سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوشنبه, 18 شهریور 1392 ساعت 13:28

پرسپولیسیها : دو بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال شب گذشته مهمان شبکه تلویزیونی ورزش بودند.

امیرحسین صادقی و پیام صادقیان دو بازیکن استقلال و پرسپولیس شب گذشته میهمان برنامه چهل‌تیکه از شبکه ورزش بودند.

 

در این برنامه امیرحسین صادقی و پیام صادقیان هر دو به خانواده مرحوم مهدی محمدی مربی کهنه‌کار مس کرمان تسلیت گفتند.

بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: در بازی‌های دربی خود هواداران هم دوست ندارند ببازند اما در بازی روز جمعه هواداران دو تیم خستگی به تن‌شان ماند.

 

صادقی مدافع استقلال در این برنامه در پاسخ به این سؤال که نظرش در مورد جمله «دربی میلیاردرها برنده نداشت»، چیست، گفت: میلیاردرها شاید انگشت‌شمار باشند اما این یک حقیقت است که فوتبال صنعت شده است و خیلی کشورهای حتی صنعتی هم فوتبال را دوست دارند، به خصوص دربی که شرایط خاص خودش را دارد. در دربی روز جمعه نیز حساسیت بسیار بالا بود چرا که دو تیم در بالای جدول بودند و قسمت سخت امر نیز هواداران میلیونی این دو تیم بود. خود هواداران هم دوست ندارند ببازند، حال اینکه در استادیوم آزادی و در چمن ورزشگاه بازی کنید و بحث‌هایی که از هفته‌ها قبل در خصوص دربی می‌شود را نیز به آن اضافه کنید. همه این شرایط باعث می‌شود که بازیکنان استرس زیادی داشته باشند.

 

صادقی ادامه داد: البته ترس از شکست این نیست که فقط بازی مساوی شود، بعد از برد خیلی از خانواده‌های طرفداران تا یک هفته خوشحال هستند و شکست آن روی سکه است و موجب می‌شود که حتی شش ماه و یا تا دربی بعدی هواداران و خانواده‌ها ناراحت باشند و هواداران تا مدت‌ها در محل خودشان نمی‌توانند رفت و آمد کنند. اما در دربی گل زدن و گرفتن سه امتیاز نیز افتخار بزرگی است که در تاریخ ثبت و ماندگار می‌شود.

 

وی در خصوص اینکه برخی معتقدند رسانه‌ها موجب حساسیت بالای این بازی شده‌اند، گفت: این حرف را قبول ندارم چرا که اگر رسانه نباشد، فوتبال ایران هم معنا ندارد. همانطور که رسانه‌ها کمک به تیم ملی کردند تا راهی جام جهانی شود، برای ما که در اردوی تیم ملی بودیم، رسانه‌ها روحیه خوبی به ما می‌دادند و سنگ تمام گذاشتند.

 

بازیکن استقلال در ادامه گفت: اما پس از دربی روز جمعه هواداران خستگی به تن‌شان ماند و از محدود دربی‌هایی بود که تماشاگران به تیم حریف و داوری بی‌احترامی نکردند. امتیازی که از استقلال کم شد یک باب شد که هواداران تیم‌های دیگر این کار را نکنند.

 

صادقی در خصوص بحث‌های روزهای اخیر پیرامون تیم ملی و رفتن کی‌روش، گفت: رفتن کی‌روش قطعا تأثیر منفی روی روحیه بازیکنان خواهد داشت، اگر چنین اتفاقی بیافتد در آینده ضرر خواهیم کرد چرا که با کی‌روش در مسیر پیشرفت خوبی بودیم و این را فقط در بازی با تیم ملی نمی‌گویم. من امیدوارم تیم ملی در جام جهانی با تیم‌های خوب هم‌گروه شود. همیشه به جواد نکونام گفته‌ام دوست دارم ایران در گروه آرژانتین باشد. جواد بارسایی است و من رئالی هستم.

 

بازیکن استقلال در پایان در خصوص خطایی که روی صادقیان داشت، گفت: آن تکلی که من روی پای پیام صادقیان رفتم را اصلا ندیدم، اما تکل بدی بود و همین‌جا از ایشان عذرخواهی می‌کنم.

 

 

 

نظرسنجی پیامکی در خصوص دلیل کیفیت پایین دربی بود که به ترتیب شامل گزینه های 1- حسیاسیت بالا 2- ترس کادرفنی 3- ضعف بازیکنان و 4 - توصیه مسئولان بود. صادقی در خصوص انتخابش از بین گزینه ها گفت: گزینه دوم را که جرات نمی کنم انتخاب کنم. گزینه سوم هم که علیه خودمان است و گزینه چهارم هم که اصلا صحت ندارد پس گزینه اول را انتخاب می کنم. پیام صادقیان هم گزینه یک را انتخاب کرد.

 

همچنین پیام صادقیان بازیکن جوان تیم پرسپولیس نیز در این برنامه در خصوص دربی روز جمعه گفت:‌ این بازی اولین تجربه دربی من بود و شرایط و جوّ آن را نمی‌دانستم قبل از دربی خیلی راحت و ریلکس بودم اما وقتی به استادیوم آزادی و زمین چمن رفتم تازه فهمیدم که دلیل این همه تساوی در دربی‌ها چیست، اما حقیقت این است که هر دو تیم برای برد به زمین می‌آیند و همه بازیکنان دو تیم تلاش کردند که بازی گل داشته باشد.

 

صادقیان در ادامه گفت: فکر کنید پرسپولیس در دربی می‌باخت، آنگاه تا یک مدت نمی‌توانستیم از خانه‌هایمان بیرون بیاییم. در محل ما همه دوستان من و همسایه‌ها همیشه می‌گفتند که ما از شما قهرمانی نمی‌خواهیم اما بازی دربی را نبازید.

 

وی در خصوص بحث‌های داوری و خطاهای زیاد دو تیم در این بازی گفت: این بازی برخوردهای خیلی شدیدی داشت و آن تکلی که من روی پای جواد نکونام رفتم باید بگویم آن موقع عصبی بودم.

 

صادقیان در پایان در خصوص اینکه بهترین بازیکن دربی لقب گرفته است، گفت: خوشبختانه اینگونه شد و من هم برای بازی در روز جمعه انگیزه‌های زیادی داشتم، جایزه‌ای هم که به من دادند یک سکه بود.

 

 

 

امیرحسین صادقی به عنوان حرف پایانی گفت ولادت حضرت معصومه (س) و روز خواهر(!) را خدمت بینندگان عزیز تبریک عرض می کنم.

 

 

 

پیام صادقیان که پس از انتخاب به عنوان مرد برتر دربی بیشتر مورد توجه ها قرار گرفته علاوه بر حضور در شبکه ورزش یک گفتگوی دیگر نیز انجام داده که متن آن را در ادامه مرور می کنید:

 

 

 

مهاجم جوان پرسپولیس می‌گوید اعتماد به نفس بالایی دارد و دلیل آن حمایت مادرش است.

 

 

* داربی باز هم مساوی شد و انتقادها همچنان از کیفیت این بازی ادامه دارد.

 

به هر حال بازی بسیار سخت است. شرایطش با سایر بازی‌های لیگ تفاوت دارد و تماشاگران دو تیم هم راضی به باخت تیمشان در این دیدار نیستند. شما خودتان می دیدید که حساسیت زیاد، روی کیفیت فنی بازی تاثیر گذاشته بود. فکر می‌کنم دو تیم به یک اندازه شانس گلزنی داشتند و تساوی نتیجه عادلانه‌ای بود.

 

* خودتان برای نباختن آمده بودید؟

 

نه باور کنید که هدف ما برد بود. حتی در بین دو نیمه دایی به ما گفت حتما باید بازی را ببریم. ما هم با همین ذهنیت وارد زمین شدیم اما شرایط بازی طوری ایجاب می‌کرد که تقریبا همه بازیکنان نمی‌توانستند بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارند. اگر تیمی می‌باخت تا چند هفته مربی و بازیکنانش تحت فشار بودند.

 

* بعد از بازی بهترین بازیکن زمین شدی.

 

همانطور که قبل از داربی گفتم برای این بازی استرس نداشتم و خیلی راحت بازی کردم. خدا را شکر می‌کنم که در اولین حضورم در داربی بهترین بازیکن زمین شدم اما همه هم‌تیمی‌هایم از نیلسون گرفته تا سیدصالحی زحمت کشیدند. فکر می‌کنم واقعا خوب بودم و به نظر خودم یکی از بهترین بازی‌هایم را انجام دادم.

 

* اعتماد به نفس بالایی هم داری!

 

ببینید من 20 سال بیشتر ندارم اما باید از فوتبال لذت ببریم. به خاطر همین دیدگاهی که دارم هیچوقت در بازی استرس ندارم و ذهن خودم را آزاد کرده‌ام. شکرخدا اعتماد به نفسم هم خوب است اما باید به یک نکته حتما اشاره کنم که دلیل آن دعای مادرم است. پدرم فوت کرده اما مادرم از همان آغاز فوتبالم مثل کوه پشتم بوده است. من یک چیز می‌گویم و شما یک چیز می‌شنوید. خیلی هوای من را دارد و به این خاطر واقعا خوشحالم.

 

* بازی با گسترش فولاد را چطور می‌بینی؟

 

روند خوبی را شروع کرده‌ایم و امیدوارم که در هفته‌های آینده تداوم داشته باشد. خلعتبری هم به ما اضافه شده و مطمئن باشید که پرسپولیس روز به روز بهتر خواهد شد. مقابل گسترش بدون شک کار سختی داریم. آنها یک تیم جوان و دونده دارند و باید هرطور شده سه امتیاز را به دست بیاوریم. حمایت هواداران در این بازی مثل همیشه عصای دست ما خواهد بود و به آنها قول می‌دهم که پرسپولیس مورد نظرشان را در این هفته‌ها می‌بینند.

افزودن نظربرتش سرخ دات کام :

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اخطاری برای اصلاح موهایم به دستم نرسیده است.

میثم حسینی در گفت و گویی درخصوص اینکه علیپور گفته به وی و پیام صادقیان بابت آرایش موهایشان اخطار داده، اظهارداشت: چنین چیزی نیست. باشگاه که به من حرفی نزده و اخطاری برای اصلاح موهایم به دستم نرسیده است اما اگر بگویند و اخطار بدهند حتما موهایم را اصلاح می کنم.

وی درباره کیفیت پایین دربی 77 گفت: حساسیت بازی زیاد بود و همین موضوع روی عملکرد دو تیم تاثیر گذاشت. اینطور نیست که دو تیم بخواهند بازی مساوی شود اما آنقدر حساس است و هواداران دوست ندارند تیمشان بازنده شود ناخودآگاه روی کیفیت بازیکنان هم تاثیر گذاشته می شود.

حسینی درباره نارضایتی هواداران پرسپولیس از بازی این تیم در دربی افزود: هواداران حق دارند. امیدواریم در بازی برگشت جبران کنیم. دایی به ما گفته بود باید تهاجمی بازی کنیم و در این مسابقه پیروز شویم اما نشد. فکر می کنم باید از این هجومی تر باشیم.
 ارتش سرخ دات کام :
معاون فرهنگی باشگاه پرسپولیس گفت: مدل موی بازیکنان ما به مراتب بهتر از افرادی است که در خیابان، آنها را می بینیم.

علیرضا اسماعیلی در  گفتگویی درباره اظهارات دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال درباره مدل موی دو بازیکن پرسپولیس گفت: بهتر است این بحث به رسانه ها کشیده نشود چون ممکن است تاثیر منفی بگذارد

اسماعیلی ادامه داد: فقط می توانم همین را بگویم که مدل موی بازیکنان بهتر ازمدل موی افرادی است که هر روز آنها را در خیابان می بینیم.ارتش سرخ دات کام :
خبرنگار تلویزیون  SRS سوئیس گفت: بازیکنان در دربی بیش از حد انگیزه داشتند.

ماتیاس ارن که چند روزی است در ایران به سر می برد در گفتگو با اوج درباره دربی گفت: این بازی را از نزدیک دیدم. با اینکه تماشاچی زیادی به استادیوم آمده بود اما بازی کیفیت چندان زیادی نداشت که به نظرم طبیعی بود.

او ادامه داد: گوبا بازیکنان بیش از حد برای این بازی انگیزه داشتند چون مدام روی یکدیگر خطا می کردند. به نظر من بازیکنان دو تیم به خاطر فشار زیادی که تحمل می کردند نتوانستند بازی همیشگی شان را ارائه دهند. البته این طبیعت دربی است هر چند اگر یکی از دو تیم می توانستند در دقایق اول بازی گل بزنند، می توانستیم شاهد بازی زیبایی باشیم.

ارن درباره حضورش در تمرین پرسپولیس گفت: می خواستم با علی دایی مصاحبه کنم. سالها قبل و بعد از جام جهانی فرانسه، با او در امریکا صحبت کرده بودم. دایی آدم بسیار خوبی است که در دنیای فوتبال شهرت زیادی دارد. وقتی در اروپا درباره فوتبال ایران صحبت می کنی همه به اسم علی دایی اشاره می کنند.

ارن درباره اینکه آیا به تمرین استقلال هم می رود، گفت: قبلا یکبار به تمرین این تیم رفتم تا با نکونام صحبت کنم. امروز هم دوباره به آنجا می روم تا با تیموریان مصاحبه بگیرم.

خبرنگار سوئیسی درباره تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی روش مربی بزرگی است و توانست ایران را به جام جهانی برساند. کارنامه او مشخص است و فکر می کنم که کی روش در تیم ملی هم موفق بوده است.

او درباره موفقیت تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: هر وقت قرعه کشی رقابتهای جام جهانی را دیدم، پاسخ سئوالتان را خواهم داد. سید جلال در هنگام انجام تست‌ها هیچ گونه ابراز ناراحتی ندارد اما گاهی در حال نشسته ابراز درد می‌کند

سایت گل -  سید جلال حسینی که روز شنبه در تمرینات ریکاوری حاضر بود، امروز هم تمرین در سالن بدنسازی را بدون مشکل انجام داد اما برای بررسی دقیق‌تر ظهر امروز در بیمارستان حضرت رسول (ص) تحت سونوگرافی قرار می‌گیرد.

دکتر حقیقت  پزشک تیم پرسپولیس در این باره گفت: «سید جلال در هنگام انجام تست‌ها هیچ گونه ابراز ناراحتی ندارد اما گاهی در حال نشسته ابراز درد می‌کند. به همین دلیل برای بررسی دقیق‌تر و اطمینان بیشتر، انجام سونوگرافی را برنامه‌ریزی کردیم. البته ما این اقدام را برای دیروز هماهنگ کرده بودیم که به امروز موکول شد.»

وی  درباره آخرین وضعیت حمیدرضا علی‌عسگری هم اعلام کرد: «عارضه پیش آمده برای کتف او بر اساس همان عکس رادیولوژی قابل تشخیص بود که آقای دکتر کیهانی هم آن را تائید کردند. از این رو نیازی به MRIنبود. در حال حاضر بهترین اقدام برای او استراحت دادن به مفصل است که انجام شده است. انتظار داریم درد او تا پایان هفته برطرف شود تا پس از آن با باز کردن کتف بتواند ضمن انجام فیزیوتراپی، تمرینات را هم شروع کند

دکتر حقیقت درباره آخرین وضعیت پولادی و کمندانی هم گفت:« پولادی با کار روی دوچرخه در عمل تمرین هوازی را هم شروع کرده است اما برای دویدن و سایر تمرینات تا شنبه آینده صبر می‌کنیم که پزشک جراح وی با توجه به شرایط محل پیوند، نظر خود را اعلام کند. در مورد او خوشبختانه همه چیز خوب پیش می‌رود. کمندانی هم به تمرینات برگشته و مشکلی ندارد.»ارتش سرخ دات کام :

غلامرضا رضایی در گفت وگویی، در مورد شرایط دربی و زیبا نبودن بازی ها اظهار داشت: باید این را اعلام کنم با توجه به تجربه ای که از قبل دارم، دو تیم و در کل دو باشگاه قبل از دربی و در آستانه این بازی حساس همیشه تحت فشارهای عجیبی هستند و به همین دلیل اتفاقاتی پیش می آید که هیچ کس و حتی خود ما هم آنها را دوست نداریم.

وی افزود: استرس بالا برخی اوقات حتی به تاکتیک های تیمی هم ضربه می زند و یک تیم نمی تواند خواسته های خودش را درست و حسابی در زمین پیاده کند اما برخی ها می گویند که همه دوست دارند این بازی مساوی شود که من خلاف این موضوع را می گویم. چون نه بازیکنان ما و نه حتی استقلال دوست ندارد این بازی مساوی شود و همه می خواهیم یک برنده داشته باشد.

رضایی ادامه داد: ما دوست داریم مردم از دربی لذت ببرند. شما اگر در لیگ هم دقت کنید برخی از تیم ها بازی های بسیار زیبایی را انجام می دهند اما با یک گل می بازند . این موضوعات در دربی هم اثرگذار است و به همین دلیل تا دقیقه 90 استرس و حساسیت عجیبی در دو تیم است که یکی می تواند ترس از باخت باشد.

مهاجم قرمزپوشان یادآور شد: دربی 77 در کل چنگی به دل نزد، از نظر فوتبالی هم در برخی از تایم ها ما از استقلال بهتر بودیم و در برخی اوقات نیز استقلال از ما بهتر بود در کل به نظرم چون بازی بیش از حد از جریان افتاد دربی 77 خوب از آب درنیامد ولی ما باید خیلی زود این بازی را فراموش کنیم تا خدایی ناکرده آینده را از دست ندهیم.

رضایی تاکید کرد: ما فاصله چندانی با بالای جدول نداریم اما چه بسا فولادگستر هم با انگیزه ای که دارد مقابل ما بخواهد خود را نشان دهد و این کار ما را سخت می کند اما شرایط ما بسیار خوب است و ما صددرصد به دنبال این هستیم که پس از مدتها به صدر جدول برسیم. اگر بخواهیم در باد دربی بخوابیم امتیازها را از دست می دهیم و این اصلا برای ما خوب نیست.

وی در پایان درباره کری های پیش آمده نیز گفت: من در این باره حرفی نمی زنم اما بالاخره هر بازیکنی دوست دارد که در دربی موفق باشد و به همین دلیل با تمرکزی که دارد صحبت هایش را انجام می دهد ولی برخی اوقات شرایط بازی اجازه نمی دهد تا بازیکن به هدفش برسد و این هم امری طبیعی است. من امیدوارم که با یک برنامه ریزی خوب و با توجه به تیم خوبی که داریم به جای فکر کردن به دربی آماده کسب یک موفقیت در انتهای فصل باشیم که انشاالله این اتفاق می افتد.ارتش سرخ دات کام :
بنابر اعلام کادر پزشکی سرخپوشان، سید جلال حسینی که روز شنبه در تمرینات ریکاوری حاضر بود، امروز هم تمرین در سالن بدنسازی را بدون مشکل انجام داد اما برای بررسی دقیق تر ظهر امروز در بیمارستان حضرت رسول (ص) تحت سونوگرافی قرار می گیرد.

دکتر حقیقت در اینباره گفت: سید جلال در هنگام انجام تست ها هیچگونه ابراز ناراحتی ندارد اما گاهی در حال نشسته ابراز درد می کند. به همین دلیل برای بررسی دقیق تر و اطمینان بیشتر، انجام سونوگرافی را برنامه ریزی کردیم. البته ما این اقدام را برای دیروز هماهنگ کرده بودیم که به امروز موکول شد.

کادر پزشکی پرسپولیس درباره آخرین وضعیت حمیدرضا علی عسگری هم اعلام کرد: عارضه پیش آمده برای کتف او بر اساس همان عکس رادیولوژی قابل تشخیص بود که آقای دکتر کیهانی هم آن را تائید کردند. از اینرو نیازی به MRIنبود. در حال حاضر بهترین اقدام برای او استراحت دادن به مفصل است که انجام شده است. انتظار داریم درد او تا پایان هفته برطرف شود تا پس از آن با باز کردن کتف بتواند ضمن انجام فیزیوتراپی، تمرینات را هم شروع کند.

دکتر حقیقت درباره آخرین وضعیت پولادی و کمندانی هم تصریح کرد: پولادی با کار روی دوچرخه در عمل تمرین هوازی را هم شروع کرده است اما برای دویدن و سایر تمرینات تا شنبه آینده صبر می کنیم که پزشک جراح وی با توجه به شرایط محل پیوند، نظر خود را اعلام کند. در مورد او خوشبختانه همه چیز خوب پیش می رود. کمندانی هم به تمرینات برگشته و مشکلی ندارد.

رضایی: با صدر جدول فاصله چندانی نداریم


مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید دربی 77 را فراموش کنیم و به بازی‌های آینده فکر کنیم.


 

غلامرضا رضایی در مورد شرایط دربی و زیبا نبودن بازی‌ها اظهار داشت: باید این را اعلام کنم با توجه به تجربه‌ای که از قبل دارم، دو تیم و در کل دو باشگاه قبل از دربی و در آستانه این بازی حساس همیشه تحت فشارهای عجیبی هستند و به همین دلیل اتفاقاتی پیش می‌آید که هیچ کس و حتی خود ما هم آنها را دوست نداریم.

به گزارش فارس ، وی افزود: استرس بالا برخی اوقات حتی به تاکتیک‌های تیمی هم ضربه می‌زند و یک تیم نمی‌تواند خواسته‌های خودش را درست و حسابی در زمین پیاده کند اما برخی‌ها می‌گویند که همه دوست دارند این بازی مساوی شود که من خلاف این موضوع را می‌گویم. چون نه بازیکنان ما و نه حتی استقلال دوست ندارد این بازی مساوی شود و همه می‌خواهیم یک برنده داشته باشد.

رضایی ادامه داد: ما دوست داریم مردم از دربی لذت ببرند. شما اگر در لیگ هم دقت کنید برخی از تیم‌ها بازی‌های بسیار زیبایی را انجام می‌دهند اما با یک گل می‌بازند‌. این موضوعات در دربی هم اثرگذار است و به همین دلیل تا دقیقه 90 استرس و حساسیت عجیبی در دو تیم است که یکی می‌تواند ترس از باخت باشد.

مهاجم قرمزپوشان یادآور شد: دربی 77 در کل چنگی به دل نزد، از نظر فوتبالی هم در برخی از تایم‌ها ما از استقلال بهتر بودیم و در برخی اوقات نیز استقلال از ما بهتر بود در کل به نظرم چون بازی بیش از حد از جریان افتاد دربی 77 خوب از آب درنیامد ولی ما باید خیلی زود این بازی را فراموش کنیم تا خدایی ناکرده آینده را از دست ندهیم.

رضایی تاکید کرد: ما فاصله چندانی با بالای جدول نداریم اما چه بسا فولادگستر هم با انگیزه‌ای که دارد مقابل ما بخواهد خود را نشان دهد و این کار ما را سخت می‌کند اما شرایط ما بسیار خوب است و ما صددرصد به دنبال این هستیم که پس از مدتها به صدر جدول برسیم. اگر بخواهیم در باد دربی بخوابیم امتیازها را از دست می‌دهیم و این اصلا برای ما خوب نیست.

وی در پایان درباره کری‌های پیش آمده نیز گفت: من در این باره حرفی نمی‌زنم اما بالاخره هر بازیکنی دوست دارد که در دربی موفق باشد و به همین دلیل با تمرکزی که دارد صحبت‌هایش را انجام ‌می‌دهد ولی برخی اوقات شرایط بازی اجازه نمی‌دهد تا بازیکن به هدفش برسد و این هم امری طبیعی است. من امیدوارم که با یک برنامه ریزی خوب و با توجه به تیم خوبی که داریم به جای فکر کردن به دربی آماده کسب یک موفقیت در انتهای فصل باشیم که انشاالله این اتفاق می‌افتد.

 

خسوس: هنوز هیچ بازیکنی را دعوت نکرده‌ام


سرمربی تیم ملی فوتسال می‌گوید: درباره‌ی فهرست ایران برای جام جهانی کوچک به جمع‌بندی نرسیده و هیچ بازیکنی را هم دعوت نکرده است.


 

خسوس کاندلاس درباره‌ی خبرهایی که مبنی بر دعوت از مصطفی نظری به تیم ملی منتشر شده، توضیح داد: هنوز به‌طور رسمی لیستی را اعلام نکرده‌ام. ما یک سری مدارک از بازیکنان خواسته‌ایم ولی لیست نهایی را هفته بعد اعلام خواهیم کرد. باید بازی‌های هفته بعد لیگ را هم ببینیم. درباره‌ی نظری هم باید بگیریم، دو بازی اول او در تیم را نوریل نیکل را دیدم و فکر می‌کنم عملکرد خوبی داشت.

به گزارش ایسنا ، وی هم‌چنین درباره‌ی احتمال لغو اعزام ایران به جام جهانی کوچک برزیل عنوان کرد: این موضوع را الان می‌شنوم. چیزی به من اعلام نشده است، اما طبق برنامه‌ای که در اختیارم قرار داده شده، باید اواخر مهر‌ماه به برزیل برویم. برای بازی‌های دوستانه‌ای هم که قرار است قبل از گرندپری برگزار کنیم، در حال مذاکره‌ایم.

سرمربی اسپانیایی تیم ملی فوتسال در پاسخ به این‌که اردوهای تیمش از چه تاریخی شروع می‌شود، افزود: اگر برنامه‌ها خوب پیش برود، سعی می‌کنیم هفته دیگر استارت بزنیم اما اگر نشد، از 31 شهریور قطعا وارد اردو می‌شویم.

خسوس در پاسخ به سوال دیگری درباره‌ی تمدید قرار‌دادش گفت: فکر نمی‌کنم در این رابطه نیازی به جواب دادن باشد!

 

غلامپور: دربی فقط بزن، بزن بود


مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس معتقد است دربی 77 بار فنی خاصی نداشته و بازیکنان بیشتر همدیگر را می‌زدند.


 

بهزاد غلامپور در مورد عملکرد نیلسون و خط دفاعی پرسپولیس تا به اینجای فصل اظهار داشت: اگر پرسپولیس در 8 هفته فقط 3 گل دریافت کرده، حاصل زحمت تمام بازیکنان است. البته فوتبال بالا و پایین دارد اما تلاش و زحمت بچه‌ها در ثبت این رکورد تاثیرگذار بوده است.

به گزارش تسنیم ، وی در خصوص اینکه چرا تقابل پرسپولیس و استقلال کیفیت فنی لازم را نداشت، عنوان کرد: اگر تیمی در دربی شکست بخورد هوادارانش تا چند ماه ضربه شدیدی می‌خورند. به عقیده من حساسیت بیش از حد باعث شد تا دربی کیفیت لازم را نداشته باشد.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس ادامه داد: هواداران پرسپولیس و استقلال باید بعد از دربی صبور باشند و بدانند هر نتیجه‌ای که در این مسابقه رقم بخورد قابل جبران است. مسابقه جمعه که فقط بزن، بزن شده بود و کیفیت لازم را نداشت اما امیدوارم در دربی‌های آینده این اتفاق رخ ندهد.

غلامپور در پاسخ به این سوال که «چه دلیلی باعث تا دربی به خشونت کشیده شود؟»، تاکید کرد: این سوال را باید از خود بازیکنان بپرسید اما فکر می‌کنم بازی بار فنی خاصی نداشت و بیشتر درگیری‌ها به خاطر تنش‌های زیاد مسابقه بود، هر 2 تیم می‌خواستند که تحت هر شرایطی بازنده دربی نباشند.

وی در واکنش به تشویق شدنش از سوی هواداران پرسپولیس گفت: من آمده‌ام تا تجربیاتم را به بازیکنان انتقال بدهم و به علی دایی و تیمش کمک کنم، امیدوارم بتوانم به نحوی شایسته کارم را انجام دهم و سربلند باشم.

 

رابطه مخفیانه فوتبالیست معروف با یک ملکه زیبایی+تصاویر
دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 12:20
کد مطلب: 198399
 
رابطه مخفیانه فوتبالیست معروف با یک ملکه زیبای عایده یزبک اصلیتی ایتالیایی دارد اما خودش در ونزوئلا به دنیا آمده است
رابطه مخفیانه فوتبالیست معروف با یک ملکه زیبایی+تصاویر
 
مسعود اوزیل، بازیکن آلمانی رئال مادرید اسپانیا که اصلیتی ترک تبار دارد بعد از اینکه معشوقه اولش یعنی سارا کونر مسلمان شد، از او جدا شد و به تنهایی زندگی خود در مادرید را آغاز کرد. 

اما به تازگی تصاویری منتشر شد که از ارتباط مخفیانه او با عایده یزبک خبر می دهد. 



در تصاویری که توسط خبرنگاران به طور مخفیانه گرفته شده، آنها در یک رستوران در کنار یکدیگر دیده می شوند اما هنگام خروج از رستوران جداگانه خارج می شوند! 



عایده یزبک اصلیتی ایتالیایی دارد اما خودش در ونزوئلا به دنیا آمده است و در تلاش است که بتواند به عنوان ملکه زیبایی انتخاب شود. 



باید منتظر ماند و دید که سرانجام چه می‌شود.
یمن انتقال نفت را از خط لوله اصلی خود از سر گرفت
 
  

 

 

تهران / واحد مرکزی خبر / سیاسی
وزارت کشور یمن روز یکشنبه در بیانیه ای اعلام کرد خط لوله اصلی صادرات نفت این کشور پس از تعمیر در پی حمله هفته گذشته، انتقال نفت خام را از سر گرفته است.
مقامات وزارت کشور یمن اعلام کردند افراد قبایلی در استان مارب در شمال شرقی یمن روز پنجشنبه این خط لوله را منفجر کرده بودند. 
این خط لوله روزانه حدود 110 هزار بشکه نفت خام را از استان مارب به پایانه صادراتی در دریای سرخ منتقل می کند.
به گزارش خبرگزاری شین‌هوا از صنعا، خط لوله های نفت و گاز و همچنین شبکه برق یمن از آغاز اعتراض ها علیه علی عبدالله صالح رئیس جمهور سابق این کشور در سال 2011 میلادی، بارها مورد حمله قرار گرفته است.
درامدهای نفتی بیش از 70 درصد بودجه دولتی یمن را تشکیل می دهد، این در حالی است که فراورده های نفت و گاز بیش از 90 درصد صادرات یمن را در بر می گیرد.



تاریخ : دوشنبه 92/6/18 | 2:21 عصر | نویسنده : محمد امین فروتن | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.