبی چند میلیارد میشود سود انباشت این مبالغ در حساب اقایان؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بانک مرکزی در کدام خواب فرو رفته است.چرا پولهای مردم در دست عده ای محدود افتاده که با آن همه کار میکنند. مگر واریز لحظه ای دستگاههای کارتخوان چه ایرادی داشت ،که اینگونه 90 درصد از پذیرندگان دستگاهها را به چالش کشیده اند.

شاید شنیده باشید که بسیاری از فروشگاهها کارتخوان های خود را جمع آوری کرده اند. چون اختلافات یک ماهه آنها کماکان در شبکه شتاب سرگردان است و دستشان از همه جا کوتاه است.

پیشرفت که نمی کنیم هیچ ، رو به عقب هم میرویم...و روز به روز فاصله خود را با دنیای دیجیتال و بانکداری الکترونیک بیشتر میکنیم.

یکی نیست که به اقایا ن بگوید"این ره که شما میروید به ......."

 




 
طبقه بندی: شرکت انیاک شاپرک کارتخوان
نوشته شده در تاریخ سه شنبه 14 آذر 91 توسط روح الله فروتن | 2 نظر

شهید جواد فروتن و دکتر چمراندو خاطره از مادرم در مورد شهید جواد فروتن"برادرم"


مادرم میگوید "آنروزدر حالی که آخرین فرزندم "روح اله" را باردار بودم  مشغول پختن غذا بودم که

 متوجه شدم  که آرد نداریم . برای تهیه آرد از خانه خارج شدم . در کوچه متوجه سر و صداهای بچه

 های مدرسه شدم. که فریاد میزدند مدرسه مان را آتش زده اند. دو دخترم را که در مدرسه بود برداشتم

به خانه بردم و برگشتم. به مسجد امام رضا که رسیدم . دایی جواد را دیدم که با دست پاچگی گفت

 جوادت داماد شده . می خواستم بروم که جلوی مرا گرفت و گفت به فرزند توی شکمت رحم کن . چون

 قیامتی برپاست و جواد را گرفته اند و به همراه حاج ناصر رسولی است و دیگر دنبال جوادت نگرد.

گفتم پس من چه کنم . گفت جواد را دستگیر کرده اند ولی نکشته اند . نیروهای کماندو که از بوشهر

 اعزام شده بودند . حاج ناصر رسولی را بیش از حد آزار داده اند. و جواد با ژاکت نخودی رنگش غرق

 خون است چون سر نیزه به بدنش زیاد زده اند.دو تن از دایی های جواد هم در این پیکار همراه او بوده

 اند که یکی از عوامل تشنج این بوده که دایی محمد راهنما اسلحه را از سروان ژاندارمری بنام "شجاع"

میگیرد و به پشت بام حسینیه می اندازد و درگیری به اوج میرسد. پس از سه روز جواد را غرق خون

 به خانه می آورند . شیخ عبدالخالق دشتی از مبارزان وقت جواد را به خانه آورد و به حمام برد و

 استحمام نمود . صبح زود به دکتر برد و تا چند روز کار مداوای او و استحمامش به عهده شیخ


 عبدالخالق بود."


خاطره دوم


مادرم میگوید"

شب بود . درب حیاطمان به صدا درآمد. درب حیاط را باز کردم جوانی بود .سلام کرد و گفت نامه جواد

 را آورده ام. با تعجب گفتم .این چه موقع نامه آوردن است ساعت 11 شب است. نکند اتفاقی افتاده .نامه

 آنهمه بی پاکت،اینموقع شب..گفت میخواستم بیایم  و جواد گفته با خودت ببر.بچه هایم نامه را خواندند و

 دستخط جواد را تایید کردند.آن جوان رفت...

فردای آنـروز با پدرم نشـسـته بودیم که بـرادرم وارد حیاط شـد و گـفت می گویند جواد زخـمی شـده و در

 بوشهر بستری میباشد. گفتم چرا بوـشهر.؟ چرا نیاوردند گناوه ؟...برادرم رفت و چند دقـیقه بــعد دوبـاره

 برگشت و گفت جواد داماد شده است...رفتـیم مسـجد جامع تا جمـعیت زیادی جمع شـده اند . پسر عمـویم

جلو آمد و گفت دروغ است .نگران نباش..اما دروغ نبود .منهم بلند گفتم .امانت خدا بودمن هم برگرداند م

او مال اینجا نبود. روح او زمینی نبود که در زمین محصور باشد. او جایی رفت که دوست داشت....

چند شب قبلش خواب دیده بودم که جواد در حالی که چشمانش سبز بود گلوله ای به استخوان زیر چشمش

 اصابت کرده است و شهید شده ... و خوابم  چه زود تعبیر شد و به آرزویش رسید......






 




 
طبقه بندی: شهید جواد فروتن،  دکتر چمران
نوشته شده در تاریخ دوشنبه 6 آذر 91 توسط روح الله فروتن | نظر بدهید

 

 ای کاش...

ای کاش ماجرای بیابان دروغ بود

این حرف های مرثیه خوانان دروغ بود!

 

ای کاش این روایت پرغم سند نداشت

بر نیزه ها نشاندن قرآن دروغ بود

 

ای کاش گرگ  تاخته بر یوسف حجاز

مانند گرگ  قصه کنعان دروغ بود!

 

حیف از شکوفه ها و دریغ از بهار...کاش

برجان باغ داغ زمستان دروغ بود...

 

 

محمد مهدی سیار




 

 




 

 

 




 



تاریخ : یکشنبه 92/6/17 | 10:45 عصر | نویسنده : محمد امین فروتن | نظر

میکسدزون پرسپولیس: حقیقت‌گویی بنگر و ژست طلبکارانه نوری!

 بعد از پایان دربی تقریبا تمام بازیکنان پرسپولیس مقابل خبرنگاران ایستادند و مصاحبه کردند اما فقط یک نفر از آنها حرف حساب زد. آن هم محسن بنگر

 بنگرگفت با این بازی خجالت می کشد که فوتبالیست شده!البته در نقطه مقابل نوری به خاطر بازی ضعیف شان از خبرنگاران طلبکار هم هست  و می پرسد:اگر می باختیم شما جواب هواداران را می دادید؟

صحبت‌های بازیکنان و مربیان پرسپولیس را بخوانید:

سیدجلال حسینی: حساسیت بازی باعث می‌شود بازیکنان نتوانند عملکرد خوبی داشته باشند در طول هفته بازی را آنقدر حساس کردند این اتفاق افتاد. به شما حق می‌دهم درست می‌گویید بازیکنان خوب کار نکردند و بازی زیبا نبود.دایی در طول این یک هفته می‌گفت فقط بازی را ببرید اگر زرنگ بودید می‌توانستیم بازی را ببریم اما فوتبال هم همین است.متاسفانه بازی با این نتیجه به پایان رسید حساسیت بسیار زیاد است. هواداران و بازیکنان حساسیت زیادی دارند اما مسئولان که کار خود را می‌کنند. صد در صد در بازی بزرگ کوچکت‌رین برخورد باعث به حاشیه رفتن می‌شود اما چیز خاصی نبود.

محمد نوری : بازی خوبی از آب درنیامد، بازیکنان دو تیم احساسی و احتیاطی بازی کردند و بازی چنگی به دل نزد.تماشاچیان هم با فشار روی بازیکنان بر استرس بازی افزودند، این همه بازیکن نامدار در زمین بودند و جو سنگینی در بازی بود. تماشاگران حق دارند از نتیجه ناراحت باشند. تمام بازیکنان دو تیم دنبال این بودند تا نبازند البته از دقیقه 60 به بعد بازی بهتر شد اما شاهد دیدار سرد و بی‌روحی بودیم.اگر ما ببازیم شما جواب تماشاگران را می‌دهید؟ تماشاگران پرسپولیس حاضر هستند دربی را مساوی کنند و نبازند و جام هم نگیرند. هیچکس دوست نداشت بازی مساوی شود اما این اتفاق افتاد.

پیام صادقیان: بازی خوبی از آب درنیامد. هر دو تیم در نیمه اول بازی محتاطانه‌ای انجام دادند اما در نیمه دوم نسبتا بازی بهتری انجام شد و دو تیم موقعیت‌هایی داشتند که می‌توانستند به گل برسند.همه بچه‌ها تلاش کردند تا من هم توانستم خوب بازی کنم.چه چیزی باید در مورد داوری بگویم؟ حرفی در این باره ندارم.جای استوک آقایان از شانه تا کمرم وجود دارد. به هر حال فوتبال است و زدن وجود دارد.

محمدرضا خلعتبری:برای برد آمده بودیم اما متاسفانه از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و بازی مساوی شد.من در بازی‌های حساس‌تر از این هم حضور داشتم و این مسابقه حساسیت زیادی برایم نداشت اما تماشاگران همیشه این مسابقه را با استرس پیگیری می‌کنند.در یک صحنه با نکونام برخورد داشتم که به نظرم داور می‌توانست در آن صحنه نکونام را اخراج کند وقتی هم به فغانی اعتراض کردم گفت که صحنه را ندیدم که انشاالله ندیده باشد. بازیکن اخلاق را کارشناسان انتخاب می‌کنند و حتما نظرشان روی نکونام بوده است.

بهزاد غلامپور:با هماهنگی سایر مربیان قرار شده است که به نوبت روی نیمکت بنشینیم و این بازی نوبت من نبود.بازی خوبی بود و هر دو تیم بسیار تلاش کردند.پرسپولیس بهتر از استقلال بود اما فکر می‌کنم نتیجه مساوی برای هر دو تیم عادلانه بود.علت عدم گلزنی را باید از بازیکنان و به خصوص مهاجم هر دو تیم بپرسید.در یک صحنه فکر می‌کنم دور می‌توانست نکونام را اخراج کند اما ظاهرا خودش گفته که صحنه را ندیده است.

علیرضا حقیقی :دقیقا همین طور است. هیچ موقعیتی روی دروازه ما نیامد. در بازی که درگیرانه است داور مجبور بود سوت بزند و به همین خاطر مسابقه کسل‌کننده بود. هیچ کدام از دو تیم موقعیت صد در صدی نداشتند و در کل بازی چیز خاصی نداشت.نیمه اول چیزی خاصی نداشت و 45 دقیقه دور هم بودیم. نیمه دوم بهتر بودیم چند حمله ما داشتیم و چند حمله حریف اما این دربی مانند دربی‌های دیگر جهان کیفیت نداشت ترس از دربی باعث شد نتیجه خوبی کسب نشود.بین من و آندو چیز خاصی نبود، خوش و بش کردیم و اتفاقی که افتاد از روی عمد نبود.

سعید شیرینی : ما دوست نداشتیم بازی مساوی شود. بازیکنان برای برد به میدان آمده بودند. چه زمانی شده که پرسپولیس برای مساوی به میدان برود؟ عاشق این هستیم که به پیروزی دست یابیم. اما در پایان بازی مساوی شد.من عادل را دوست دارم و دوست داشتنی است. نمی‌توانم چیزی به او بگویم. به هر حال چشم‌هایم را باز می‌کنم و می‌بندم او مطلبی را به ما می‌گوید و ما را تحت کنترل خودش دارد.

سیدمهدی سیدصالحی: قسمت این بود که بازی مساوی شود، ان شاالله بتوانیم در بازی‌های آینده این نتیجه را جبران کنیم. تمام بازیکنان زحمت کشیدند اما متاسفانه باز هم بازی مساوی شد.فکر می‌کنم رفتار تماشاگران نسبت به بازی‌های گذشته خیلی بهتر بود. در این مسابقه من نه تشویق شدم و نه فحش شنیدم که از این بابت راضی هستم.بازی خوبی بود، ما مسابقه را خوب شروع کردیم و موقعیت‌های خوبی هم داشتیم اما دربی است و حساسیت‌های خاص خود را دارد.موقعیت‌های خوبی داشتیم و هواداران بدانند که علت تساوی تنها اتفاق است. بازی مساوی شد و حتما تقدیر اینگونه بوده است.

میثم حسینی:حساسیت بازی زیاد بود. امیدواریم در بازی برگشت جبران کنیم. دایی به ما گفته بود باید تهاجمی بازی کنیم و در این مسابقه پیروز شویم.بازی آن‌طور که باید نشد و هواداران راضی نبودند و بازی باکیفیتی ندیدیم.حساسیت زیاد باعث شد تساوی حاصل شود. امیدوارم در بازی برگشت جبران کنیم.

محسن بنگر: بازی قشنگی نبود. حساسیت زیادی داشت و همین باعث این نتیجه شد و خودم در انتهای این بازی خجالت می‌کشیدم که یک فوتبالیست هستم.فوتبال استقلال همیشه همین‌طور است. ما نیمه دوم سعی کردیم تهاجمی بازی کنیم و به فکر گل زدن بودیم اما نتوانستیم. از این به بعد به بازی با گسترش فولاد فکر می‌کنیم تا موفق شویم.

محمد دایی :بازی خوبی بود و همه تلاش کردیم، ما هم برای برد آمده بودیم. حساسیت‌ها باعث شد نتیجه لازم را نگیریم. البته این بازی تمام شد اما بازی‌های آینده هنوز مانده است و امیدوارم نتیجه لازم را بگیریم.ترس از شکست در دربی استرس دو تیم را بالا برده بود و این موضوع طبیعی است اما چه بسا اگر ما دقت می‌کردیم فرصت‌های خوبی داشتیم البته استقلال هم فرصت‌های خوبی داشت. امیدواریم در بازی‌های آینده از فرصت‌هایمان بهتر استفاده کنیم.



برچسب‌ها: محمدامین فروتن = محسن بنگر

تاریخ : یکشنبه 92/6/17 | 9:38 عصر | نویسنده : محمد امین فروتن | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.