سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوشنبه, 18 شهریور 1392 ساعت 15:36

پرسپولیسیها : مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادعای دوستی امیر قلعه نویی با کارگردان تلویزیونی فوتبال برتر را رد کرد.

 

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس ادعای مطرح شده درباره ارتباط دوستانه امیر قلعه نوعی با کارگردانان برنامه فوتبال برتر که باعث شده خطاهای استقلالی ها روی بازیکنان پرسپولیس نمایش داده نشود اظهارداشت: اصلا این ادعا را تایید نمی کنم. نمی دانم چه کسی این حرف را زده اما چنین صحبت هایی موضع رسمی باشگاه پرسپولیس نیست.


وی ادامه داد: شخص من و باشگاه پرسپولیس احترام خاصی برای امیر قلعه نوعی قایل هستیم. اینکه تلویزیون صحنه خطاهای بازیکنان استقلال را نشان نمی داد یک بحث است و دوستی قلعه نوعی با کارگردانهای تلویزیونی یک بحث دیگر است. ممکن است صحنه ای از دست کارگردانهای تلویزیون در رفته باشد اما این ربطی به دوستی آنها با فرد خاصی ندارد.

 

 

 

گفتنی است پس از مسابقه دربی این مساله مطرح شد که به دلیل دوستی کارگردان شبکه سوم با استقلالی ها این کارگردان از پخش صحنه های بازی به ضرر استقلال از جمله خطای نکونام روی خلعتبری چشم پوشی کرده است که پس از تماس مسئولان پرسپولیس اشتباه خود را اصلاح کرده است.

افزودن نظر

دوشنبه, 18 شهریور 1392 ساعت 15:28

پرسپولیسیها : مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت این تیم بازیکنان جوان و خوبی دارد که در نیمه دوم شهرآورد تهران می توانستند پیروز میدان باشند.

 

جواد منافی روز دوشنبه گفت: بعد از دربی خوشبختانه همه چیز آرام شد و دایی بعد از دیدار با استقلال در همان رختکن از بازیکنان خواست از این پس به بازی گسترش فولاد فکر کنند.

 

وی ادامه داد: این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد زیرا در صورتی که سه امتیاز را نگیریم فاصله ما با تیم های صدرنشین بیشتر می شود.

 

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص کیفیت پایین شهرآورد گفت: اصلا بازی خوبی نبود و به این مساله همه اشاره کردند. متاسفانه این بازی بسیار حساس است و باعث شد تا استرس بر بازیکنان غلبه کند.

 

وی تصریح کرد: ما می دانستیم که می توانیم این بازی را ببریم و این مساله را به بازیکنان خود گفته بودیم. از بازیکنان خواسته بودیم آرامش خود را حفظ کنند اما واقعا نشد زیرا شرایط دربی کاملا متفاوت است.

 

منافی در خصوص عملکرد پرسپولیس در شهرآورد گفت: بچه های ما در نیمه دوم بسیار خوب کار کردند و مطمئن باشید اگر امید عالیشاه را داشتیم نتیجه خیلی فرق می کرد.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: با داشتن چنین بازیکنان جوانی در خط حمله، ما در سال های آینده دیگر نیازی به بازیکن نداریم و هر خط دفاعی را اذیت خواهیم کرد.

 

وی در خصوص ضعف میثم حسینی در کار های هجومی اظهار داشت: او در کار های دفاعی بسیار خوب کار می کند و یکی از خرید های خوب ما بود. در بازی های نخست لیگ در کار های حمله هم بهتر بود اما در بازی های اخیر یک مقدار خوب کار نکرده است. با اوصحبت کرده ام و می خواهیم در تمرینات مشکل او را خیلی سریع برطرف کنیم.

 

منافی در خصوص چیدمان مربیان برروی نیمکت گفت: این مساله با قرعه کشی صورت می گیرد و هر مربی که بیرون می نشیند بازی بعد روی نیمکت خواهد بود.

 

وی در خصوص کریم باقری اظهار داشت: او مسافرت است و به زودی به تمرینات باز می گردد. این مسایل که در روز های اخیر مبنی بر قهر او مطرح می کنند اصلا صحت ندارد.


وی تاکید کرد: کریم باقری از دوستان خوب ما است و تمام مسایل مطرح شده کذب محض است. کریم در کادرفنی است و از شهریور ماه در کلاس های مربیگری شرکت می کند و نمی خواهد سرپرست تیم باشد.


منافی در ادامه گفت: کریم باقری برای نشستن برروی نیمکت تیم باید مدرک مربیگری بگیرد که این اتفاق نیز به زودی خواهد افتاد.
وی در خصوص خوابیدن شیرینی در شهرآورد اظهار داشت: صحبتی که با او داشتم می گفت در حال دعا کردن بوده و اصلا با عقل هم جور در نمی آید که او بخواهد بخوابد.


مربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص انتقاد های مطرح شده از سوی برخی هواداران در خصوص دستیاران علی دایی گفت: پرسپولیس متعلق به همه است و متاسفانه بعضی انتقاد ها جهت دار بود.


وی ادامه داد: تاکنون این تعداد پرسپولیسی در کادرفنی تیم نبوده و باید حق بدهید سرمربی تیم با هرکسی که دلش می خواهد کار کند. بعضی انتقاد ها سازنده است و ما آن را به خوبی می پذیریم اما بعضی انتقاد ها که برای خراب کردن روحیه تیم است اصلا زیبا نیست.


منافی در خصوص مبلغ دریافتی از قرارداد گفت: مقداری از قرارداد خود را گرفته ایم و باشگاه در این زمینه خوب کار کرده است. مسایل خاصی در تیم ما وجود ندارد و رویانیان هم اعلام کرده خیلی زود مابقی مبلغ قرارداد ها پرداخت می شود.

افزودن نظر

دوشنبه, 18 شهریور 1392 ساعت 15:25

پرسپولیسیها:رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در منطقه اروپا و همچنین مسابقات لیگ برتر ایران به صورت مستقیم پخش می‌شود.

 

رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل سه‌شنبه در اکثر نقاط جهان پیگیری می‌شود که شبکه‌های سوم و ورزش به صورت مستقیم برخی از این دیدارها را پخش می‌کنند. رقابتهای لیگ برتر فوتبال ایران هم از این شبکه‌ها پخش خواهد شد.

 

 

برنامه پخش رقابتها به شرح زیر است:

سه‌شنبه 19 شهریور
* انگلیس - اوکراین
زنده از شبکه ورزش، ساعت: 23:15

* ایتالیا - چک
زنده از شبکه سه، ساعت: 23:30

چهارشنبه 20 شهریور
* دوستانه: برزیل - پرتغال
زنده از شبکه سه، ساعت: 05:00

* دوستانه: پاراگوئه - آرژانتین
زنده از شبکه سه، ساعت: 07:00

پنجشنبه 21 شهریور
* تراکتورسازی - ملوان بندرانزلی
زنده از شبکه ورزش، ساعت: 18:00

* ذوب‌آهن اصفهان - استقلال
زنده از شبکه سه، ساعت: 18:40

جمعه 22 شهریور
* پرسپولیس - گسترش فولاد
زنده از شبکه سه، ساعت: 18:40

* استقلال خوزستان - سپاهان
زنده از شبکه ورزش، ساعت: 18:45

افزودن نظر

دوشنبه, 18 شهریور 1392 ساعت 15:18

پرسپولیسیها : خبرنگار تلویزیون SRS سوئیس گفت: بازیکنان در دربی بیش از حد انگیزه داشتند.

 

ماتیاس ارن که چند روزی است در ایران به سر می برد درباره دربی گفت: این بازی را از نزدیک دیدم. با اینکه تماشاچی زیادی به استادیوم آمده بود اما بازی کیفیت چندان زیادی نداشت که به نظرم طبیعی بود.

 

او ادامه داد: گوبا بازیکنان بیش از حد برای این بازی انگیزه داشتند چون مدام روی یکدیگر خطا می کردند. به نظر من بازیکنان دو تیم به خاطر فشار زیادی که تحمل می کردند نتوانستند بازی همیشگی شان را ارائه دهند. البته این طبیعت دربی است هر چند اگر یکی از دو تیم می توانستند در دقایق اول بازی گل بزنند، می توانستیم شاهد بازی زیبایی باشیم.

ارن درباره حضورش در تمرین پرسپولیس گفت: می خواستم با علی دایی مصاحبه کنم. سالها قبل و بعد از جام جهانی فرانسه، با او در امریکا صحبت کرده بودم. دایی آدم بسیار خوبی است که در دنیای فوتبال شهرت زیادی دارد. وقتی در اروپا درباره فوتبال ایران صحبت می کنی همه به اسم علی دایی اشاره می کنند.

ارن درباره اینکه آیا به تمرین استقلال هم می رود، گفت: قبلا یکبار به تمرین این تیم رفتم تا با نکونام صحبت کنم. امروز هم دوباره به آنجا می روم تا با تیموریان مصاحبه بگیرم.

خبرنگار سوئیسی درباره تیم ملی فوتبال ایران گفت: کی روش مربی بزرگی است و توانست ایران را به جام جهانی برساند. کارنامه او مشخص است و فکر می کنم که کی روش در تیم ملی هم موفق بوده است.

او درباره موفقیت تیم ملی ایران در جام جهانی گفت: هر وقت قرعه کشی رقابتهای جام جهانی را دیدم، پاسخ سئوالتان را خواهم داد.

افزودن نظر




تاریخ : دوشنبه 92/6/18 | 3:44 عصر | نویسنده : محمد امین فروتن | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.