سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

سپاهان با شکست آبی‌پوشان اهوازی جانشین استقلال شد

2210 کلیک توسط ss_2_star در Sep 13 2013, 8:59 pm 
www.farsnews.com
ارسال به دیگر شبکه ها:

به گزارش خبرگزاری فارس، در ادامه هفته نهم لیگ برتر دو تیم استقلال خوزستان و سپاهان از ساعت 18 و 45 در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که بازی با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. 

محمد غلامی در دقیقه 10 و هادی عقیلی در دقیقه 69 برای سپاهان گلزنی کردند. 

امید ابراهیمی در دقیقه 73 یک ضربه پنالتی را از دست داد و ضربه پنالتی را پرویز کریمی دروازه‌بان استقلال خوزستان مهار کرد. 

موعود بنیادی‌فر داور مسابقه به شجاع‌ خلیل‌زاده و حسین پاپی از سپاهان و هادی خنیفر از استقلال خوزستان کارت زرد نشان داد. 

سپاهان با این پیروزی 15 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به استقلال به رده چهارم صعود کرد و جانشین این تیم شد. 

استقلال خوزستان هم با 9 امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

جمعه, 22 شهریور 1392 ساعت 23:01

پرسپولیسیها: دراین پست که برای نمره دادن به بازیکنان تیم پرسپولیس در بازیهای پیش رو خواهد بود که میزان دوندگی بازیکنان،انجام وظایف محول شده وتاثیر گذاری بازیکن در مسابقه میتواند از عوامل نمره دهی به بازیکنان در طول یک مسابقه فوتبال باشد.

 

 

میانگین نمره هر بازیکن در هر هفته که توسط هواداران داده خواهد شد سنجیده میشود و بهترین و ضعیف ترین بازیکن هفته از دید عمومی هواداران معرفی میگردد.در پایان فصل نیز میزان موفقیت بازیکن در تیم از نظر هواداران بررسی و معرفی خواهد شد. همچنین در این پست  به سرمربی تیم هم نمره داده می شود.

 

 

 

به ستارگان کهکشان سرخ نمره بدهید. (پرسپولیس 1 – 0 گسترش فولاد تبریز )

 

 

بازیکنان ثابت:

 

 

نیلسون  -

 

محسن بنگر   -

 

سید جلال حسینی  –

 

حسین ماهینی  –

 

میثم حسینی  –

 

رضا حقیقی  –

 

قاسم دهنوی  –

 

محمدرضا خلعتبری  –

 

پیام صادقیان –

 

امید عالیشاه    -

 

سید مهدی سید صالحی –

 

 

بازیکنان تعویضی:

 

مهرداد کفشگری -

 

یونس شاکری -

 

 

سرمربی:


علی دایی –

 

جمعه, 22 شهریور 1392 ساعت 23:17

پرسپولیسیها : چند تن از هواداران علی دایی برای سرمربی پرسپولیس شعری سرودند و برای او خواندند.

 

پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر یک بر صفر گسترش فولاد را شکست داد. پس از پایان مسابقه 5 تن از همشهریان اردبیلی علی دایی و هواداران او در پارکینگ منتهی به تونل ورزشگاه حضور داشتند که وقتی دایی آمد شعری را در وصف افتخارات و خصوصیات ظاهری او خواندند.

 



دایی که از این شعر خیلی خوشش آمده بود با آنها برخورد گرمی داشت و از این هواداران سؤالاتی در مورد اینکه از کجا آمده‌اند، پرسید. علی دایی از این هواداران پرسید که آیا این شعر را خودشان گفتند. همچنین محمد دایی با آنها روبوسی کرد.

این هواداران به شوخی به کریم باقری اعلام کردند که انگار از شکست تیم شهرش ناراحت است که باقری گفت نه این طور نیست.اتفاقا خیلی از این نتیجه رضایت دارد.

جمعه, 22 شهریور 1392 ساعت 23:14

مدل امروز موهایم دانش‌آموزی بود

پرسپولیسیها : مدافع پرسپولیس گفت: از این به بعد تا پایان فصل هر بازی برای ما 6 امتیازی است.

 

میثم حسینی پس از پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل گسترش فولاد، گفت: در نیمه اول چند موقعیت گل داشتیم اما فقط توانستیم یک گل بزنیم. بازی خیلی سختی بود و خوشبختانه با حمایت هواداران موفق شدیم این بازی را ببریم و خدا را شکر که با بازی خوبمان توانستیم خودمان را در جدول نیز بالا بکشیم.

 

 

حسینی در مورد مدل موهایش و اینکه امروز با چه مدل مویی وارد زمین مسابقه شده، گفت: امروز مدل خاصی نبود اما اگر بخواهیم یک مدل بگویم امروز مدل دانش‌آموزی زده بودم.

وی گفت:‌از این به بعد هر بازی برای ما 6 امتیازی است و همینکه عادت به نباختن کردیم، خیلی خوب است. امیدوارم که نوار پیروزی‌های پرسپولیس دیگر قطع نشود.

حسینی در پایان در خصوص تیم گسترش فولاد نیز گفت: گسترش تیم جوان و یکدستی است و مطمئن هستم اگر در این فصل در لیگ برتر بماند برای فصل بعد تیم بسیار خوبی خواهد داشت و می‌تواند خودش را به همه ثابت کند.

افزودن نظر

2013/9/13 22:23:00

- دیدار تیم های پرسپولیس و گسترش فولاد با نتیجه یک برصفر به سود سرخ های تهرانی به پایان رسید.

جمعه 22 شهریور 1392 ،هفته نهم لیگ برتر ،ورزشگاه آزادی،ساعت : 20،تماشاگر:25 هزار نفر

پرسپولیس:نیلسون کوریا جونیور،  سید جلال حسینی، محسن بنگر، میثم حسینی، قاسم دهنوی، حسین ماهینی، رضا حقیقی، امید عالیشاه، ‌پیام صادقیان(مهرداد کفشگری 90)، محمد رضا خلعتبری( یونس شاکری 4 +90) و  سید مهدی سید صالحی.

سرمربی: علی دایی

گسترش فولاد:محسن فروزان ، خالد شفیعی ،بهنام دادش وند(مهدی محمدپور 4+90)،سامان نریمان جهان، سعید مهدی پور ،احمد کامدار(دیگو چاواری 50)،محمد رضا زینال خیری ،امید نظامی پور ،میثم نقی زاده،مهرداد بایرامی،ایمان موسوی( علی یونسی 82)

سرمربی:رسول خطیبی

داور:محسن ترکی

اخطار:بهنام دادش وند،خالد شفیعی،ایمان موسوی،سعید مهدی پور و احمد کامدار(گسترش فولاد)رضا حقیقی و محمد رضا خلعتبری(پرسپولیس)

شرح گل :دقیقه 44 بازی عالیشاه در گوشه محوطه شش قدم خودش را از پشت سعید مهدی پور به جلوی او رساند و صاحب توپ شد و در حالی که توپ را جلو می برد با خطای این بازیکن مواجه شد تا ترکی اعلام پنالتی کند.خلعتبری هم پشت توپ ایستاد تا در آخرین دقیقه بازی توپ را بر خلاف حرکت فروزان تبدیل به گل برتری تیمش کند.

دقایق حساس:

دقیقه 3 همکاری خوب میثم حسینی و دهنوی در نهایت با ضربه سر دهنوی همراه شد اما سید صالحی در ریباند توپ نتوانست ضربه نهایی را بزند.

دقیقه 7 با ارسال از جناح راست گسترش موسوی با ضربه روی پای خود دروازه پرسپولیس را تهدید کرد اما نیلسون درازکش توپ را مهار کرد.

دقیقه 11 شوت احمد کامدار با اختلاف نه چندان زیاد از بالای دروازه نیلسون به بیرون رفت.

دقیقه 14 شوت پای چپ  صادقیان از کنار دروازه گسترش به اوت رفت.

دقیقه 21 با سانتر حسینی سید صالحی در بین مدافعان حریف نتوانست ضربه سر را بزند و بعد از یک فعل و انفعال بنگر هم از پس مدافعان آبی پوش برنیامد.

دقیقه 34ضربه ایستگاهی خلعتبری با دفع توپ از سوی فروزان مواجه شد.

دقیقه 35 سانتر خلعتبری با ضربه سر بنگر توام شد اما فروزان در آخرین لحظه توپ را دفع کرد.

 

دقیقه 36 پاس عمقی دیدنی نریمان جهان به موسوی رسید اما این بازیکن با دست توپ را کنترل کرد و ضربه نهایی اش که بسیار خطرناک بود مردود اعلام شد.

دقیقه 48 دفع ناقص توپ از سوی سید جلال حسینی منجر به ضربه آکروباتیک موسوی شد اما توپ روی سقف دروازه فرود آمد.

دقیقه 51 حرکت موسوی  از روی خط عرضی و جا گذاشتن میثم حسینی در نهایت به ضربه بیرون پای او از زاویه بسته منجر شد اما نیلسون توپ را دفع کرد.

دقیقه 52ضربه ایستگاهی گسترش را بایرامی از فاصله حدودا 30 متری محکم  و پر قدرت زد اما باز هم نیلسون توپ را دفع کرد.

دقیقه 54 سانتر موسوی از راست با ضربه سر فوق العاده خطرناک بایرامی توام شد اما توپ با اختلاف بسیار کمی از دروازه بیرون رفت.

دقیقه 56 پاس  عالی خلعتبری و سپس پاس عمقی صادقیان ،عالیشاه را در موقعیت تک به تک با گلر حریف قرارداد اما نظامی پور با تکلی عالی دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه 62 با یک پاس عرضی پشت محوطه جریمه بایرامی با شوت دروازه پرسپولیس را تهدید کرد اما باز هم نیلسون توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه 63 پاس به جلوی خلعتبری در حالی که یک بازیکن حریف در میانه میدان روی زمین افتاده بود از جلوی مهاجمان پرسپولیس عبور کرد و در برگشت هم همکاری عالیشاه- صادقیان به جایی نرسید.

دقیقه 68شوت محکم عالیشاه خطرناک اما با فاصله از کنار دروازه فروزان به  بیرون رفت.

دقیقه 69 دو دریبل عالی از صادقیان و پاس عالی عمقی او برای خلعتبری بهترین موقعیت پرسپولیس برای گل دوم را ایجاد کرد اما ضربه خلعتبری با اختلاف کمی از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه 79 پاس به جلوی صادقیان ،دهنوی را در موقعیت خوبی قرار داد اما مدافع حریف بیرون هجده قدم با تنه دهنوی را سرنگون کرد.

بهترین بازیکن : کارشناسان و مسوولان سازمان لیگ برتر فوتبال، «امیدعالبشاه» را به عنوان بهترین و موثرترین بازیکن این دیدار برگزیدند. همچنین عنوان بازیکن اخلاق نیز به «محسن فروزان» دروازه بان تیم گسترش فولاد تبریز رسید. 

اتفاق وبژه:در نیمه اول بازی محسن ترکی چهار بار بازیکنان تیم فوتبال گسترش فولاد را با کارت زرد جریمه کرد و نتیجه این بازی درگیرانه بازیکنان گسترش فولاد تقدیم یک پنالتی به پرسپولیس بود که این پنالتی تیم میزبان را پیروز به رختکن برد.این تصمیم های ترکی با اعتراض شدید رسول خطیبی مواجه شد . 

یعقوب کعبی

2013/9/13 20:36:00

سپاهان با همراهی تماشاگرانش موفق به شکست استقلال شد تا اصفهانی ها روی سکوها سرود قهرمانی را زمزمه کنند

سایت گل-
استقلال خوزستان صفر – سپاهان اصفهان 2
گل ها: محمد غلامی (10) هادی عقیلی (69)
هفته نهم لیگ برتر- ورزشگاه تختی اهواز
داور: موعود بنیادی فر
اخطار: حامد محمودی، حسین کعبی (استقلال) حسین پاپی، شجاع خلیل زاده و رادومیر جالوویچ (سپاهان)
تماشاگر: 4 هزار نفر
 
استقلال خوزستان: پرویز کریمی، عبدالهادی خنیفر، حسین کعبی، حامد محمودی، رامتین سلیمان زاده، ادریسا ترائوره، ایمان مبعلی، عادل کلاه کج (85- محمد معاوی)، مهدی خیری (74- علی بیگدلی)، ابراهیم صالحی (65- شاهرخ شمس) و میلاد میداودی.
سرمربی: عبدالله ویسی
 
سپاهان اصفهان: رحمان احمدی، علی احمدی، هادی عقیلی، شجاع خلیل زاده، علی حمودی، امید ابراهیمی، امین جهان عالیان (57- اروین بولکو)، احسان حاج صفی، حسین پاپی (86- آرش افشین)، رادومیر جالوویچ و محمد غلامی.
سرمربی: زلاتکو کرانچار
 
 
 
 



تاریخ : جمعه 92/6/22 | 11:53 عصر | نویسنده : محمد امین فروتن | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.