سفارش تبلیغ
صبا ویژن

 

نحوست نود ادامه دارد/ ساموئل، آخرین قربانی چشم شور عادل!

1855 کلیک توسط mahdiss در Sep 08 2013, 9:32 pm 
www.ghanoononline.ir
ارسال به دیگر شبکه ها:

ساموئل که این فصل برای استقلال عالی بازی کرده بود، پس از دعوت به برنامه نود خیلی زود از روزهای اوجش فاصله گرفت. 
سال‌هاست که صندلی میهمان برنامه نود بین اهالی فوتبال ایران به یک صندلی نحس و بد شگون مشهور شده؛ طوری که انگار هر بازیکنی به استودیوی نود می‌رود و روی این صندلی می‌نشیند، ناگهان از روزهای خوبش دور می‌شود و بدشانسی و حاشیه‌نشینی را تجربه می‌کند. حالا برای این شایعه قوی و پر از مصداق، یک شاهد مثال خوب دیگر پیدا شده است. جی‌لوید ساموئل که این فصل برای استقلال عالی بازی کرده بود، پس از دعوت به برنامه نود خیلی زود از روزهای اوجش فاصله گرفت. بعد از آن برنامه استقلال در خوزستان به استقلال صنعتی باخت و در داربی هم در حالی تن به تساوی داد که ساموئل نتوانست نمایش چندان موثری داشته باشد. هافبک استقلالی‌ها در این بازی یک موقعیت مسلم گلزنی را هم از دست داد تا روشن شود چشم شور عادل، به خارجی‌های لیگ هم رحم نمی‌کند. خدا به داد سردار آزمون برسد...!
 
رر

سید مهدی رحمتی: درگذشت مربی زحمتکشم را به خانواده ایشان، مردم کرمان و اهالی فوتبال تسلیت می‌گویم

781 کلیک توسط mahdiss در Sep 08 2013, 9:14 pm 
www.farsnews.com
ارسال به دیگر شبکه ها:

دروازه بان استقلال در پیامی در کد هواداری خود درگذشت مربی زحمتکش زنده یاد مهدی محمدی را تسلیت گفت. 
به گزارش خبرگزاری فارس، سید مهدی رحمتی دروازه‌بان استقلال در کد هواداری خود نوشت: سلام بر مردم خوب ایران، گرچه غم درگذشت مردان نیک روزگار با تسلیت تسلی نمی‌یابد و واژه‌ها هرگز حریف برخی غم‌ها نمی‌شوند اما به رسم ادب و به حرمت استاد و شاگردی، درگذشت مربی زحمتکشم زنده یاد مهدی محمدی را به خانواده ایشان، مردم خوب کرمان و اهالی فوتبال تسلیت می‌گویم. 

سید مهدی رحمتی

هیات مدیره استقلال به دیدار صالحی امیری می رود

776 کلیک توسط alibarca2 در Sep 08 2013, 9:06 pm 
www.owjnews.ir
ارسال به دیگر شبکه ها:

اعضای هیات مدیره استقلال عصر دوشنبه به دیدار سرپرست وزارت ورزش و جوانان می روند. 

به گزارش اوج، اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال برای صحبت درباره مسائل مربوط به این باشگاه عصر دوشنبه به دیدار رضا صالحی امیری می روند تا در نشستی مشترک با وی شرکت کنند.

تذکر به تخلفات به 5 بازیکن استقلال و پرسپولیس

3142 کلیک توسط askar در Sep 08 2013, 8:04 pm 
www.tabnak.ir
ارسال به دیگر شبکه ها:


هیئت رسیدگی به تخلفات فوتبال به پنج بازیکن استقلال و پرسپولیس به دلیل مدل مویشان تذکر داد. 

به گزارش خبرگزاری فارس، هیئت رسیدگی به تخلفات به میثم حسینی و پیام صادقیان از پرسپولیس و حنیف عمران‌زاده و فردین عابدینی از استقلال به دلیل مدل موهایشان پیش از دربی تذکر داده بود. عابدینی و عمران‌زاده به این تذکر گوش کردند و مدل موی خود را اصلاح کردند اما دو بازیکن پرسپولیس توجهی به این تذکر نکردند. 

حجت‌الاسلام علیرضا علیپور با تائید این خبر به فارس گفت: اگر نامه از سوی سرپرست پرسپولیس به این دو بازیکن ابلاغ شده باشد و آنها به این مسئله بی‌توجهی کرده باشند نوع برخورد انضباطی با آنها فرق می‌کند ولی اگر سرپرست پرسپولیس نامه را به آنها ابلاغ نکرده باشد شرایط باز هم فرق می‌کند. البته به ساموئل بازیکن خارجی استقلال هم بابت مدل مویش در دربی تذکر داده شده است. 

به گزارش فارس این دومین تذکری است که به صادقیان و میثم حسینی در طول این فصل داده شده است. طبق مقررات هر بازیکن اگر چهار بار تذکر اخلاقی در یک فصل بگیرد ممکن است با برخورد شدید انضباطی مواجه شود که دو بازیکن پرسپولیس تاکنون دو تذکر از چهار تذکر خود را گرفته‌اند. 

پرسپولیسیها : یکی از پرسپولیسی هایی که طی 2 فصل حضورش بسیار حاشیه ساز شده و سوژه های خوبی به دست خبرنگاران و اهالی فوتبال داده است، سرپرست سرخ ها است که در زیر بر برخی از این حواشی ها اشاره شده است.

 

معمولاً اظهارنظرهای سرپرست سرخ ها با واکنش های تندی از یکسری تیم ها و مسئولان دیگر لیگ برتری مواجه می شود و خیلی ها به جرم فوتبالی نبودن حق هر گونه صحبت فوتبالی را از او گرفته اند.

 

 

در آخرین حمله به سرپرست سرخ ها مسئولان و بازیکنان استقلال از شیرینی بابت اعتراض از انتخاب بازیکن اخلاق دربی انتقاد کردند و

این موضوع با ناراحتی شیرینی همراه شده است.

 

او معتقد است باشگاه، کادر فنی و بازیکنان می بایست حمایت جانانه ای از او می کردند چرا که او سرپرست سرخ هاست و حتی اگر

فوتبالی نباشد مانند همتای استقلال خود حق اظهار نظر در هر زمینه ای را دارد.

افزودن نظرپرسپولیسیها : سید جلال حسینی مدافع سرسخت باشگاه پرسپولیس تهران گفت: می دانستیم اگر دربی مساوی شود هواداران به دریافت پول های زیاد بازیکنان اعتراض کرده و حاشیه هایی را ایجاد می کنند.


سید جلال حسینی گفت: اصلاً دربی خوبی رو شاهد نبودیم اصلاً بازی خوبی نبود و ما از خودمان راضی نیستیم و به هواداران حق می دهیم ناراضی باشند. حداقل از طرف تیم پرسپولیس نتوانستیم آن طور که باید و شاید کار کنیم و عملکرد خود را داشته باشیم.

 

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: هر دو تیم در شرایط یکسان نمی خواستند گلی دریافت کنند و همین مسأله موجب شد تا

دو تیم با استرس کار کنند و نتوانند آن عملکرد عادی خود را در معرض نمایش قرار دهند.

 

وی در خصوص تمرینات عصر دیروز پرسپولیس اظهار داشت: با توجه به این که تمرین دیروز بعد از بازی بود بچه ها بیشتر به ریکاوری و

حرکات کششی پرداختند.


حسینی در خصوص برگزاری بازی تدارکاتی با تیم فوتسال فولاد یزد اظهار داشت: تیم فولاد یزد تیم خوبی است و از جوانان خوبی

تشکیل شده است. امیدواریم برگزاری این بازی هم به تیم ما کمک کرده باشد و هم تجربه ی خوبی برای تیم فولاد یزد باشد.



وی در پاسخ به این سؤال که برخوردتان با نظری در بازی در چه خصوص بود گفت: نظری بارها و بارها روی پرسپولیسی ها مرتکب

خطا شد اما وقتی روی نیلسون خطا کرد آن هم بدون توپ به او گفتم قدری آرام تر بازی کن می خواهیم فوتبال بازی کنیم.



بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اضافه کرد: قبل از شروع بازی در رختکن با بچه ها صحبت کردم که باید فکر کنید که با تیم ملی بازی

می کنید و استقلال مهره های کلیدی دارد و این مهره ها در تیم ملی بازی می کنند لذا به آن ها گفتم که فکر کنید با تیم ملی

بازی می کنید.

 

وی در مورد انتخاب نکونام به عنوان بازیکن اخلاق زمین اظهار داشت: خواهش می کنم از من در مورد خودم سوال کنید من راجع به

ایشان حرفی نمی زنم.



حسینی در خصوص عملکرد مهاجمان استقلال و مدافعان تیم پرسپولیس اظهار داشت: مهاجمان استقلال چندین بار خواستند

دروازه ی ما را تهدید کنند اما مدافعان ما هوشیار بودند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم با بازی های خوبی که در ادامه ی فصل انجام می دهیم بتوانیم هواداران خوب

پرسپولیس را راضی نگه داریم و بازی های خوبی در انتظار پرسپولیس و هوادارانش باشد.

افزودن نظرارتش سرخ دات کام :

هافبک تیم پرسپولیس گفت:نمی خواهم باعث دلخوری کسی شوم.

پیام صادقیان در گفت و گو با خبرنگار اوج درباره اظهارات دبیر ستاد رسیدگی به تخلفات حرفه ای پیرامون مدل موی خود عنوان کرد:من در پرسپولیس به دنبال پیشرفت هستم و نمی خواهم وارد حاشیه شوم .پیش از دربی به من از سوی مسولان پرسپولیس تذکری داده نشده بود که من مدل مویم را عوض کنم.

وی افزود:به طور حتم اگر مدل موی من با ملاک های سازمان لیگ همخوانی ندارد آن را عوض می کنم چون دوست ندارم باعث دلخوری کسی شوم.ارتش سرخ دات کام : ورزش کشتی بالاخره در المپیک ماندنی شد.

کمیته بین المللی المپیک کشتی را برای المپیک های 2020 و 2024 حفظ کرد و اسکواش و بیسبال را از لیست ورزش ها حذف کرد.ارتش سرخ دات کام :
مجموعه عکس های تمرین ریکاوری سرخپوشان بعد از دربی و بازی دوستانه با فولاد یزد در مجموعه درفشی فر:
http://aksup.ir/images/x1ptdnfvsjxkucosqmke.jpg
http://aksup.ir/images/gojlmvekjami7ejfcj68.jpg
http://aksup.ir/images/rlw6fqye950rc9346xe.jpg
http://aksup.ir/images/xyf4xjdksi495s22pod.jpg
http://aksup.ir/images/lui7rqalbj05dxy8tagk.jpg
http://aksup.ir/images/iyujr25iwpdahil99uud.jpg
http://aksup.ir/images/c0snoxpel892pvyxkwzn.jpg
http://aksup.ir/images/yerunmav50cson3gic9c.jpg
http://aksup.ir/images/ujr53e7kh45bg1rlsi.jpg
http://aksup.ir/images/peorzgjm4vjhe6aw8qn3.jpg
http://aksup.ir/images/nu5d2hwdxkio8f00k21.jpg
http://aksup.ir/images/vfatty111lycru0c5dvd.jpg
http://aksup.ir/images/c80gso143ybcw5eh7xf9.jpg
http://aksup.ir/images/mubyua30b5i02k7io24o.jpg
http://aksup.ir/images/7cmbigjkjnbf0dhd69.jpg

ارتش سرخ دات کام :

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: از صحبت های جمشیدی تعجب می کنم چون هدایای اهدایی به بازیکنان از سوی هیئت مدیره بود نه فقط شخص من.

اکبر نامی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از اینکه امروز جوابگوی عدم دادن هدایا از طرف هیئت مدیره به بازیکنان نشد، بالاخره در تماسی با خبرنگار خبرگزاری فارس، داستان هدایا را تشریح کرد.

وی گفت: اولا بازیکنان پرسپولیس برای اینکه بخواهند سیم کارت های خود را فعال کنند باید استفاده کننده هر سیم کارت با در دست داشتن یک کپی شناسنامه به امور مشترکین مراجعه کند. آنها همچنین باید کپی کارت ملی خود را داشته باشند تا سیم کارت های خود را فعال کنند.

وی افزود: اما موضوع ماشین لباسشویی مسئله دیگری است. ما این وسایل را از یک کارخانه دار توسط یک واسطه خریداری کردیم. ما پول را به ایشان پرداخت کردیم و سپس به بازیکنان حواله دادیم. این ماشین ها هم آماده است. من امروز به این آقا زنگ زدم که چرا حواله ها را نمی دهد که گفت مراجعه نبوده و شاید بوده من حضور نداشتم.

وی افزود: من فکر کردم که تا الان پرسپولیسی ها این حواله را گرفته اند. اما کمی ناهماهنگی باعث شد که این مشکلات به وجود بیاید. به من هم کسی اعلام نکرد که دچار این مشکل شده است. بهتر بود این موضوع را اول به خودم می گفتند که من یا پول را پس می گرفتیم یا با طرف برخورد می کردیم.

نامی در پاسخ به سوالی که الان قرمزپوشان می توانند برای دریافت حواله های خود اقدام کنند یا خیر، گفت: من امروز سعی کردم با واسطه مورد نظر تماس بگیرم. حتی با همراه دیگری هم زنگ زدم که گفتم شاید من را می شناسد بنابر دلایلی گوشی را برنمی دارد. من فعلا فرد مورد نظر را پیدا نکرده آم. اما پس از دو روز وقت دادن این موضوع را هم برطرف می کنم و قرمزپوشان می توانند حواله های خود را دریافت کنند.

نامی در پاسخ سوالی که جمشیدی عضو هیئت مدیره اعلام کرده که این حواله ها توسط خودش داده شده و ربطی به هیئت مدیره ندارد، گفت: من منظور ایشان را متوجه نمی شوم. این هدایا از طرف هیئت مدیره باشگاه داده شده است. این حرفی که ایشان زدند اشتباه است. مطمئن باشید چیزی را که ما داده ایم از بین نمی رود و این کار هم توسط شخص من نبوده بلکه هیئت مدیره در آن نقش داشته که به زودی هم انشاءالله به بازیکنان می رسد.ارتش سرخ دات کام :
سید جلال حسینی مدافع میانی پرسپولیس معتقد است که یک شبه نمی توان تمامی حساسیت های دربی را از بین برد و این کار نیاز به زمان و بسترسازی دارد.

حسینی در گفت و گویی در خصوص اینکه برخی معتقدند دربی های بیشتری باید برگزار شود تا حساسیت ها از بین برود می گوید: «حساسیت دربی ایران از سال ها پیش وجود دارد و این مربوط به الان نیست که بخواهیم در موردش صحبت کنیم. وقتی به این بازی نزدیک می شویم جوی درست می شود که همه چیز حساس می شود و ربطی هم به رسانه و بازیکنان ندارد. حساس بودن دربی چیزی نیست که مربوط به همین دیروز باشد و ما نمی توانیم این حساسیت ها را یک شبه از بین ببریم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا نباید در قرعه کشی های لیگ برتر و جام حذفی، مصلحت را در مورد تقابل زودهنگام پرسپولیس و استقلال کنار گذاشت تاکید می کند: «فرقی ندارد این دو تیم در کدام هفته یا کدام مرحله بازی کنند. مثلا در جام حذفش شما فکر می کنید که در همان مراحل ابتدایی بازی کنند حساسیت کمتر می شود؟ اصلا اینطور نیست و این بازی همیشه حساس است. البته انجام بازی های دربی و این مسائل که اشاره کردید می تواند تاثیرگذار باشد ولی نه در یک زمان کوتاه بلکه باید در این زمینه بستر لازم فراهم شود.»

حسینی در خصوص ناراحتی مردم از تساوی بدون گل می گوید: «واقعا ما هم احساس می کنیم که مردم ناراحت هستند و حق هم دارند. به هر حال این بازی دیگر تمام شده و امیدوارم در بازی های آینده و دربی برگشت شاهد بازی زیبایی باشیم و این بازی کسل و سرد را جبران کنیم.»

از حسینی در خصوص حرف های همدانی که گفته بود استقلال باید با اختلاف گل زیاد پرسپولیس را شکست می داد سوال می کنیم و او می گوید: «احتمالا همدانی یک بازی دیگر را دیده است و بهتر است که فیلم بازی جمعه را به طور کامل نگاه کند. اگر آنها شوت زدند،ما هم زدیم، اگر آنها سر زدند ما هم زدیم و اگر موقعیت جدی داشتند ما هم داشتیم.»

آرش برهانی هم در مورد پرسپولیس حرف هایی زده و گفته که این تیم اصلا مدعی نیست و فقط از پرسپولیس یک اسم باقی مانده است. حسینی اما در خصوص حر ف های برهانی فقط این جمله را به زبان می آورد: «جوابی برای این مسائل ندارم و فکر می کنم مردم می دانند چه تیمی بهتر فوتبال بازی می کند.»

حسینی در پایان در خصوص بازی با گسترش فولاد تبریز می گوید: «بازی بسیار سختی است ولی خوشحالیم که در هفته های ابتدایی با گسترش بازی نکردیم چون تیم ناشناخته ای بود.حالا شناخت بیشتری داریم و امیدوارم این بازی را با برد پشت سر بگذاریم.»ارتش سرخ دات کام :
هیئت رسیدگی به تخلفات به میثم حسینی و پیام صادقیان از پرسپولیس و حنیف عمران زاده و فردین عابدینی از استقلال به دلیل مدل موهایشان پیش از دربی تذکر داده بود. عابدینی و عمران زاده به این تذکر گوش کردند و مدل موی خود را اصلاح کردند اما دو بازیکن پرسپولیس توجهی به این تذکر نکردند.

حجت الاسلام علیرضا علیپور گفت: اگر نامه از سوی سرپرست پرسپولیس به این دو بازیکن ابلاغ شده باشد و آنها به این مسئله بی توجهی کرده باشند نوع برخورد انضباطی با آنها فرق می کند ولی اگر سرپرست پرسپولیس نامه را به آنها ابلاغ نکرده باشد شرایط باز هم فرق می کند. البته به ساموئل بازیکن خارجی استقلال هم بابت مدل مویش در دربی تذکر داده شده است.

این دومین تذکری است که به صادقیان و میثم حسینی در طول این فصل داده شده است. طبق مقررات هر بازیکن اگر چهار بار تذکر اخلاقی در یک فصل بگیرد ممکن است با برخورد شدید انضباطی مواجه شود که دو بازیکن پرسپولیس تاکنون دو تذکر از چهار تذکر خود را گرفته اند.



تاریخ : یادداشت ثابت - شنبه 92/6/17 | 10:29 عصر | نویسنده : محمد امین فروتن | نظر
.: Weblog Themes By VatanSkin :.